hiernaast vooral zeg het met een vaasje vriendenquote:Op woensdag 4 mei 2016 00:24 schreef JanCees het volgende:
Echte vrienden denk ik een paar van de basisschool nog
Ik heb verder wel genoeg mensen waar je prima dagje mee kan hebben ja.quote:Op woensdag 4 mei 2016 00:26 schreef JanCees het volgende:
[..]
hiernaast vooral zeg het met een vaasje vrienden
Vrienden waar je mee kan lachen en uitgaan maar zonder diepgang.
die heb ik vooralquote:Op woensdag 4 mei 2016 00:26 schreef JanCees het volgende:
[..]
hiernaast vooral zeg het met een vaasje vrienden
Vrienden waar je mee kan lachen en uitgaan maar zonder diepgang.
verder vind ik dat niet super ergquote:Op woensdag 4 mei 2016 00:27 schreef supersof het volgende:
en verder vrienden die ik wel graag zie, maar niet echt aanvoelen als HEEL goede vrienden
Ik heb verder wel genoeg mensen waar ik zo af en toe wel leuke dingen mee doe.quote:Op woensdag 4 mei 2016 00:27 schreef supersof het volgende:
en verder vrienden die ik wel graag zie, maar niet echt aanvoelen als HEEL goede vrienden
nee vind ik ook niet ergquote:
ja je merkt vanzelf wel als die ander er geen moeite meer in steekt, da hoef je het zelf ook niet meer te doen. maar ik investeer nog wel in die mensen zolang ik dat niet merkquote:Op woensdag 4 mei 2016 00:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb verder wel genoeg mensen waar ik zo af en toe wel leuke dingen mee doe.
Maar waar ik niet echt in investeer verder, en als ik die mensen niet zo interessant meer vind ze ook zo de relatie laat doodbloeden
Meeste daarvan duren bij mij ook niet langer dan jaar of 1-2.quote:Op woensdag 4 mei 2016 00:33 schreef supersof het volgende:
ja je merkt vanzelf wel als die ander er geen moeite meer in steekt, da hoef je het zelf ook niet meer te doen. maar ik investeer nog wel in die mensen zolang ik dat niet merk
Hoe ging dansenquote:Op woensdag 4 mei 2016 00:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ook, hard gedanst en geleerd vanavond.
Ik kom ook altijd gelijk op de foto bij zulke gelegenhedenquote:Op woensdag 4 mei 2016 00:41 schreef JanCees het volgende:
[..]
Hoe ging dansen
Ik ging nog dansvloertje murderen afgelopen weekend
Ben gelijk op de foto genomen
Trustenquote:Op woensdag 4 mei 2016 00:42 schreef supersof het volgende:
slaap lekker
morgen vroeg op voor de kapper, zin in![]()
![]()
Echt dom, vooral omdat het zon toernooi is waar je bij de 2e wedstrijd de meest nuchtere laat spelen.quote:Op woensdag 4 mei 2016 00:43 schreef JanCees het volgende:
[..]
Bij ons was het ook al soort zomeravondvoetbal. Dan weet je dat het seizoen bijna af is.
quote:Op woensdag 4 mei 2016 00:42 schreef supersof het volgende:
slaap lekker
morgen vroeg op voor de kapper, zin in![]()
![]()
quote:Op woensdag 4 mei 2016 00:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Echt dom, vooral omdat het zon toernooi is waar je bij de 2e wedstrijd de meest nuchtere laat spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |