ohquote:
lol echtquote:Op woensdag 4 mei 2016 12:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Moest daarvoor wel mn pinpas + pincode afgeven..maar nu gefiiiixxxxt
![]()
![]()
Ik heb soms dat gevoel als ik bij anderen ben en dat geeft me dan tegenzin voor een volgende keer.quote:Op woensdag 4 mei 2016 12:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ahh echt. Je moet niet andermans gedachten en gevoelens in gaan vullen hoor
En ja, het viel heel erg mee. Nee ik had het oprecht echt echt echt leuk
Nee nog nooit. Kon hij niet voorschieten ofzoquote:Op woensdag 4 mei 2016 12:53 schreef Crack_ het volgende:
Hebben jullie ooit je pincode aan een vreemde gegeven?! Ik zat toen wel 3 seconden van, shit moet ik doen of niet!?![]()
Ben jij zo een van de lange lul verhalen of eentje vna kort en krachtig?quote:
Ja, nouja.. omdat ik dus zelf niet meekon omdat ik tentamen hadquote:
Aww lief meneertje indeedquote:Op woensdag 4 mei 2016 12:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
accu kapotmaar ik had tentamen om half negen
maar lief anwb meneertje is me achter na gereden, ik tentamen gemaakt en hij zelfstandig aan de slag met mijn auto.
Moest daarvoor wel mn pinpas + pincode afgeven..maar nu gefiiiixxxxt
![]()
![]()
Nee nog nooit.quote:Op woensdag 4 mei 2016 12:53 schreef Crack_ het volgende:
Hebben jullie ooit je pincode aan een vreemde gegeven?! Ik zat toen wel 3 seconden van, shit moet ik doen of niet!?![]()
Kort en krachtig meestal.quote:Op woensdag 4 mei 2016 12:54 schreef Crack_ het volgende:
Ben jij zo een van de lange lul verhalen of eentje vna kort en krachtig?![]()
Alleen mijn ex geloof ik, hier.quote:Op woensdag 4 mei 2016 12:56 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik zit te denken wie mijn pincode weten. Maar dat zijn er niet zoveel.
Maar ik zou die meneer niet meer zien.quote:Op woensdag 4 mei 2016 12:54 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee nog nooit. Kon hij niet voorschieten ofzo
Ja, het is ook wel stom hoorquote:Op woensdag 4 mei 2016 12:54 schreef Divje het volgende:
[..]
Aww lief meneertje indeed
M'n pincode zou ik nooit afgeven, ook in zo'n geval niet denk ik. Ben daar veel tet wanttrouwend voor.
daar was geen tijd voorquote:Op woensdag 4 mei 2016 12:55 schreef supersof het volgende:
Ik zou naar pinautomaat gaan dan en contant geld voor hem pinnen
Oke nee, dat zou ik echt niet doen neequote:Op woensdag 4 mei 2016 12:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee nog nooit.
Ik zat laatst wel in de auto met een vriendin van een voetbalteamgenootje die ik echt 3 minuten daarvoor had ontmoet.
Vroeg of ik langs macdrive wilde rijden, en toen gaf ze mij zomaar haar pinpas en pincode, toen dacht ik echt van.
Wtf, hoe vertrouw je mij zomaar
Mijn vriendin heeft een pas van mijn rekening.quote:
Oh ja dan snap ik het wel. Maarja, als hij ook ing had dan had ik binnen 3 seconde geld naar hem kunnen overmakenquote:Op woensdag 4 mei 2016 12:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maar ik zou die meneer niet meer zien.
[..]
Ja, het is ook wel stom hoor. Maar ik was toen ook in paniek en wist eigenlijk ook niet hoe dit anders moesten oplossen. En ik ben best naïef
![]()
[..]
daar was geen tijd voor. Hij wist uberhaupt niet of hij 'm op voorhad had, dan zou ik rekening krijgen.. maar hij moest 'm nu halen
.
Het was echt vijf voor half negen he, mijn enige doel eigenlijk wat ik had was 'moet tentamen maken, moet tentamen maken, moet tentamen maken'
[..]
Oke nee, dat zou ik echt niet doen nee![]()
Mijn exen weten hem ook niet, oke niemand weet hem behalve het anwb meneertje nu hehehehehe
Daar heb ik nog geen eens over nagedachtquote:Op woensdag 4 mei 2016 12:59 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh ja dan snap ik het wel. Maarja, als hij ook ing had dan had ik binnen 3 seconde geld naar hem kunnen overmaken
Ik weet het niet. Multiple choice ging wel goed, bij de open vragen wist ik 2 van de 4 niet. Gewoon echt niet wat ze bedoeldenquote:Op woensdag 4 mei 2016 12:59 schreef Divje het volgende:
Maar hoe ging je tentamen dan Crackie
[ afbeelding ] / [ afbeelding ] ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |