Maar ligt dat niet extreem gevoelig dan bij die Amerikanen??quote:Op woensdag 4 mei 2016 12:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het Hillary de kop gaat kosten, Elan.
Kon gister niet meer reageren was weg.
Ach, het volk is toch zo dom.quote:Op woensdag 4 mei 2016 12:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Maar ligt dat niet extreem gevoelig dan bij die Amerikanen??
Gazzaquote:Op woensdag 4 mei 2016 12:42 schreef Insomnia_ het volgende:
Als je goed drinkt ga je persoonlijke dingen ook nog vertellen aan wildvreemde in een pub
Ja, mijn vrienden is voor jouw je familiequote:Op woensdag 4 mei 2016 12:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als ik iets persoonlijks zou bespreken zou ik dat nooit bij iemand anders dan familie doen.
Hmhm, ja het is ook wel lastig. En kost redelijk wat energie en je weet van te voren ook nog niet goed waarvoorquote:Op woensdag 4 mei 2016 12:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee ik zou het wel willen hoor, maar tegelijkertijd vind ik er de moeite in steken heel moeilijk, heb een beetje van die kluizenaarsneigingen.
[..]
Ben het niet echt volgens mij, volgens mij heb ik wel een soort empathisch vermogen. Maar heb altijd nee gezegd tegen de testjes.
Ik durf het ook niet zo goed.quote:Op woensdag 4 mei 2016 12:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hmhm, ja het is ook wel lastig. En kost redelijk wat energie en je weet van te voren ook nog niet goed waarvoor
Aww. kusje op je koplampenquote:Op woensdag 4 mei 2016 12:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hoi, mijn auto was vanochtend kapot. Zielig he
Ik vind alleen vrienden onderhouden oneindig veel meer energie kosten altijd.quote:Op woensdag 4 mei 2016 12:48 schreef Crack_ het volgende:
Ja, mijn vrienden is voor jouw je familie.
Oh, waarom niet? Ja het is ook eng hoor, ik vind jou en kaneel hier ook al engquote:
wat ga je zo doenquote:Op woensdag 4 mei 2016 12:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hoi, je kan nog 10 minuten van me genieten.
Leren ja.quote:Op woensdag 4 mei 2016 12:50 schreef supersof het volgende:
[..]
wat ga je zo doen
leren zeker
nog even genieten dan![]()
welk vak?quote:
hehehehehe moest lachenquote:
Euuhmmm, ja ik heb niet veel meer vrienden dan de vrienden die ik vijf jaar geleden ook al had (en dan nog wat minder dan toenquote:Op woensdag 4 mei 2016 12:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vind alleen vrienden onderhouden oneindig veel meer energie kosten altijd.
Weet niet, gewoon het gevoel dat ze hun tijd beter hadden kunnen besteden.quote:Op woensdag 4 mei 2016 12:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, waarom niet? Ja het is ook eng hoor, ik vind jou en kaneel hier ook al eng. Een deel van mijn drukte kwam daar ook wel vandaan.
Ahh echt. Je moet niet andermans gedachten en gevoelens in gaan vullen hoorquote:Op woensdag 4 mei 2016 12:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Weet niet, gewoon het gevoel dat ze hun tijd beter hadden kunnen besteden.
Viel het mee achteraf?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |