abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7073098
quote:
Op zaterdag 30 november 2002 12:16 schreef just me het volgende:
Zo leuk vanmorgen!! Het geestelijk gehandicapten voetbalteam heeft met 5-0 gewonnen! Toevallig was er een fotograaf van de plaatselijke krant aanwezig en iemand van het blad Voetbal Totaal. Het was de 2e keer dat ze wonnen deze competitie maar zij hadden het gevoel dat ze wereld-kampioen geworden waren en dat straalden ze helemaal uit
Toevallig of "toevallig"
Keb overigens weer internet.
Ik kan alleen geen sites bezoeken
pi_7073369
quote:
Op zaterdag 30 november 2002 13:34 schreef blieblie het volgende:

[..]

Toevallig of "toevallig"

Lijer, ga je nu vnv mee op stap ? Bart en Dennis gaan niet , en ik word zo ongeveer gedwongen om mee te gaan, I+K gaan + Myrthe en ik dan natuurlijk
" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
pi_7073513
hmz.. lekker rustig hier.. ik hoop binnenkort mijn 1000e post ( eindelijk ) te mogen doen hier.. Ben de laatste tijd niet echt actief meer geweest zeg maar.
pi_7073543
quote:
Op zaterdag 30 november 2002 14:15 schreef indahnesia.com het volgende:
hmz.. lekker rustig hier.. ik hoop binnenkort mijn 1000e post ( eindelijk ) te mogen doen hier.. Ben de laatste tijd niet echt actief meer geweest zeg maar.
Zaterdag is de dag dat iedereen moet werken/kijken naar voetballen/wasmachines uit moet proberen etc vandaar ik zou er normaal ook nooit zijn (moet altijd werken vandaag) maar vandaag hoefde ik een x pas om 4 te beginnen
" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
pi_7073776
quote:
Op zaterdag 30 november 2002 14:17 schreef febster het volgende:

[..]

Zaterdag is de dag dat iedereen moet werken/kijken naar voetballen/wasmachines uit moet proberen etc vandaar ik zou er normaal ook nooit zijn (moet altijd werken vandaag) maar vandaag hoefde ik een x pas om 4 te beginnen

tjonge, wat een druk leven toch.. het enige wati ik op zaterdag heb is rijles. Daarentegen werk ik wel full-time.. tja, het is het een of het ander natuurlijk.
pi_7074067
quote:
Op zaterdag 30 november 2002 13:34 schreef blieblie het volgende:

[..]

Toevallig of "toevallig"

Kijk je DNS es na
Act like you know || Autofans.nl!
Op woensdag 19 november 2008 12:15 schreef Stormqueen het volgende:
WAT BEN JE TOCH EEN ONMEUNIGE KANKERHUFTER MET EEN GIETIJZEREN PLAAT VOOR JE HARSES :')
pi_7074167
Het is tering druk in de stad, met de fiets kun je er nog komen .. iemand enig idee wat de ME in de stad doet? Voetballen ??
pi_7074180
Geen idee, ik kan niet eens het huis uit
WAT BEN JE TOCH EEN ONMEUNIGE KANKERHUFTER MET EEN GIETIJZEREN PLAAT VOOR JE HARSES :')
pi_7074223
quote:
Op zaterdag 30 november 2002 15:23 schreef r8ality het volgende:
had het gelezen jah, ( niet de oorzaak though )
pi_7074241
quote:
Op zaterdag 30 november 2002 15:26 schreef indahnesia.com het volgende:

[..]

had het gelezen jah, ( niet de oorzaak though )

paar pagina's terug staat het
  † In Memoriam † zaterdag 30 november 2002 @ 15:31:09 #211
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_7074278
quote:
Op zaterdag 30 november 2002 15:23 schreef r8ality het volgende:
heb je wel genoeg cigaretten laten halen

en PSV speelt vanavond vandaar dat het druk in de stad zal zijn.. sprak zij vanuit Delft

Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_7074302
quote:
Op zaterdag 30 november 2002 15:31 schreef just me het volgende:

[..]

heb je wel genoeg cigaretten laten halen

Ja

en dat PSV speelt, boeit me niet zo zeer eigenlijk

† In Memoriam † zaterdag 30 november 2002 @ 15:37:12 #213
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_7074334
quote:
Op zaterdag 30 november 2002 15:33 schreef r8ality het volgende:

en dat PSV speelt, boeit me niet zo zeer eigenlijk

oops dat was antwoord voor indahnesia.com
Godmother of Radio 49
How fragile we are
pi_7074342
quote:
Op zaterdag 30 november 2002 15:37 schreef just me het volgende:

[..]

oops dat was antwoord voor indahnesia.com

Neehee, maakt niet uit, maar dat voetbal begint me de keel uit te hangen, ze moeten gewoon standaard 20 ME-bussen inzetten alleen om die raddraaiers die zichzelf supporters noemt
pi_7074360
quote:
Op zaterdag 30 november 2002 15:38 schreef r8ality het volgende:

[..]

Neehee, maakt niet uit, maar dat voetbal begint me de keel uit te hangen, ze moeten gewoon standaard 20 ME-bussen inzetten alleen om die raddraaiers die zichzelf supporters noemt

mijn belastingcenten he! ..

.. maar voetbal dus... .. onzingedoe...

pi_7074368
quote:
Op zaterdag 30 november 2002 15:27 schreef r8ality het volgende:

[..]

paar pagina's terug staat het

quote:
Auw kutzooi Waarom menen fietsers dat ze alles mogen? GRRRRRRRRRR
Hoogstraat, fietser uit tegemoetkomende richting steekt INEENS ZOMAAR UIT HET NIETS helemaal de weg over. Gevolg: auto met ABS voor mij stampt (moet) gruwelijk op de rem, en ik was met een pizzabrommertje en een natte weg uiteraard kansloos. (en ja ik had genoeg afstand) BAM, en mijn been was zo aardig om de klap tussen de scooter en de (gelukkig kunststof) achterbumper even op te vangen. Nu zit ik dus met een zwaar gekneusd been thuis pijn te lijden

Gelukkig dat ik me kan beheersen anders was meneer de fietser even vakkundig verbouwd met een pizzahelm

Voor de rest, goeienavond

jah.. ik heb het gevonden .. mooi kut
pi_7074375
quote:
Op zaterdag 30 november 2002 15:40 schreef indahnesia.com het volgende:

[..]

mijn belastingcenten he! ..

.. maar voetbal dus... .. onzingedoe...

Idd, alleen het feit alleen al dat ze eraan GEDACHT hebben om wedstrijden zonder supporters te spelen gaat toch nergens over
pi_7074392
quote:
Op zaterdag 30 november 2002 15:41 schreef indahnesia.com het volgende:

[..]

[..]

jah.. ik heb het gevonden .. mooi kut

jah
  † In Memoriam † zaterdag 30 november 2002 @ 15:44:06 #219
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_7074398
* just me gaat zich op surprise-maken storten!
Godmother of Radio 49
How fragile we are
pi_7074417
quote:
Op zaterdag 30 november 2002 15:44 schreef just me het volgende:
* just me gaat zich op surprise-maken storten!
success

* indahnesia.com is blij dat ie dat niet meer hoeft te doen zeg

pi_7074468
Voor de liefhebbers Mijn Eindopdracht programmeren staat daar dus Hrun vroeg er gister om, nu kan iedereen hem zien, en als iemand hem wil maken... graaag .
pi_7074740
quote:
Op zaterdag 30 november 2002 15:58 schreef indahnesia.com het volgende:
het gaat weer lekker op de FP http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=24249.

blij dat ik gebanned ben daar

Kan er niet wakker van liggen, net alsof moslims nooit iets fout doen (Venlo e.d.). Als mensen elkaar iets willen aandoen vanwege hun geloof (daarom ben ik ook een soort van atheïst) moeten ze dat lekker zelf weten en mij met rust laten
pi_7074792
quote:
Op zaterdag 30 november 2002 16:19 schreef r8ality het volgende:

[..]

Kan er niet wakker van liggen, net alsof moslims nooit iets fout doen (Venlo e.d.). Als mensen elkaar iets willen aandoen vanwege hun geloof (daarom ben ik ook een soort van atheïst) moeten ze dat lekker zelf weten en mij met rust laten

ik doe ook niet mee met het geloof hoor.. Het is alleen dat ik steeds vaker het gevoel krijg dat het mij ook aangaat, al heb ik er niet om gevraagd e.d. Maar ik denk dat velen met mij dat denken. De mensen houden zich wel stil, in de hoop dat het over gaat.. ( net als ik denk ik )...
pi_7074849
quote:
Op zaterdag 30 november 2002 16:26 schreef indahnesia.com het volgende:

[..]

ik doe ook niet mee met het geloof hoor.. Het is alleen dat ik steeds vaker het gevoel krijg dat het mij ook aangaat, al heb ik er niet om gevraagd e.d. Maar ik denk dat velen met mij dat denken. De mensen houden zich wel stil, in de hoop dat het over gaat.. ( net als ik denk ik )...

1 ding: Het gaat (denk ik) vooralsnog niet over. Zolang er mensen zijn die zich aan laten praten dat ze "de heilige bevrijder" en meer van die onzin, zijn en zelfs bereid zijn om daarvoor zelfmoord te plegen met medenemen (dat is geen correct Nederlands ) van nog meer mensen, blijft het aan de gang...

Landje veroveren bestaat niet meer, het is nu de "heilige oorlog" en mensen zijn daar blijkbaar niet tegen waardoor het maar door blijft gaan.

Dan hebben we het nog niet eens over racisme gehad

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')