abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7041075
Jaja, ik als AH/Ahold gek ben net toch maar ff naar de nieuwe AH (XL) geweest op de Limburglaan ! Serieus echt waar mijn mond viel gewoon open van verbazing zo groot das echt niet normaal , ik vond het een erggggggggg mooie winkel ze verkopen er dus echt ALLES en het is een soort van hele grote AH, een hele grote Etos, een hele grote Gall&Gall en ook veel raar spul (dvd's kerstballen GameCube spellen toetsenborden) maar echt mooi (Coldplay op een Philips plasma )

Ik zal het op zijn Albert Heijns zeggen: je proeft gewoon de versheid, de kwaliteit en de inzet van de medewerkers om er een top winkel van te maken *kwijl kwijl slijm slijm*

* febster moet misschien toch maar een carriere bij AH/Ahold overwegen

" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
pi_7043785
hmmm nog 4 dagen, en dan begint mijn stage
ook 4 to go, zullen we maar zeggen.
Clowns to the left of me, jokers to the right, here I am, stuck in the middle with you.
What a day for a daydream.
pi_7044086
quote:
Op donderdag 28 november 2002 14:16 schreef febster het volgende:
Ik zal het op zijn Albert Heijns zeggen: je proeft gewoon de versheid, de kwaliteit en de inzet van de medewerkers om er een top winkel van te maken *kwijl kwijl slijm slijm*

* febster moet misschien toch maar een carriere bij AH/Ahold overwegen

whahaha, goed bezig
  † In Memoriam † donderdag 28 november 2002 @ 17:56:03 #54
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_7044877
en weer thuis van een lange dag werken!!

Jammer dat ik vandaag mijn gal niet mocht spuien; volgende week nieuwe ronde; nieuwe kansen!

Vanavond jaarlijkse ledenvergadering van de voetbalclub. Altijd gezellig omdat er dan mensen in het zonnetje gezet gaan worden; vanavond moet ik mijn onderscheiding, die ik vorig jaar gekregen heb inleveren die gaat dan weer door naar de volgende die zich afgelopen jaar verdienstelijk gemaakt heeft voor de club. Hahahaha en nu moet ik niet vergeten die grote zilveren bal (ja dat is dus het trophee) even op te poetsen; had ik ws elke maand moeten doen maar sinds dat ding hier in huis staat is dat nooit gebeurd!

Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_7044901
quote:
Op donderdag 28 november 2002 17:56 schreef just me het volgende:
en weer thuis van een lange dag werken!!
quote:
Jammer dat ik vandaag mijn gal niet mocht spuien; volgende week nieuwe ronde; nieuwe kansen!

Vanavond jaarlijkse ledenvergadering van de voetbalclub. Altijd gezellig omdat er dan mensen in het zonnetje gezet gaan worden; vanavond moet ik mijn onderscheiding, die ik vorig jaar gekregen heb inleveren die gaat dan weer door naar de volgende die zich afgelopen jaar verdienstelijk gemaakt heeft voor de club. Hahahaha en nu moet ik niet vergeten die grote zilveren bal (ja dat is dus het trophee) even op te poetsen; had ik ws elke maand moeten doen maar sinds dat ding hier in huis staat is dat nooit gebeurd!

Als je hem drie keer wint mag je hem dan houden?
Clowns to the left of me, jokers to the right, here I am, stuck in the middle with you.
  † In Memoriam † donderdag 28 november 2002 @ 18:05:17 #56
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_7045028
quote:
Op donderdag 28 november 2002 17:57 schreef julekes het volgende:

Als je hem drie keer wint mag je hem dan houden?

was dat maar zo..
Godmother of Radio 49
How fragile we are
pi_7045043
quote:
Op donderdag 28 november 2002 18:05 schreef just me het volgende:

[..]

was dat maar zo..

is ie zo mooi?
  † In Memoriam † donderdag 28 november 2002 @ 18:14:03 #58
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_7045134
Hij is niet alleen mooi nu hij net gepoetst is maar het is gewoon iets waar elke Concordiaan trots op is

maar ik heb nog een hele kleine zilverenbal die ik op mijn trui kan spelden; die kreeg ik erbij

Godmother of Radio 49
How fragile we are
pi_7045192
quote:
Op donderdag 28 november 2002 18:14 schreef just me het volgende:
Hij is niet alleen mooi nu hij net gepoetst is maar het is gewoon iets waar elke Concordiaan trots op is

maar ik heb nog een hele kleine zilverenbal die ik op mijn trui kan spelden; die kreeg ik erbij

haha, en dan een beetje de patser uithangen in de kantine zeker . Krijg je gratis drinken in de kantine als je zo'n speldje hebt?
pi_7045201
ik ga ff eten btw
  † In Memoriam † donderdag 28 november 2002 @ 18:22:20 #61
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_7045251
quote:
Op donderdag 28 november 2002 18:17 schreef julekes het volgende:

[..]

haha, en dan een beetje de patser uithangen in de kantine zeker . Krijg je gratis drinken in de kantine als je zo'n speldje hebt?

wij hebben geen kantine; wij hebben een clubhuis

ik ben ook eten

Godmother of Radio 49
How fragile we are
pi_7045269
quote:
Op donderdag 28 november 2002 18:22 schreef just me het volgende:

[..]

wij hebben geen kantine; wij hebben een clubhuis

ik ben ook eten

wat is het verschil?
pi_7045538
quote:
Op donderdag 28 november 2002 18:23 schreef julekes het volgende:

[..]

wat is het verschil?

Geen drank

Kut kut kut kut heb ik mijn tentamen belastingrecht verneukt en dus mijn domein Recht niet gehaald grrrrr.... maar goed 1 herkansing next semester dat overleef ik nog wel

" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
pi_7045541
goeieavond, ik moest toen strax de opdracht van programmeren bespreken maar khad m nie af, nu heb uitstel tot woensdag...dus ik kan weer aan de slag
pi_7045822
leuke site: http://www.koelman.com/brandbrieven/ een of andere kerel die bullshit brieven stuurt.
pi_7046328
quote:
Op donderdag 28 november 2002 18:40 schreef ikke_ook het volgende:
goeieavond, ik moest toen strax de opdracht van programmeren bespreken maar khad m nie af, nu heb uitstel tot woensdag...dus ik kan weer aan de slag
da doe je netjus
pi_7047127
quote:
Maar ik ga nu eerst beginnen met leren voor het tentamen van morgen....
  donderdag 28 november 2002 @ 20:50:07 #68
12750 Hrun
Special Obedience
pi_7047854
quote:
post de opdracht eens.
Anything that contributes to depopulating earth, is good.
pi_7048225
quote:
Op donderdag 28 november 2002 20:50 schreef Hrun het volgende:

[..]

post de opdracht eens.

Dan moet ik hem eerst scannen..en ik moet eigenlijk eerst leren voor morgen,misschien later
  donderdag 28 november 2002 @ 21:10:29 #70
12750 Hrun
Special Obedience
pi_7048269
quote:
Op donderdag 28 november 2002 21:08 schreef ikke_ook het volgende:

[..]

Dan moet ik hem eerst scannen..en ik moet eigenlijk eerst leren voor morgen,misschien later

ok.

maar je krijgt dat nog op papier? wat ouderwets.

Anything that contributes to depopulating earth, is good.
pi_7048576
In het centrum van e'hoven zit een winkeltje waar ze
kleren verkopen speciaal voor housepartys, van die felle broeken enzo..
Weet iemand hier toevallig de naam van?
Hebben ze miskien ook een site??
Alvast bedankt..
pi_7048820
quote:
Op donderdag 28 november 2002 21:23 schreef c0ne het volgende:
In het centrum van e'hoven zit een winkeltje waar ze
kleren verkopen speciaal voor housepartys, van die felle broeken enzo..
Weet iemand hier toevallig de naam van?
Hebben ze miskien ook een site??
Alvast bedankt..
Euhm, die "hiphop" winkel??
Geen idee hoe die heet
pi_7050020
Auw kutzooi Waarom menen fietsers dat ze alles mogen? GRRRRRRRRRR

Hoogstraat, fietser uit tegemoetkomende richting steekt INEENS ZOMAAR UIT HET NIETS helemaal de weg over. Gevolg: auto met ABS voor mij stampt (moet) gruwelijk op de rem, en ik was met een pizzabrommertje en een natte weg uiteraard kansloos. (en ja ik had genoeg afstand) BAM, en mijn been was zo aardig om de klap tussen de scooter en de (gelukkig kunststof) achterbumper even op te vangen. Nu zit ik dus met een zwaar gekneusd been thuis pijn te lijden

Gelukkig dat ik me kan beheersen anders was meneer de fietser even vakkundig verbouwd met een pizzahelm

Voor de rest, goeienavond

Act like you know || Autofans.nl!
Op woensdag 19 november 2008 12:15 schreef Stormqueen het volgende:
WAT BEN JE TOCH EEN ONMEUNIGE KANKERHUFTER MET EEN GIETIJZEREN PLAAT VOOR JE HARSES :')
pi_7050072
quote:
Op donderdag 28 november 2002 22:28 schreef r8ality het volgende:
Auw kutzooi Waarom menen fietsers dat ze alles mogen? GRRRRRRRRRR

Hoogstraat, fietser uit tegemoetkomende richting steekt INEENS ZOMAAR UIT HET NIETS helemaal de weg over. Gevolg: auto met ABS voor mij stampt (moet) gruwelijk op de rem, en ik was met een pizzabrommertje en een natte weg uiteraard kansloos. (en ja ik had genoeg afstand) BAM, en mijn been was zo aardig om de klap tussen de scooter en de (gelukkig kunststof) achterbumper even op te vangen. Nu zit ik dus met een zwaar gekneusd been thuis pijn te lijden

Gelukkig dat ik me kan beheersen anders was meneer de fietser even vakkundig verbouwd met een pizzahelm

Voor de rest, goeienavond

Oe das niet fijn!Ben je naar dokter geweest ofzo, of valt het wel mee?

Hoe ist verder?

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')