Ik zal het op zijn Albert Heijns zeggen: je proeft gewoon de versheid, de kwaliteit en de inzet van de medewerkers om er een top winkel van te maken *kwijl kwijl slijm slijm*
* febster moet misschien toch maar een carriere bij AH/Ahold overwegen
quote:whahaha, goed bezig
Op donderdag 28 november 2002 14:16 schreef febster het volgende:
Ik zal het op zijn Albert Heijns zeggen: je proeft gewoon de versheid, de kwaliteit en de inzet van de medewerkers om er een top winkel van te maken *kwijl kwijl slijm slijm** febster moet misschien toch maar een carriere bij AH/Ahold overwegen
Jammer dat ik vandaag mijn gal niet mocht spuien; volgende week nieuwe ronde; nieuwe kansen!
Vanavond jaarlijkse ledenvergadering van de voetbalclub. Altijd gezellig omdat er dan mensen in het zonnetje gezet gaan worden; vanavond moet ik mijn onderscheiding, die ik vorig jaar gekregen heb inleveren die gaat dan weer door naar de volgende die zich afgelopen jaar verdienstelijk gemaakt heeft voor de club. Hahahaha en nu moet ik niet vergeten die grote zilveren bal (ja dat is dus het trophee) even op te poetsen; had ik ws elke maand moeten doen maar sinds dat ding hier in huis staat is dat nooit gebeurd!
quote:
Op donderdag 28 november 2002 17:56 schreef just me het volgende:en weer thuis van een lange dag werken!!
quote:Als je hem drie keer wint mag je hem dan houden?
Jammer dat ik vandaag mijn gal niet mocht spuien; volgende week nieuwe ronde; nieuwe kansen!Vanavond jaarlijkse ledenvergadering van de voetbalclub. Altijd gezellig omdat er dan mensen in het zonnetje gezet gaan worden; vanavond moet ik mijn onderscheiding, die ik vorig jaar gekregen heb inleveren die gaat dan weer door naar de volgende die zich afgelopen jaar verdienstelijk gemaakt heeft voor de club. Hahahaha en nu moet ik niet vergeten die grote zilveren bal (ja dat is dus het trophee) even op te poetsen; had ik ws elke maand moeten doen maar sinds dat ding hier in huis staat is dat nooit gebeurd!
quote:was dat maar zo..
Op donderdag 28 november 2002 17:57 schreef julekes het volgende:
Als je hem drie keer wint mag je hem dan houden?
quote:is ie zo mooi?
Op donderdag 28 november 2002 18:05 schreef just me het volgende:[..]
was dat maar zo..
maar ik heb nog een hele kleine zilverenbal die ik op mijn trui kan spelden; die kreeg ik erbij
quote:haha, en dan een beetje de patser uithangen in de kantine zeker
Op donderdag 28 november 2002 18:14 schreef just me het volgende:
Hij is niet alleen mooi nu hij net gepoetst is maar het is gewoon iets waar elke Concordiaan trots op ismaar ik heb nog een hele kleine zilverenbal die ik op mijn trui kan spelden; die kreeg ik erbij
quote:
Op donderdag 28 november 2002 18:17 schreef julekes het volgende:[..]
haha, en dan een beetje de patser uithangen in de kantine zeker
. Krijg je gratis drinken in de kantine als je zo'n speldje hebt?
ik ben ook eten
quote:wat is het verschil?
Op donderdag 28 november 2002 18:22 schreef just me het volgende:[..]
wij hebben geen kantine; wij hebben een clubhuis
ik ben ook eten
quote:Geen drank
Op donderdag 28 november 2002 18:23 schreef julekes het volgende:[..]
wat is het verschil?
Kut kut kut kut heb ik mijn tentamen belastingrecht verneukt en dus mijn domein Recht niet gehaald
grrrrr.... maar goed 1 herkansing next semester dat overleef ik nog wel
quote:da doe je netjus
Op donderdag 28 november 2002 18:40 schreef ikke_ook het volgende:goeieavond, ik moest toen strax de opdracht van programmeren bespreken maar khad m nie af, nu heb uitstel tot woensdag...dus ik kan weer aan de slag
quote:Maar ik ga nu eerst beginnen met leren voor het tentamen van morgen....
Op donderdag 28 november 2002 18:40 schreef ikke_ook het volgende:goeieavond, ik moest toen strax de opdracht van programmeren bespreken maar khad m nie af, nu heb uitstel tot woensdag...dus ik kan weer aan de slag
quote:post de opdracht eens.
quote:Dan moet ik hem eerst scannen..en ik moet eigenlijk eerst leren voor morgen,misschien later
Op donderdag 28 november 2002 20:50 schreef Hrun het volgende:[..]
post de opdracht eens.
quote:ok.
Op donderdag 28 november 2002 21:08 schreef ikke_ook het volgende:[..]
Dan moet ik hem eerst scannen..en ik moet eigenlijk eerst leren voor morgen,misschien later
maar je krijgt dat nog op papier? wat ouderwets.
quote:Euhm, die "hiphop" winkel??
Op donderdag 28 november 2002 21:23 schreef c0ne het volgende:
In het centrum van e'hoven zit een winkeltje waar ze
kleren verkopen speciaal voor housepartys, van die felle broeken enzo..
Weet iemand hier toevallig de naam van?
Hebben ze miskien ook een site??
Alvast bedankt..
Hoogstraat, fietser uit tegemoetkomende richting steekt INEENS ZOMAAR UIT HET NIETS helemaal de weg over. Gevolg: auto met ABS voor mij stampt (moet) gruwelijk op de rem, en ik was met een pizzabrommertje en een natte weg uiteraard kansloos. (en ja ik had genoeg afstand) BAM, en mijn been was zo aardig om de klap tussen de scooter en de (gelukkig kunststof) achterbumper even op te vangen. Nu zit ik dus met een zwaar gekneusd been thuis pijn te lijden
Gelukkig dat ik me kan beheersen anders was meneer de fietser even vakkundig verbouwd met een pizzahelm
Voor de rest, goeienavond
quote:Oe das niet fijn!Ben je naar dokter geweest ofzo, of valt het wel mee?
Op donderdag 28 november 2002 22:28 schreef r8ality het volgende:
Auwkutzooi
Waarom menen fietsers dat ze alles mogen? GRRRRRRRRRR
Hoogstraat, fietser uit tegemoetkomende richting steekt INEENS ZOMAAR UIT HET NIETS helemaal de weg over. Gevolg: auto met ABS voor mij stampt (moet) gruwelijk op de rem, en ik was met een pizzabrommertje en een natte weg uiteraard kansloos. (en ja ik had genoeg afstand) BAM, en mijn been was zo aardig om de klap tussen de scooter en de (gelukkig kunststof) achterbumper even op te vangen. Nu zit ik dus met een zwaar gekneusd been thuis pijn te lijden
Gelukkig dat ik me kan beheersen anders was meneer de fietser even vakkundig verbouwd met een pizzahelm
![]()
Voor de rest, goeienavond
Hoe ist verder?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |