Ik snap dit antwoord niet.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 15:38 schreef dimmak het volgende:
Niet als je ID kaart nog 3 maanden geldig is. Anders ben je de sjaak.
Als je ook een ID kaart hebt en die is nog wel 3 maanden geldig, zit je goed.quote:
luie donderquote:
thanks!quote:Op dinsdag 3 mei 2016 15:40 schreef Ireyon het volgende:
Binnen de EU moet-ie gewoon geldig zijn tot en met de datum van je terugreis.
Dat kun je voor elk land vinden op
http://visumdienst.com/hongarije.html
Heb ik niet. Alleen een paspoort (en een rijbewijs)quote:Op dinsdag 3 mei 2016 15:40 schreef dimmak het volgende:
[..]
Als je ook een ID kaart hebt en die is nog wel 3 maanden geldig, zit je goed.
dat is wel de intentie.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 15:41 schreef PENISPENISPENIS het volgende:
Kom je voor 22 juli terug, dan zit je goed.
Bedankt.quote:
quote:DOUANE
Hongarije is sinds 1 mei 2004 lid van de EU.
Dat wil zeggen dat Nederlanders, en veel andere EU-staatsburgers, sindsdien ook met een identiteitskaart naar Hongarije kunnen reizen.
Vanaf begin 2008 zijn er geen paspoort/ identiteitskaart controles meer.
U dient wel ten allen tijden uw geldige legitimatie direct te kunnen overhandigen als een rechtsdienaar u hierom verzoekt.
uw paspoort/id-kaart moet tenminste 3 maanden geldig zijn, bij binnenkomst in Hongarije.
Ik moet online (of telefonisch) een afspraak maken. Eerste afspraakmogelijk is 9 mei. Dan staat er een week voor om op de nieuwe te wachten. Dan is het dus niet op tijd.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 15:47 schreef hugecooll het volgende:
Dat paspoort heb je echt wel op tijd als je het morgen aanvraagt
Als je het dubbele betaald dan heb je hem wel op tijd. Maken ze er een spoedopdracht van en heb je hem met 2 a 3 werkdagen geloof ik (mijn gemeente wel).quote:Op dinsdag 3 mei 2016 15:50 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik moet online (of telefonisch) een afspraak maken. Eerste afspraakmogelijk is 9 mei. Dan staat er een week voor om op de nieuwe te wachten. Dan is het dus niet op tijd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |