Volgens UWV is dat loon uit werk bij Tempo Team. Tempo Team is het uitzendbureau waarvoor ik gewerkt heb, contract stopte 7 februari i.v.m. de flexwet.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 19:39 schreef Leandra het volgende:
Ik zou wel eens willen weten waar je dat inkomen volgens hen verdiend hebt, klinkt meer alsof er een foutje is gemaakt met je BSN.
Dan zou daar dus een fout gemaakt moeten zijn....quote:Op woensdag 4 mei 2016 11:14 schreef Alieda-R het volgende:
[..]
Volgens UWV is dat loon uit werk bij Tempo Team. Tempo Team is het uitzendbureau waarvoor ik gewerkt heb, contract stopte 7 februari i.v.m. de flexwet.
Heb al contact gehad met Tempo Team maar volgens hun is er niks doorgegeven. Zij hebben de vorige maand ook al aan het UWV gemeld dat ik niet voor hun aan het werk ben.
Ik heb maar weer met het UWV gebeld en ze gaan het weer uitzoeken net als de vorige keer. Krijg gelukkig vrijdag wel gewoon mijn uitkering op mijn rekening, betaling is al onderweg.quote:Op woensdag 4 mei 2016 11:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan zou daar dus een fout gemaakt moeten zijn....
Heb jaren voor Tempo Team gewerkt, dit is de 3e keer flexwet onderbreking en voorheen nog nooit problemen gehad.quote:Op woensdag 4 mei 2016 14:04 schreef Armani XL het volgende:
Zodra ik "Tempo Team" las wist ik al waar het fout gaat....
Ja, daar staat Tempo Team bij, maar volgens Tempo Team hebben zij niks doorgegeven en moet de belastingdienst dat hebben gedaan.quote:Op woensdag 4 mei 2016 13:00 schreef _Flash_ het volgende:
Je kan bij het doorgeven van de inkomsten toch zien bij welke werkgevers je wat verdient zou hebben?
Bellen gaat sneller, de vestiging waarvoor ik werkte is een inhouse vestiging in het pand van Philips in Emmen, 52km hier vandaan. De tijden dat er iemand aanwezig is op kantoor is ook verschillend. Dus daarom bel ik liever in plaats van dat ik er naartoe ga en de kans heb dat ik voor niks ben gekomen.quote:Op woensdag 4 mei 2016 11:21 schreef Fe2O3 het volgende:
Nee temp team heeft voor jou niks doorgegeven, maar mogelijk wel jouw BSN gebruikt bij een andere client dus.
ff langs wandelen is sneller dan bellen gok ik ... ff je BSN in het zoekveldje daar en het komt als het goed is naar boven.
En dan begint het feest dus van dit teruggedraaid krijgen, ook dat moet tempo team doen.
Voor zover ik begrijp is Tempo Team eind vorig jaar overgegaan naar een gedecentraliseerd betaalsysteem. Het wordt nu op regiokantoren gedaan in plaats van op één centraal punt.quote:Op woensdag 4 mei 2016 18:04 schreef Alieda-R het volgende:
[..]
Heb jaren voor Tempo Team gewerkt, dit is de 3e keer flexwet onderbreking en voorheen nog nooit problemen gehad.
Alles gaat via het hoofdkantoor van Randstad Holding (Tempo Team valt onder Randstad) in Diemen. Urenregistratie wordt tegenwoordig ook veelal automatisch verwerkt, bij veel bedrijven hangt een vingerscan apparaat, waar ik werkte ook. In en uit klokken wordt meteen automatisch verwerkt. Maar als er iets mis gaat dan moet dat wel bij de eigen contactpersoon worden doorgegeven en zij moeten dan vervolgens contact opnemen met het hoofdkantoor.quote:Op woensdag 4 mei 2016 18:08 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Voor zover ik begrijp is Tempo Team eind vorig jaar overgegaan naar een gedecentraliseerd betaalsysteem. Het wordt nu op regiokantoren gedaan in plaats van op één centraal punt.
Probleem is dat de mensen op die regiokantoren geen idee hebben waar ze mee bezig zijn. Zelf ook al rechtsbijstand in moeten schakelen om betalingen te ontvangen waar ik recht op had.
Dat heb ik tegelijk met mijn laatste weekloon al ontvangen in de 2e week van februari, was ook een veel lager bedrag.quote:Op woensdag 4 mei 2016 18:11 schreef Mishu het volgende:
Waarschijnlijk vakantiegeld, wordt na beëindiging contract gestort.
Oké, ik weet alleen dat eind vorig jaar mijn vrouw ziek werd in verband met haar zwangerschap en Tempo Team geen idee had hoe daar mee om te gaan. Uiteindelijk dus rechtsbijstand in moeten schakelen omdat Tempo Team weigerde de uitkering die zij van het UWV kregen aan ons uit te betalen.quote:Op woensdag 4 mei 2016 18:10 schreef Alieda-R het volgende:
[..]
Alles gaat via het hoofdkantoor van Randstad Holding (Tempo Team valt onder Randstad) in Diemen. Urenregistratie wordt tegenwoordig ook veelal automatisch verwerkt, bij veel bedrijven hangt een vingerscan apparaat, waar ik werkte ook. In en uit klokken wordt meteen automatisch verwerkt. Maar als er iets mis gaat dan moet dat wel bij de eigen contactpersoon worden doorgegeven en zij moeten dan vervolgens contact opnemen met het hoofdkantoor.
Is trouwens niet sinds eind vorig jaar maar al langer, de vesting waar ik voor werkte (een inhouse kantoor) werkt al meer dan 3 jaar op die manier.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |