abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 31 mei 2016 @ 11:08:56 #176
211083 Angelof9
I must go first
pi_162639718
Ik ook niet, maar ze moeten toch ergens heen met die verhaallijn?
You sign it Captain Sharon Fucking Raydor and you go home
pi_162639800
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2016 11:08 schreef Angelof9 het volgende:
gewoon terug naar kingslanding het liefst of anders het noorden
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  dinsdag 31 mei 2016 @ 11:14:26 #178
211083 Angelof9
I must go first
pi_162639819
Met de Sandsnake verhaallijn bedoel ik.

Voor Arya zijn er plenty mogelijkheden idd.
pi_162639929
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2016 11:14 schreef Angelof9 het volgende:
Met de Sandsnake verhaallijn bedoel ik.

Voor Arya zijn er plenty mogelijkheden idd.
ik kan me voorstellen dat dany naar dorne gaat en dat hele doran masterplan gekaapt wordt door de sandsnakes. past ook bij wat ellaria zei, "weak men wil never rule dorne again".
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  woensdag 1 juni 2016 @ 18:45:22 #180
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_162673899
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2016 21:36 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

Euron is een warlock, greenseer, skinchanger en wil de ovens van het vergane Valyeria weer opstarten en is in zijn dromen bezocht is door Bloodraven.
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2016 21:37 schreef Funzel het volgende:

[..]

Zo klinkt het wel een beetje teveel van het goeie allemaal. :D
En het blijkt te kloppen op basis van de berichten die over het laatste door GRRM voorgelezen Aeron hoofdstuk uit de Winds of Winter.
“An interesting thing is a good thing.”
pi_162674071
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2016 11:08 schreef Angelof9 het volgende:
Ik denk dat ze hebben geproefd dat die verhaallijn eigenlijk (in ieder geval in de serie) erg prutserig was en ik vermoed dan ook dat ze die mutsen in de koelkast hebben gezet tot volgend seizoen en dat ze dan bij Dany aansluiten oid.
Conscience do cost.
  woensdag 1 juni 2016 @ 21:10:33 #182
414266 JamesBontkraag
Heerlijk zacht.
pi_162677418
Het enige wat zeer jammer was, was de introductie van Euron op de kingsmoot. Ik vond die drakenhoorn echt briljant. In het boek is Euron echt een intense baas.
.
  woensdag 1 juni 2016 @ 21:50:45 #183
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_162678869
Ik vind Euron een intense creep. Helemaal in dat nieuwe hoofdstuk.
Deathlift or Die.
  donderdag 2 juni 2016 @ 00:19:06 #184
429702 Jasonjj90
Badabing Badabang
pi_162682899
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juni 2016 21:50 schreef Ethanolic het volgende:
Ik vind Euron een intense creep. Helemaal in dat nieuwe hoofdstuk.
Voor de mensen die hem willen lezen. Zag hem nog niet gepost staan, het hoofdstuk Aeron Greyjon I TWOW.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vraag me nu ineens af of dit wel een origineel hoofdstuk is, of gewoon Fanfiction.
Blijkt toch legit te zijn :o

[ Bericht 5% gewijzigd door Jasonjj90 op 02-06-2016 01:54:03 ]
pi_162688540
Dat hoofdstuk :D
pi_162795533

Lem Lemoncloak?
  maandag 6 juni 2016 @ 21:08:53 #187
78964 Luuksor
[ Curacao ]
pi_162799515
Ja dat kan haast niet anders, vooral omdat Sandor ook later the Brotherhood noemt. Wat een schandalig kort optreden van Ian McShane, zo jammer want ik vind hem echt een toffe acteur.
pi_162810218
Ik heb langer dan een jaar geleden A Dance with Dragons gelezen en in de ep van gister onderhandelde Jaime met de Blackfish. Die scene gebeurd ook in het boek alleen had ik het in m'n geheugen dat Jaime de Blackfish wist te overtuigen zich over te geven.. Of heb ik dat verkeerd onthouden?
pi_162810652
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 11:00 schreef turance het volgende:
Ik heb langer dan een jaar geleden A Dance with Dragons gelezen en in de ep van gister onderhandelde Jaime met de Blackfish. Die scene gebeurd ook in het boek alleen had ik het in m'n geheugen dat Jaime de Blackfish wist te overtuigen zich over te geven.. Of heb ik dat verkeerd onthouden?
jaime had em idd overtuigd in affc
-Rabia Al-Basri
pi_162810766
Het kasteel had hij gegeven, maar Brynden zelf was gevlucht.
Conscience do cost.
  dinsdag 7 juni 2016 @ 11:23:48 #191
365231 Fera
Fire & Blood
pi_162810774
quote:
99s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 11:18 schreef Slayage het volgende:

[..]

Maar dat ging niet over één nacht ijs, toch?
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_162810951
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 11:23 schreef Fera het volgende:

[..]

Maar dat ging niet over één nacht ijs, toch?
ik kan me me twee gesprekken herinneren, could be wrong though

quote:
A Feast for Crows

After the deaths of Robb and Catelyn and capture of Edmure in the Red Wedding, the castellan[14] Brynden continues to hold Riverrun in Robb's name, even as other river lords surrender and bend the knee to the Iron Throne. Besieged by Lannister and Frey forces, he treats with Ser Ryman Frey but is unmoved by Ryman's empty daily threats to hang his nephew, Edmure. Brynden refuses to give up Riverrun or Robb's widow, Queen Jeyne Westerling.

The Blackfish holds out for several months, until Ser Jaime Lannister comes to resolve the siege of Riverrun. Brynden parleys with Jaime, but only as an excuse to hear Jaime's reasons for not returning Catelyn's daughters, Sansa and Arya, and to see Jaime's stump. Jaime tells Brynden that he will be allowed to take the black if he surrenders and mentions that Jon Snow is now Lord Commander of the Night's Watch; Brynden recalls Catelyn's distrust of Jon and assumes that the boy's new position was given to him by the Lannisters.[5]

Before Edmure surrenders the castle to Jaime, Brynden escapes by swimming under the portcullis that had been slightly raised at the Water Gate. He presumably swims down the Red Fork and his current whereabouts are unknown.[15] Due to his escape, Brynden has been declared an outlaw.[16]
8-)

quote:
You must be blind as well as maimed, Ser. Lift your eyes, and you will see the direwolf still flies above our walls.

- Brynden, to Jaime Lannister
-Rabia Al-Basri
pi_162811552
quote:
99s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 11:31 schreef Slayage het volgende:

[..]

ik kan me me twee gesprekken herinneren, could be wrong though

[..]

8-)

[..]

Cool. Dat laatste kan ik me dus echt niet meer herinneren. ;) Maar dat gaat dus waarschijnlijk wel gebeuren in de serie
pi_162811682
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 11:58 schreef turance het volgende:

[..]

Cool. Dat laatste kan ik me dus echt niet meer herinneren. ;) Maar dat gaat dus waarschijnlijk wel gebeuren in de serie
moet haast wel als je kijkt naar de trailer van de ep van komende week

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-Rabia Al-Basri
  dinsdag 7 juni 2016 @ 12:29:30 #195
211083 Angelof9
I must go first
pi_162812211
Boek-Catelyn :( :{w
  dinsdag 7 juni 2016 @ 15:34:13 #196
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_162817197
quote:
99s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 12:04 schreef Slayage het volgende:

[..]

moet haast wel als je kijkt naar de trailer van de ep van komende week

SPOILER
SPOILER
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
  dinsdag 7 juni 2016 @ 15:38:13 #197
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_162817291
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2016 00:35 schreef Luuksor het volgende:
Yeah.. Sam die ineens het zwaard gaat jatten past echt niet bij hem. Mad King was vet. Had GRRM niet in een interview gezegd dat Benjen pertinent NIET Coldhands was?

De manier waarop Jaime naar Riverrun gestuurd word vond ik wel creatief, mooi ook hoe trots die High Sparrow erbij stond.

Ennuh.. DROGON!!! Holy fuck. Zal ze dan nu eindelijk naar Westeros vertrekken?
(gisteren 6 + 7 gekeken).
Het voelt zo afraffelen met Dany. Al die opbouw en dan ineens regelt ze even een mega khallasar en wandelt ze op haar gemak naar de kust.
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
  dinsdag 7 juni 2016 @ 18:37:19 #198
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_162821577
quote:
99s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 11:18 schreef Slayage het volgende:

[..]

Het gesprek met Brynden Tully verliep grofweg hetzelfde. Slecht. Dat was dan ook de laatste keer dat Jaime met de Blackfish probeerde te onderhandelen. Uiteindelijk wint hij inderdaad het kasteel met deze woordewisseling:

SPOILER
“An interesting thing is a good thing.”
pi_162836430
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 18:37 schreef Repelsteeltju het volgende:

SPOILER
Kijk! Dat zijn pas dialogen van GRRM! _O_
  woensdag 8 juni 2016 @ 23:09:02 #200
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_162855795
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2016 18:37 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

Het gesprek met Brynden Tully verliep grofweg hetzelfde. Slecht. Dat was dan ook de laatste keer dat Jaime met de Blackfish probeerde te onderhandelen. Uiteindelijk wint hij inderdaad het kasteel met deze woordewisseling:

SPOILER
Prachtig hoofdstuk is dat. Vooral hoe Jaime eigenlijk helemaal niet zo sterk in zijn schoenen staat en compleet vernederd wordt door een man waar hij sinds zijn jeugd stiekem naar opkijkt. Hij heeft enkel nog invloed op de simpelere personages die nog geloven in zijn vroegere status.
Deathlift or Die.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')