nou ja misschien een beetjequote:Op dinsdag 3 mei 2016 15:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Alsof je echt geeft om wat mensen er hier van denken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.je kunt ook helemaal in een stijl, vetcool
ze heeft wel een rare kontOp donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
quote:Op dinsdag 3 mei 2016 15:24 schreef supersof het volgende:
[..]
nou ja misschien een beetje
en op de foto zijn ze veel minder mooiOh sowieso halenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
quote:Op dinsdag 3 mei 2016 15:26 schreef supersof het volgende:
Wat is er mis met die goed proportionele billen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.je kunt ook helemaal in een stijl, vetcool
ze heeft wel een rare kont
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
lijken net vierkantenquote:Op dinsdag 3 mei 2016 15:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wat is er mis met die goed proportionele billen?
quote:Op dinsdag 3 mei 2016 15:26 schreef supersof het volgende:
valt best meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.je kunt ook helemaal in een stijl, vetcool
ze heeft wel een rare kont
ja maar 60 euroquote:
Eian hield mij voor de gekquote:Op dinsdag 3 mei 2016 15:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Eian kan tenminste dm'en
Volgens Netflipper heb ik geeneens dm ban fck raar.
Gewoon lekker in park of terras chillen toch.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 16:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb een tuintje nodig om te kunnen genieten van de zon.
Bij volgend huis toch maar op letten.
60 euro is toch wel normaal voor schoenen?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 15:29 schreef supersof het volgende:
[..]
ja maar 60 euroik moet ook nog sparen enzo
Omdat moeilijk, omdat ze zich schamen blabla.. kan wel genoeg redenen bedenken hoorquote:Op dinsdag 3 mei 2016 16:40 schreef wietparkiet het volgende:
waarom vertellen ouders hun kinderen dat dan niet?
Ja, mar dan moet ik het geld nu wel hebben hequote:Op dinsdag 3 mei 2016 16:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
60 euro is toch wel normaal voor schoenen?Helemaal als ze eerst 100 kostte! Nouja, weet ook niet hoelang jij op een paar schoenen loopt maar ik wel 'n jaar dus 60 / 12 kost het je per maand?!?!?!!
Oh, ja dat is wel belangrijkquote:Op dinsdag 3 mei 2016 16:43 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja, mar dan moet ik het geld nu wel hebben he
Dan kan ik niet op mijn laptop chillenquote:Op dinsdag 3 mei 2016 16:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Gewoon lekker in park of terras chillen toch.
Beetje wijven kijken, niks mis mee.
Gewoon een man lief aankijken toch.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 16:43 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja, mar dan moet ik het geld nu wel hebben he
Ja een random man op straatquote:Op dinsdag 3 mei 2016 16:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan kan ik niet op mijn laptop chillen
[..]
Gewoon een man lief aankijken toch.
Ja, denk wel gehaaldquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |