helaasquote:Op dinsdag 3 mei 2016 12:20 schreef supersof het volgende:
[..]
hoi va, ik zat mobiel toen ik las dat je nog op me had gereageerd, maar kon niet meer reageren, maar ik was gisteren heel de dag weg dus kon niet sonsbeek chillings
Geen idee, zal ik nooit achter komen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op dinsdag 3 mei 2016 12:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Geen idee, zal ik nooit achter komen.wowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat flauw dat die vriend van je moeder dat tegen jou heeft gezegd. Moet ie zich niet mee bemoeien toch eigenlijk
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
quote:Op dinsdag 3 mei 2016 12:26 schreef supersof het volgende:
[..]
wowwat flauw dat die vriend van je moeder dat tegen jou heeft gezegd. Moet ie zich niet mee bemoeien toch eigenlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
En nog zie je hem als je biologische vader? Apartquote:Op dinsdag 3 mei 2016 12:28 schreef Amarantha het volgende:
En heb ook een tante in paniek op gebeld en die kon het ook bevestigen.
Hoezo apart? Hij is al 26 jaar mijn vader.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 12:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En nog zie je hem als je biologische vader? Apart
Nee biologische.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 12:30 schreef Amarantha het volgende:
Hij was er vanaf dag één bij, hoezo zal ik hem niet als mijn vader zien?
quote:Op dinsdag 3 mei 2016 12:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]Waarom wist heel de familie het dan en jij nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat lullig zeg. Maarja, snap wel dat je hem gewoon als vader blijft zien. Nu opeens zoeken naar je echte vader is wel begrijpelijk, maar wel moeilijk
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Ja, maar niet je biologische. Dan is het meer een natuurlijke vader ofzo. Maar ja vind het sowieso beetje vreemd ook dat je vader een dna-test weigert en je blijkbaar ook niet eerlijk verteld hoe de vork in de steel zitquote:Op dinsdag 3 mei 2016 12:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hoezo apart? Hij is al 26 jaar mijn vader.
Ik wou alleen dna test omdat ik wil weten of mijn moeder heeft gelogen al die tijd. Als zou blijken dat ik een andere vader zou hebben dan hoef ik die beste man ook niet te zien hoor, ik heb al een vader.quote:
Ze dachten dat ik het al wel wistquote:Op dinsdag 3 mei 2016 12:31 schreef supersof het volgende:
[..]
Waarom wist heel de familie het dan en jij nietWat lullig zeg. Maarja, snap wel dat je hem gewoon als vader blijft zien. Nu opeens zoeken naar je echte vader is wel begrijpelijk, maar wel moeilijk
lolquote:
Daarom begon mijn nicht er ook over. Toen ik gechoqueerd keek zei ze ook: Oh dacht dat je dit al wel wist.quote:
Is toch ook niet vreemd als hij mij gewoon vanaf dag één heeft opgevoed.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 12:32 schreef supersof het volgende:
ama kan hem toch gewoon als biologische vader beschouwen als zij dat zo voelt, lekker boeiend dat ie het dan niet is
nee ik vind van nietquote:Op dinsdag 3 mei 2016 12:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Is toch ook niet vreemd als hij mij gewoon vanaf dag één heeft opgevoed.
Ik hou ook heel veel van hem, dat zal ook nooit veranderen (tenzij erge ruzie maar niet door dit).quote:
:dat zeg ik ook nietquote:Op dinsdag 3 mei 2016 12:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Is toch ook niet vreemd als hij mij gewoon vanaf dag één heeft opgevoed.
Nog zacht uitgedrukt jaquote:Op dinsdag 3 mei 2016 12:33 schreef Sked het volgende:
Zou wel vrij pissig worden omdat ze dus gewoon tig jaar hebben gelogen
Ja dat weet ik dus niet zeker.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 12:33 schreef Sked het volgende:
Zou wel vrij pissig worden omdat ze dus gewoon tig jaar hebben gelogen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |