Wow, dat is best jong oma worden jaquote:Op dinsdag 3 mei 2016 01:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mijn moeder is alleen nogal bang om voor dr 45e oma te worden.
Bij dr aller eerste kleinkind?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 01:39 schreef supersof het volgende:
[..]
Wow, dat is best jong oma worden ja
hoe oud was jouw oma?
jaaquote:
mijn oma is al 83 en mijn moeder 51quote:
Ik vind het ook HEEL leuk om tantes te hebben van bijna mijn leeftijd.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 01:42 schreef supersof het volgende:
ook wel weer leuk
dan maak je echt mee dat je een grote familie hebt
mooi man
dit klinkt sarcastisch maar ook erg enthousiastquote:Op dinsdag 3 mei 2016 01:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vind het ook HEEL leuk om tantes te hebben van bijna mijn leeftijd.
Echt gezellig.
Nee, ik vind grote familie echt heel leukquote:Op dinsdag 3 mei 2016 01:44 schreef supersof het volgende:
[..]
dit klinkt sarcastisch maar ook erg enthousiast
Gewoon, mijn oma kreeg vlak voor mijn geboorte nog een kindquote:Op dinsdag 3 mei 2016 01:45 schreef supersof het volgende:
ik moet alleen even nadenken hoe jouw ooms en tantes dan even oud kunnen zijn
Oh een beetje vergelijkbaar met je moeder nu dusquote:Op dinsdag 3 mei 2016 01:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Gewoon, mijn oma kreeg vlak voor mijn geboorte nog een kind
Ja. Alleen bij haar meer verspreid.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 01:46 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh een beetje vergelijkbaar met je moeder nu dus
ja zo gaat dat he.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 01:46 schreef supersof het volgende:
Lijkt me ook wel gek zeg
maar wel leuk
plagen ze je wel mee zeker
ja tuurlijkquote:
Maar mijn moeder wil die praktijken allemaal een beetje indammen.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 01:49 schreef supersof het volgende:
[..]
ja tuurlijkis te leuk om te laten liggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |