Ligt voor de hand als iedereen hier de man kent die het niet mag weten.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oeh, plottwist, een buitenlandse kliniek.....
De Party kan z'n hart hier weer ophalen.
Had je ook het hoorntje opgegeten?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 10:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh, volgens mij heb ik dat gisteren niet verteld.... van dat ijsje
haha nee grappig!quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:06 schreef Sunshine1982 het volgende:
Er is een plaatje in omloop van de beroemde foto waarbij real is vervangen door other. Other men make twins.
Walgelijk.
quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:06 schreef Sunshine1982 het volgende:
Er is een plaatje in omloop van de beroemde foto waarbij real is vervangen door other. Other men make twins.
Walgelijk.
Heel grappig ja. Hij is maanden in de veronderstelling dat hij kinderen kan verwekken. Wat een klap is het dat het toch niet kan... Dan is de tekst ronduit kwetsend.quote:
Misschien kan hij prima kinderen verwekken, alleen niet met Kirsten.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:09 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Heel grappig ja. Hij is maanden in de veronderstelling dat hij kinderen kan verwekken. Wat een klap is het dat het toch niet kan... Dan is de tekst ronduit kwetsend.
Dat die veronderstelling niet klopt, lijkt me niet het meest kwetsende in deze situatiequote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:09 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Heel grappig ja. Hij is maanden in de veronderstelling dat hij kinderen kan verwekken. Wat een klap is het dat het toch niet kan... Dan is de tekst ronduit kwetsend.
Had je niemand over gehoord als deze plottwist niet aan de orde was geweest.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:10 schreef Copycat het volgende:
Tja, hij liep zelf te pochen met zijn real men make twins.
De fotoshop die je wist dat zou komen...quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:06 schreef Sunshine1982 het volgende:
Walgelijk.
Klopt.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:12 schreef letmehearyouscream het volgende:
Had je niemand over gehoord als deze plottwist niet aan de orde was geweest.
Ja echt kwetsend als iemand in zijn waanideeën verstoord wordt.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:09 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen 'vast een of andere lelijke feministe', tot ik haar bio las en al het gras voor m'n voeten werd weggemaaid:twitter:annehofstede twitterde op maandag 02-05-2016 om 16:54:27Bijzonder, al dat respect voor #Mattie. Vriendin achterlaten met twee premature baby's. reageer retweet
quote:Lelijk links wijf. Gutmensch. Helper whitey. Milieugekkie. Policor. @filmtietzat. En nog veel meer.
quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:16 schreef Loveless85 het volgende:
Welke FOK!ker is dit?Ik wilde zeggen 'vast een of andere lelijke feministe', tot ik haar bio las en al het gras voor m'n voeten werd weggemaaid:twitter:annehofstede twitterde op maandag 02-05-2016 om 16:54:27Bijzonder, al dat respect voor #Mattie. Vriendin achterlaten met twee premature baby's. reageer retweet
[..]
Hihi, die reacties erop ookquote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:16 schreef Loveless85 het volgende:
Welke FOK!ker is dit?Ik wilde zeggen 'vast een of andere lelijke feministe', tot ik haar bio las en al het gras voor m'n voeten werd weggemaaid:twitter:annehofstede twitterde op maandag 02-05-2016 om 16:54:27Bijzonder, al dat respect voor #Mattie. Vriendin achterlaten met twee premature baby's. reageer retweet
[..]
Uitstrijkje doe je gewoon bij de huisartsquote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:19 schreef amaranta het volgende:
Misschien moest ze voor een uitstrijkje. En is ze door de gynaecoloog (die was er niet bij met z'n gedachten, want hij was er net achter gekomen dat z'n vrouw vreemd was gegaan) per ongeluk geïnsemineerd met het zaad dat voor een ander was bedoeld.
Dat is toch gewoon een troll of nietquote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mensen die het woord 'walgelijk' bezigenquote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:06 schreef Sunshine1982 het volgende:
Walgelijk.
Moet haast wel, ze maakt zich druk dat op de site van de ANWB bij het aanmeldformulier standaard een bolletje bij "Dhr" staat, seksisme ten top natuurlijk.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:21 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon een troll of niet
Ik vrees van niet. Ze is ook boos op de ANWB omdat bij een of ander webformulier 'Dhr' al aangevinkt staat omdat dat eerder in het alfabet komt dan 'Mevr'.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:21 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon een troll of niet
In dit verhaal niet.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:20 schreef alors het volgende:
[..]
Uitstrijkje doe je gewoon bij de huisarts
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |