Ik ging in op de reactie van Loveless85 die reageerde op de potentiele situatie waarin het buiten de deur snoepen van Kirsten met medeweten van Mattie zou zijn geweest.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 10:34 schreef Wimperkruller het volgende:
[..]
Maar jouw man is mattie niet. En waarom wordt er nu überhaupt over gespeculeerd, kijk de bron die dat zegt.
Ik neem die reactie over de open relatie gewoon niet serieus meer eigenlijk.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 10:35 schreef Leandra het volgende:
Okay; feiten en fabels:
Mattie en zijn vriendin hadden volgens één reactie op MediaCourant een open relatie, verder zijn daar geen bronnen van.
Wietze is de relifanaat.
Ok dus een onbevlekte ontvangenis kunnen we uitsluiten.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 10:35 schreef Leandra het volgende:
Okay; feiten en fabels:
Mattie en zijn vriendin hadden volgens één reactie op MediaCourant een open relatie, verder zijn daar geen bronnen van.
Wietze is de relifanaat.
Wat ik zeg; ik dénk zelf ook niet dat het zo zit, maar momenteel is dat ongeveer evenveel 'waarheid' als de speculaties dat ze de dorpsslet was.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 10:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mensen die het veilig deden en zwanger worden, tja. Dat rijmt nooit imo.
Achteraf blijkt dan dat het condoom op het eind van de slurf ging. "Maar ja we deden het veilig hoor!".
Ja uhhhquote:
Open lekker een eigen topic daarover ofzo.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 10:34 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Hoe meer je naar waarheid invult hoe hoger de score op koekoek zal zijn inderdaad.
Nah, hoeft niet, als babies zo veel te vroeg geboren worden kunnen ze het bloed van de ouders ook willen testen op erfelijke afwijkingen zodat ze bepaalde zaken al kunnen uitsluiten of juist op kunnen letten.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 10:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh dat wist ik niet, maar dat lijkt mij iig de meest voor de hand liggende optie waardoor als eerste het een en ander duidelijk werd.
Mwah, dat lijkt me eigenlijk het meest voor de hand liggend, en zal collega Wietze alleen maar sterken in zijn geloof.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 10:36 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Ok dus een onbevlekte ontvangenis kunnen we uitsluiten.
Opvallend goed voor het marktaandeel, dit verhaal.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 10:34 schreef Idisrom het volgende:
Volgens Wietze wil Mattie dat de radioshow vol wordt doorgezet.![]()
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)vol-doorzetten.dhtml
Ja en op FOK las ik dat niet Wietze maar Mattie de relifanaat is van de tweequote:Op dinsdag 3 mei 2016 10:36 schreef Loveless85 het volgende:
En aldus mediacourant is zelfs dat niet zeker, want daar weet iemand te vertellen dat omdat het een tweeling is ze bevruchtte eicellen terug heeft laten plaatsen
quote:@ wat rot. Ik denk dat ze buiten Mattie om bevruchte eicellen heeft laten plaatsen.Vandaar ook een tweeling.Van vreemdgaan is geen sprake,lijkt me.
Mediacourant.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 10:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wat ik zeg; ik dénk zelf ook niet dat het zo zit, maar momenteel is dat ongeveer evenveel 'waarheid' als de speculaties dat ze de dorpsslet was.
[..]
Ja uhhhmet je eigen partner ga je meestal niet vreemd hé
Ik bedoelde dat ze minstens één keer met een ANDER DAN MATTIE iets gedaan moet hebben, das de enige zekerheid in dit verhaal. En aldus mediacourant is zelfs dat niet zeker, want daar weet iemand te vertellen dat omdat het een tweeling is ze bevruchtte eicellen terug heeft laten plaatsen
Nee, het komt omdat Mattie een slechte minnaar is:quote:Op dinsdag 3 mei 2016 10:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Mediacourant.
Dadelijk staat daar nog dat het komt doordat ze naar de huisarts ging voor een uitstrijkje, maar dat die haar buiten haar medeweten om per ongeluk geïnsemineerd heeft.
quote:Bewijst maar dat Mattie een slechte minaar is en zij het buiten de deur moest zoeken :-o
Schat, ik doe de Singelloop in Breda, daarna gelijk door naar Hilversum, dus ik ben vannacht niet thuis, maar jij vermaakt je vast wel *wink* *wink*quote:Op dinsdag 3 mei 2016 10:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
'Schat, ik zie je morgenavond pas weer want vanavond doe ik het met dinges, oké? Laat jij de hond dan uit?'
Ik vind het zo vreemd
Leandraquote:Op dinsdag 3 mei 2016 10:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Schat, ik doe de Singelloop in Breda, daarna gelijk door naar Hilversum, dus ik ben vannacht niet thuis, maar jij vermaakt je vast wel *wink* *wink*
En dat zij dan denkt dat die Singelloop in Breda een metafoor is voor een Brabantse natte gleuf.
Maar zij doet ook aan hardlopen, misschien liep ze zelf wel mee. We weten het gewoonweg niet. Of heeft Miep ook twitter waarop ze met de buitenwereld deelt wat ze wanneer (met wie?) doet?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 10:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Schat, ik doe de Singelloop in Breda, daarna gelijk door naar Hilversum, dus ik ben vannacht niet thuis, maar jij vermaakt je vast wel *wink* *wink*
En dat zij dan denkt dat die Singelloop in Breda een metafoor is voor een Brabantse natte gleuf.
En ook nog vrolijk doorgaan.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 10:39 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Opvallend goed voor het marktaandeel, dit verhaal..
[->BNW]
quote:Tot slot: ,,Het enige wat we kunnen doen, en dat wil Mattie ook, is de show gewoon voortzetten. Om er vol en lekker vrolijk in te gaan. Dus dat doen we: Heads up.''
Ja, daarom juist, al begrijp ik dat Wietze het al een tijdje in zijn eentje doet?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 10:42 schreef Idisrom het volgende:
En ook nog vrolijk doorgaan.![]()
Uit het AD:
[..]
Waarom niet? Lijkt me dat er een behoorlijke last van je schouders valt zo ineens een relatie en premature twins lichter.quote:
Straks een leuke troostrelatie met een fris groen blaadje dat wel op DJs valt. De toekomst ziet er zonnig uit voor Mattie.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 10:44 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Waarom niet? Lijkt me dat er een behoorlijke last van je schouders valt zo ineens een relatie en premature twins lichter.
Naast dat hij niet gelovig is dus, snap ik niet waarom meerdere mensen menen dat religieuze mensen niet vreemdgaan/geen open relatie kunnen hebben.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 10:25 schreef Wimperkruller het volgende:
Maar dat hij een open relatie had geloof ik niet, gezien zijn geloofsovertuiging en de onbetrouwbare bron. Dus dat kan ook worden afgevinkt.
Ik vind het echt triest hoe hij wordt weggezet als 'gelovige engnek', 'religekkie', 'relifanaat' e.d. Echt zo kansloos om mensen die geloven zo weg te zetten.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 10:35 schreef Leandra het volgende:
Okay; feiten en fabels:
Wietze is de relifanaat.
En dan waarschijnlijk ook nog twee keer, anders was het geen tweeling gewordenquote:Op dinsdag 3 mei 2016 10:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Mediacourant.
Dadelijk staat daar nog dat het komt doordat ze naar de huisarts ging voor een uitstrijkje, maar dat die haar buiten haar medeweten om per ongeluk geïnsemineerd heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |