Ja, eens. Maar goed, er is verder geen info dus de scenario's varieren nu van 'oh ja, was bekend dat ze met anderen neukten, foutje kan gebeuren' tot een of andere grootst opgezette list om zich door een ander zwanger te laten schoppen, Mattie dan als vader aan te merken en zo de kinderwens te kunnen combineren met de centjes van Mattie ofzo.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 10:20 schreef Ticootje het volgende:
Die open relatie doet er toch helemaal niks toe. Open of monogaam, als je je zwanger laat schoppen door een ander dan trek je gewoon je bakkes open.
Gokje is dat hij gewoon iets van mathias heet ofzo.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 10:20 schreef MisterMaster het volgende:
Krijg je er van als je Mattie heet. Dan vraag je daar ook om.
Dat was nu ook al zo'n 5 keer gezegd op dezelfde pagina. Toch bedankt!quote:Op dinsdag 3 mei 2016 10:16 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dat is wietze.
Jezus hoevaak gaan we deze nog krijgen.
Kunnen we niet alle onjuiste beweringen in de OP opnemen?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 10:07 schreef Wimperkruller het volgende:
[..]
Ik geloof niet echt dat ze een open relatie hadden. Hij is toch zo'n gekke gelovige.
Zou hij zoveel verdienen?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 10:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja, eens. Maar goed, er is verder geen info dus de scenario's varieren nu van 'oh ja, was bekend dat ze met anderen neukten, foutje kan gebeuren' tot een of andere grootst opgezette list om zich door een ander zwanger te laten schoppen, Mattie dan als vader aan te merken en zo de kinderwens te kunnen combineren met de centjes van Mattie ofzo.
Wist zij dat het van een ander was?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 10:20 schreef Ticootje het volgende:
Die open relatie doet er toch helemaal niks toe. Open of monogaam, als je je zwanger laat schoppen door een ander dan trek je gewoon je bakkes open.
Goed verhaal.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 10:18 schreef Loveless85 het volgende:
Maar goed, dit is dus de 'bron' van het open relatie verhaal
[ afbeelding ]
Geen idee, gewoon jezelf aanpraten dat het beter is voor alle partijen dat je het verzwijgt denk ik.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 10:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kan niet snappen dat je een gezin kunt stichten dat gebaseerd is op zo'n enorme leugen. Hoe kun je dan met jezelf leven?
Nog erger. Dan verdient je het ook nog eens.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 10:22 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Gokje is dat hij gewoon iets van mathias heet ofzo.
Niet echt te vinden, in 2012 toen ze net begonnen met de show 3250 brutoquote:
Is dat bekendgemaakt of is dat verder speculeren op stress als oorzaak van de vroeggeboorte?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 10:06 schreef Chai het volgende:
[..]
En door de vroeggeboorte hadden de kinderen bloed van donoren nodig waardoor al vroeg duidelijk werd dat deze niet konden matchen met die van de ouders.
Een recursieve back-firing complotception zelfs.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 09:26 schreef CherryLips het volgende:
Die trui was ook echt bedoeld als steek naar andere mannenhet was allemaal een complot.
Nou echt hequote:Op dinsdag 3 mei 2016 10:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kan niet snappen dat je een gezin kunt stichten dat gebaseerd is op zo'n enorme leugen. Hoe kun je dan met jezelf leven?
Die ander is gelovig! Godnondeju.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 10:25 schreef Wimperkruller het volgende:
Maar dat hij een open relatie had geloof ik niet, gezien zijn geloofsovertuiging en de onbetrouwbare bron. Dus dat kan ook worden afgevinkt.
Ja maar dat is ook sneu.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 10:24 schreef Burdie het volgende:
[..]
Nou echt heik kan het al niet voor me houden als ik 's middags een ijsje heb gegeten terwijl mijn man op zijn werk zit
.
Feit? Bron?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 10:24 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ze wist in ieder geval niet zeker of het van Mattie was...
Hij is niet gelovig.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 10:25 schreef Wimperkruller het volgende:
Maar dat hij een open relatie had geloof ik niet, gezien zijn geloofsovertuiging en de onbetrouwbare bron. Dus dat kan ook worden afgevinkt.
quote:Op dinsdag 3 mei 2016 10:24 schreef Burdie het volgende:
[..]
Nou echt heik kan het al niet voor me houden als ik 's middags een ijsje heb gegeten terwijl mijn man op zijn werk zit
.
Hoe kom je hier bij dan? Zelfs dat staat niet vast. Alles wat we weten is dat Mattie nú weet dat het niet van hem is. Geen idee hoe lang hij dat weet, en al helemaal geen idee of zij dat korter/langer weet.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 10:24 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ze wist in ieder geval niet zeker of het van Mattie was...
WTF. Waar heb je het over?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 10:20 schreef Chai het volgende:
[..]
De gekke gelovige heeft ineens een open relatie? ja hoor
Ja borduurde voort op de speculatie.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 10:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Is dat bekendgemaakt of is dat verder speculeren op stress als oorzaak van de vroeggeboorte?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |