Die stress kan zomaar een rol hebben gespeeld bij de vroeggeboorte.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 10:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe je zo een leugen zó lang volhoudt. Na een weekend knap je toch uit elkaar van zweet van je leugen?
Maar dat is dan gewoon volgens de afspraak en dan was er voor haar ook geen reden om te twijfelen.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 10:01 schreef DancingPhoebe het volgende:
Als ze echt een open relatie hadden kan het nog zijn dat zij dacht dat al haar seks veilig was, maar dat er toch ergens iets door of langsheen gezwommen is...
En door de vroeggeboorte hadden de kinderen bloed van donoren nodig waardoor al vroeg duidelijk werd dat deze niet konden matchen met die van de ouders.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 10:03 schreef Perrin het volgende:
[..]
Die stress kan zomaar een rol hebben gespeeld bij de vroeggeboorte.
Ik geloof niet echt dat ze een open relatie hadden. Hij is toch zo'n gekke gelovige.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 10:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Aldus een comment op mediacourant hadden ze al tijden een open relatie. Dus dan zou het misschien íets minder echt opzettelijk vreemdgaan etc zijn. Al is het dan op z'n minst ultiem dom dat je dan met een neukertje dus onveilige seks hebt, zelfs als je denkt dat je mogelijk onvruchtbaar bent.
Ik dacht toen alleen 'oei, het is nog vroeg, wat als het toch misgaat, dan mag je dat ook allemaal bekendmaken'.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 09:36 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Nou,dit inderdaad!
Wat een belachelijke beredenering dat hij maar niet zo blij alles had moeten verkondigen
Inderdaad, en ik gok ook dat hij hulp heeft gehad bij het schrijven van die brief.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 09:50 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik denk echt dat hij dat enkel heeft gedaan om de roddelmachine voor te zijn en ik vind dat hij het erg netjes heeft gedaan.
Dat is Wietze, misschien kan dat met koeienletters in de OP, aangezien dat al voor de gaziljoentigste keer wordt gezegdquote:Op dinsdag 3 mei 2016 10:07 schreef Wimperkruller het volgende:
[..]
Ik geloof niet echt dat ze een open relatie hadden. Hij is toch zo'n gekke gelovige.
Nee, dat schijnt die andere van het duo te zijn. Dat weet ik ook alleen maar omdat ik de topics meelees, want hiervoor had ik van beiden niet eerder gehoordquote:Op dinsdag 3 mei 2016 10:07 schreef Wimperkruller het volgende:
[..]
Ik geloof niet echt dat ze een open relatie hadden. Hij is toch zo'n gekke gelovige.
Ik kan niet snappen dat je een gezin kunt stichten dat gebaseerd is op zo'n enorme leugen. Hoe kun je dan met jezelf leven?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 09:58 schreef Wimperkruller het volgende:
[..]
Ja, maar hoe groot is de kans dat een man erachter komt dat de kinderen niet van hem zijn als je het bed hebt gedeeld met iemand die ook blank is en zo? Niet zo groot toch?
Maar dan ben je al een stap verder. Wie zegt dat zij het wist? Het kan best dat ze tot voor kort beiden in de veronderstelling waren dat Mattie de vader was. Wellicht zal een van de medische onderzoeken daar verandering in hebben gebracht.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 10:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe je zo een leugen zó lang volhoudt. Na een weekend knap je toch uit elkaar van zweet van je leugen?
Of wist hij het al eerder en wilden ze het samen doen?
Niet dus. De harde waarheid vertellen kan soms moeilijk zijn. Vooral in deze situatie. Je weet dan dat het compleet verkeerd afloopt.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 10:00 schreef Moppert het volgende:
[..]
Dat er achter komen niet snel zal gebeuren maakt het toch geen reden om het niet te vertellen. Dit vertel je direct, of het nou met een neger is of niet
Ooh oke, stel dat ze wel een open relatie hadden (de bron is een comment op Mediacourant, dus dat neem ik vooralsnog niet zo serieus), dan is het toch alsnog absoluut geen stijl om je zwanger te laten maken door een ander. En vervolgens tegen je vriend te doen alsof hij de vader is. Open relatie of niet, volgens mij is je partner zo bedonderen en voorliegen geen onderdeel van een open relatie.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 10:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat is Wietze, misschien kan dat met koeienletters in de OP, aangezien dat al voor de gaziljoentigste keer wordt gezegd
Dit, helaas.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 09:50 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik denk echt dat hij dat enkel heeft gedaan om de roddelmachine voor te zijn en ik vind dat hij het erg netjes heeft gedaan.
Dat is wietze.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 10:07 schreef Wimperkruller het volgende:
[..]
Dat is Wietze.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 10:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Aldus een comment op mediacourant hadden ze al tijden een open relatie. Dus dan zou het misschien íets minder echt opzettelijk vreemdgaan etc zijn. Al is het dan op z'n minst ultiem dom dat je dan met een neukertje dus onveilige seks hebt, zelfs als je denkt dat je mogelijk onvruchtbaar bent.
Goede bron, geloof het meteen.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 10:18 schreef Loveless85 het volgende:
Maar goed, dit is dus de 'bron' van het open relatie verhaal
[ afbeelding ]
Inderdaadquote:Op dinsdag 3 mei 2016 10:20 schreef Ticootje het volgende:
Die open relatie doet er toch helemaal niks toe. Open of monogaam, als je je zwanger laat schoppen door een ander dan trek je gewoon je bakkes open.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |