Beetje mannelijke kaak wel ja.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 04:24 schreef KillemWieft het volgende:
[ afbeelding ]
Daar hang je 'm toch niet vrijwillig in?
Is dit Mattie?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 04:24 schreef KillemWieft het volgende:
[ afbeelding ]
Daar hang je 'm toch niet vrijwillig in?
Elk deel wel een keer gok ik.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 08:29 schreef CherryLips het volgende:
Ja heel grappig, hoe vaak gaan die foto's nog langskomen?
Nee, maar sommigen geven liever af op het halve ei van een ander dan naar hun eigen lege dop te kijkenquote:Op dinsdag 3 mei 2016 08:27 schreef amaranta het volgende:
Nou nou, zo lelijk is ze nou ook niet zeg.
Nee.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 00:57 schreef TheThirdMark het volgende:
Buiten de feiten om, is het niet beter om dit topic dood te laten bloeden en de betreffende familie rust te geven, ook online?
Hier gaat iets mis.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 08:35 schreef leolinedance het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ [url=
http://static1.ad.nl/stat(...)edia_xll_3503632.jpg
]afbeelding[/url] ]
Leuk toch.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 08:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, maar sommigen geven liever af op het halve ei van een ander dan naar hun eigen lege dop te kijken
En een gevoelig tekstje op d'r arm gekliederd:quote:Op maandag 2 mei 2016 22:57 schreef JaneDoe het volgende:
ik zie nu bij shownieuws duidelijkere foto's van kirsten
ze heeft zo'n mondhoek/lip piercing
kinky hoor
'Ze' konden geen kinderen krijgen, er is nooit gezegd dat dat (alleen) aan hem lag. Kan ook de combinatie zijn, of beiden verminderd vruchtbaar, noem maar op.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 08:50 schreef Stratotanker het volgende:
Ahhh, begrijp ik het dus goed dat dit koppel geen kinderen kon krijgen omdat er iets mis is met zijn aandeel daarin? En deze meneer heeft deze tegenslag zonder dit specifieke detail breed op de radio uitgemeten? En nu blijkt achteraf dat hij met het shirt "Real men" de groep mannen die in dezelfde situatie zitten eigenlijk vrij lelijk schoffeert?
Wauw, ik verwacht dat voor deze meneer geen publieke functie bij een IVF stichting is weggelegd.
Ik weet niet of ik dit nu erg of lekker voor hem moet vinden. Maar goed, dit wens je helemaal niemand toe, dus sterkte ...
Ik vermoed dat de vader wel een fundament kan geven aan een aardig statistiekje betreffende zijn hitrate en het succes om er direct twee in te schieten.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 08:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
'Ze' konden geen kinderen krijgen, er is nooit gezegd dat dat (alleen) aan hem lag. Kan ook de combinatie zijn, of beiden verminderd vruchtbaar, noem maar op.
Een column erover schrijven en op het eind zeggen dat je zwijgtquote:Op dinsdag 3 mei 2016 09:01 schreef Idisrom het volgende:
Jan Dijkgraaf reageert ook venijnig op hun zijn vruchtbaarheidsprobleem.
http://media.tpo.nl/column/aan-mattie-valk/
quote:Op dinsdag 3 mei 2016 09:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een column erover schrijven en op het eind zeggen dat je zwijgt.
Wat een hoop letters om niks te zeggen.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 09:01 schreef Idisrom het volgende:
Jan Dijkgraaf reageert ook venijnig op hun zijn vruchtbaarheidsprobleem.
http://media.tpo.nl/column/aan-mattie-valk/
Mooi gesprokenquote:Op dinsdag 3 mei 2016 08:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, maar sommigen geven liever af op het halve ei van een ander dan naar hun eigen lege dop te kijken
En ergens anders ook een enorm gat na die tweeling.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 08:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En een gevoelig tekstje op d'r arm gekliederd:
[ afbeelding ]
En zo'n enorm gat in d'r oor
26 weken hé, dus dat floept er zo uit.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 09:18 schreef leolinedance het volgende:
[..]
En ergens anders ook een enorm gat na die tweeling.
Ken ook een stel dat al 10 jaar bezig was met hun kinderwens, wel de medische molen in. Conclusie los van elkaar kunnen zij wel kinderen krijgen, met elkaar niet, daar kwamen zij vrij snel achter en zijn bij elkaar gebleven.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 08:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
'Ze' konden geen kinderen krijgen, er is nooit gezegd dat dat (alleen) aan hem lag. Kan ook de combinatie zijn, of beiden verminderd vruchtbaar, noem maar op.
Inderdaad wat een droeftoeterquote:Op dinsdag 3 mei 2016 09:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een column erover schrijven en op het eind zeggen dat je zwijgt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |