Oke en dus al die mannen zeggen tegen jou: "Bwoo wat is mijn zaad toch ook f*cking vruchtbaar hè! Niet normaal man, zo veel krachtiger dan die lozers die een éénling kind krijgen!!1"quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:44 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Ik werk in een ziekenhuis. Eerst op neonatologie, nu op verloskunde/kraamafdeling. Dus ik kom regelmatig vaders van een tweeling tegen, die dat soort opmerkingen maken.
In mijn eigen omgeving 1 tweelingvader. Van 2 tweelingen, dat wel.
Ik zou niet durven Frits....quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Twijfel je nou gewoon openlijk aan het functioneren van mijn paarsgepunte lans?
Dat dusquote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat voor gesprekken heb je met die mensen?
Verder geen info. Vooral veel schijnheilig ach en wee van Albert op dat meewarige toontje.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:54 schreef richolio het volgende:
Hoe was RTL Boulevard gisteravond? Helaas gemist
Maar wat is in godsnaam de relatie met de mannelijkheid dan? Of ben je als je trots bent op je pasgeboren hummeltjes sowieso eigenlijk je pielemuis aan het promoten?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:56 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Je hoeft geen hele gesprekken te voeren om een trotse opmerking dat er twee kindjes verwekt te zijn te krijgen. Een felicitatie is soms al genoeg.
Maar trotser dan bij één kindje?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:56 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Je hoeft geen hele gesprekken te voeren om een trotse opmerking dat er twee kindjes verwekt te zijn te krijgen. Een felicitatie is soms al genoeg.
Voor de T-shirt business op internet is 't iig wel duidelijk:quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar wat is in godsnaam de relatie met de mannelijkheid dan? Of ben je als je trots bent op je pasgeboren hummeltjes sowieso eigenlijk je pielemuis aan het promoten?
Ja hallo, hij is degene die het drama openbaart. Dan gaan wij er des SHO's mee om.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:55 schreef letmehearyouscream het volgende:
Dayum wat een gebash op Mattie, hier ook.
In ene had hij niet zo moeten pochen, in de openbaarheid moeten treden met de zwangerschap, blabla. Op facebook word je doodgegooid met allerlei "ludieke" aankondigingen van zwangerschappen, foto's van echo's en weet ik veel wat. Vind ik op zich ook ergerlijk. Maar hier achteraf Mattie zo op aanvallen, terwijl er normal geen haan naar heeft gekraaid.
En iemands manelijkheid hiermee in verband brengen, what the fuck. Er is niet eens gezegd dat het aan zijn zaad ligt en al was dat zo; heeft niks te maken met waanideeen of falen of wat dan ook.
Lekker boeiend dat hij af en toe een update over de zwangerschap geeft gafquote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:55 schreef letmehearyouscream het volgende:
Dayum wat een gebash op Mattie, hier ook.
In ene had hij niet zo moeten pochen, in de openbaarheid moeten treden met de zwangerschap, blabla. Op facebook word je doodgegooid met allerlei "ludieke" aankondigingen van zwangerschappen, foto's van echo's en weet ik veel wat. Vind ik op zich ook ergerlijk. Maar hier achteraf Mattie zo op aanvallen, terwijl er normal geen haan naar heeft gekraaid.
En iemands manelijkheid hiermee in verband brengen, what the fuck. Er is niet eens gezegd dat het aan zijn zaad ligt en al was dat zo; heeft niks te maken met waanideeen of falen of wat dan ook.
Die kan je ook voor jongens en meisjes vinden, das niet perse exclusief voor meerlingenquote:Op dinsdag 3 mei 2016 12:00 schreef Perrin het volgende:
[..]
Voor de T-shirt business op internet is 't iig wel duidelijk:
[ afbeelding ]
Bijvoorbeeld een opmerking als "Echte mannen maken tweelingen" of "Echte mannen maken meisjes/jongens".quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar wat is in godsnaam de relatie met de mannelijkheid dan? Of ben je als je trots bent op je pasgeboren hummeltjes sowieso eigenlijk je pielemuis aan het promoten?
Albert moest huilen.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:54 schreef richolio het volgende:
Hoe was RTL Boulevard gisteravond? Helaas gemist
Ja, maar dan geef je dus zelf al aan dat dat niet exclusief is voorbehouden aan mensen die tweelingen krijgen.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 12:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld een opmerking als "Echte mannen maken tweelingen" of "Echte mannen maken meisjes/jongens".
Wat we natuurlijk ook zouden hebben gedaan als het in de bladen had gestaan...quote:Op dinsdag 3 mei 2016 12:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja hallo, hij is degene die het drama openbaart. Dan gaan wij er des SHO's mee om.
Trotser dan wanneer het geen tweeling zou zijn?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:56 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Ja, weet ik veel.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee, mannen zijn gewoon trots dat hun zaakje echt blijkt te werken, en niet alleen maar steigert op commando.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 12:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja, maar dan geef je dus zelf al aan dat dat niet exclusief is voorbehouden aan mensen die tweelingen krijgen.
Uiteraard. The SHO must go one, no matter the source!quote:Op dinsdag 3 mei 2016 12:02 schreef Leandra het volgende:
Wat we natuurlijk ook zouden hebben gedaan als het in de bladen had gestaan...
Eens.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 09:50 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik denk echt dat hij dat enkel heeft gedaan om de roddelmachine voor te zijn en ik vind dat hij het erg netjes heeft gedaan.
Ik hoor vaker opmerkingen in de trant van de tekst op het shirt van Mattie. Die komen af van tweelingvaders (ik lach er overigens maar zo'n beetje om). Verder zijn vrijwel alle vaders trots natuurlijk.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 12:02 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Trotser dan wanneer het geen tweeling zou zijn?
Ja, zo zie ik het wel voor me.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:46 schreef Meke het volgende:
[..]
De ander, de vrouw van de broer van de gynaecologe bedoel je? En dat de echte vader dan de baas van Kirsten is, waar ze een paar jaar geleden een gigacrush op had? En dan ook nog iets met crimelords erbij![]()
Mèn, ze zouden er een serie over moeten schrijven![]()
Reminds me, ik moet de nieuwe aflevering nog even binnenhengelen![]()
Daar geloof ik niet zo in. Het vooral leuk dat het allemaal goed werkt, maar trots is iets heel anders. Dit heb je niet zelf in de hand. Trots ben je als je ergens hard voor hebt gewerkt. Daar valt een kwartiertje batsen niet echt onder volgens mijquote:Op dinsdag 3 mei 2016 12:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, mannen zijn gewoon trots dat hun zaakje echt blijkt te werken, en niet alleen maar steigert op commando.
Het gaat dus nergens over.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 12:05 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Ik hoor vaker opmerkingen in de trant van de tekst op het shirt van Mattie. Die komen af van tweelingvaders (ik lach er overigens maar zo'n beetje om). Verder zijn vrijwel alle vaders trots natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |