Alleen de KUT-Marokkanen die hier de straten terroriseren zou al mooi zijn.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 23:22 schreef Djoetma het volgende:
[..]
Alle allochtonen gewoon terug naar Marokko...
Als je goed kunt leren mag je blijven en anders kun je de tyfus krijgen...heel rechtvaardig klinkt dat ook niet. Gelijke monniken, gelijke kappen wat mij betreft.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 23:21 schreef svann het volgende:
Laat die lui die hard werken aan een opleiding en graag willen blijven alsjeblieft blijven en de lui die schijt hebben aan Nederland naar een ander land oprotten.
Dat zeg en bedoel ik heel nadrukkelijk niet.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 23:22 schreef Djoetma het volgende:
Alle allochtonen gewoon terug naar Marokko...
ja?quote:
Ik bedoel met die opmerking dat er gedaan wordt alsof 'allochtonen' een dergelijke opstelling hebben. Je vind ze echter in 99% van de gevallen alleen bij Turken en Marokkanen, hoewel de trend van de laatste jaren waarin allochtonen als één groep gegeneraliseerd worden, een soort ontwikkeling teweeg brengt die juist de verkeerde kant op is.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 23:23 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Alleen de KUT-Marokkanen die hier de straten terroriseren zou al mooi zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |