wat doe je daar doorheen?quote:
Het is vooral hopen dat het niet veel eerder dan 2 weken te vroeg gebeurdquote:
saaaiquote:
ja hopelijk lukt datquote:Op maandag 2 mei 2016 22:42 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik las gister dat je naar de VS gaat volgend jaar sof?
Ik gebruik couscous ter opvulling van mijn kikkererwtensalade.quote:
dat lijkt me heel erg lekkerquote:Op maandag 2 mei 2016 22:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
http://www.smulweb.nl/rec(...)alafel-en-muntsausje
ongeveer dit met mint
lekker fris
Weet ik nog niet, misschien rondreis. Geen idee hoeveel geld het allemaal kost enzo hoor. Maar ik wil sowieso naar New York. Chicago ook wel graag. Verder weet ik het nog nietquote:
dat is het ookquote:
VS is helaas niet goedkoop.quote:Op maandag 2 mei 2016 22:45 schreef supersof het volgende:
[..]
Weet ik nog niet, misschien rondreis. Geen idee hoeveel geld het allemaal kost enzo hoor. Maar ik wil sowieso naar New York. Chicago ook wel graag. Verder weet ik het nog niet
ik zou ook lekker het binnenland in trekken ipv alleen die grote stedenquote:Op maandag 2 mei 2016 22:45 schreef supersof het volgende:
[..]
Weet ik nog niet, misschien rondreis. Geen idee hoeveel geld het allemaal kost enzo hoor. Maar ik wil sowieso naar New York. Chicago ook wel graag. Verder weet ik het nog niet
Moet je wel de tijd voor hebben, en daarbij het geld.quote:Op maandag 2 mei 2016 22:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik zou ook lekker het binnenland in trekken ipv alleen die grote steden
heb nog nooit goulash opquote:Op maandag 2 mei 2016 22:45 schreef Typisch het volgende:
[..]
dat is het ook
morgen een pastaatje in elkaar knallen en dan woensdag de twee favoriete dingen van mijn chick combineren: soep en goulash
ik ben echt te goed voor deze wereld
einde bericht
Hmm, oke. Kan je dan beter met de auto of hebben ze daar goede treinen?quote:Op maandag 2 mei 2016 22:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
VS is helaas niet goedkoop.
Voor een rondreis zou ik toch het westen aanraden als je niet de tijd hebt voor maandenlang.
Anders zou ik NYC/Chicago combineren
Ja misschien wel beter, maar ik droom echt al jaren van New Yorkquote:Op maandag 2 mei 2016 22:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik zou ook lekker het binnenland in trekken ipv alleen die grote steden
Ik zou in de VS altijd alles met de auto doen.quote:Op maandag 2 mei 2016 22:48 schreef supersof het volgende:
Hmm, oke. Kan je dan beter met de auto of hebben ze daar goede treinen?
ohquote:Op maandag 2 mei 2016 22:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik zou in de VS altijd alles met de auto doen.
Maar is super duur als je jong bent. Dus moet je ouder iemand hebben (25+ ofzo dacht ik)
Als je NYC/Chiacgo zou doen kun je wel gewoon binnenlands vliegen.quote:Op maandag 2 mei 2016 22:50 schreef supersof het volgende:
[..]
oh
Misschien dan toch maar niet vs
Maarja, niks staat vast. Moet eerst ook maar eens gaan sparen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |