Hoe kan ik VANDAAG toch aan geld komen, ik heb ID en rekeningnummer en zo bij me?????
[Dit bericht is gewijzigd door Primitiv op 27-11-2002 16:35]
quote:nee
Op woensdag 27 november 2002 16:41 schreef koster het volgende:
maar kan je daar wel met je ID geld opnemen?
quote:Yup.. had drie weken geleden hetzelfde probleem...
quote:voor 16:00 naar de bank gaan (nu te laat voor dus).
Op woensdag 27 november 2002 16:32 schreef koster het volgende:
Ik heb nu mijn salaris gestort gekregen.
Maar ik ben mijn pas kwijt, nieuwe pas is inmiddels aangevraagd,
maar die komt volgende week pas.Hoe kan ik VANDAAG toch aan geld komen, ik heb ID en rekeningnummer en zo bij me?????
duh
quote:geen probleem.!
(O ja: toen ik bij de ABN werkte waren we tot 17:00 open. Je mag dus wel HEEL snel zijn )
[Dit bericht is gewijzigd door Fogerty op 27-11-2002 16:43]
quote:nee, alleen maar naar mij overmaken... maar dat geeft niet, dan geef ik jou wel een stapeltje geld terug
quote:Kan ik dan gewoon naar een normaal postkantoor met mijn paspoort en dan gewoon geld opnemen.
Op woensdag 27 november 2002 16:41 schreef uniekje het volgende:[..]
Yup.. had drie weken geleden hetzelfde probleem...
quote:Als je rekening bij de postbank loopt wel
Op woensdag 27 november 2002 16:43 schreef koster het volgende:
Kan ik dan gewoon naar een normaal postkantoor met mijn paspoort en dan gewoon geld opnemen.
quote:Is eigenlijk onwettelijk volgens mij... zij beheren jouw geld en als jij kan aantonen dat jij jezelf bent dmv een legitiem legitimatiebewijs dan mogen ze je niet weigeren, anders mag je de politie bellen
Op woensdag 27 november 2002 16:45 schreef Aventura het volgende:
Nou dant kan dus niet he. I.i.g niet bij de Postbank. Ik heb een keer jankend aan de balie gestaan. Mijn pasje was toen gestolen. Ik had mijn paspoort wel mee! Toen ik vroeg hoe ik anders aan geld moest komen zeiden ze dat is jouw probleem, ga maar van iemand lenen ofzo..
quote:schijnbaar bij particulieren niet; zakelijke rekeningen kennen die beperking niet iig
Op woensdag 27 november 2002 16:45 schreef Aventura het volgende:
Nou dant kan dus niet he. I.i.g niet bij de Postbank. Ik heb een keer jankend aan de balie gestaan. Mijn pasje was toen gestolen. Ik had mijn paspoort wel mee! Toen ik vroeg hoe ik anders aan geld moest komen zeiden ze dat is jouw probleem, ga maar van iemand lenen ofzo..
ik zou me trouwens niet zo hebben laten wegsturen, zonder pasje kan je ook wel jezelf legitimeren hoor, desnoods met een afschrift + paspoort, dat moet voldoende zijn
quote:Dat is makkelijker gezegd dan gedaan, zoals ik al zei stond ik daar bijna te janken. Maar ze doen het gewoon niet daar, basta.
Op woensdag 27 november 2002 16:47 schreef dr.dunno het volgende:[..]
schijnbaar bij particulieren niet; zakelijke rekeningen kennen die beperking niet iig
ik zou me trouwens niet zo hebben laten wegsturen, zonder pasje kan je ook wel jezelf legitimeren hoor, desnoods met een afschrift + paspoort, dat moet voldoende zijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |