Zwembad, sauna, de buurman had een keer over haar strings aan de waslijn gespoten, ditdatquote:Op maandag 2 mei 2016 14:57 schreef Apotheose het volgende:
of er lag sperma op een wc bril ergens op een openbaar toilet
ik denk dan eerder bij 'dna onbekend' of hoe het nu heetquote:Op maandag 2 mei 2016 15:01 schreef WammesWaggel het volgende:
Over 18 jaar zitten er dus twee sippe kids bij een bedaagde Derk Bolt in een aflevering van Spoorloos![]()
Ik ben het nietquote:
Qua uiterlijk vooral heel gewóóntjes. Over het algemeen trekken die dj's toch meer van die stereotype knappe meisjes aan (ongeacht hoe de dj in kwestie er zelf uit ziet).quote:Op maandag 2 mei 2016 15:02 schreef ssebass het volgende:
Wat een lelijk wijf, zowel uiterlijk als innerlijk.
Mattie heeft *ahum* het uiterlijk van een echte radio manquote:Op maandag 2 mei 2016 15:06 schreef female81 het volgende:
[..]
Qua uiterlijk vooral heel gewóóntjes. Over het algemeen trekken die dj's toch meer van die stereotype knappe meisjes aan (ongeacht hoe de dj in kwestie er zelf uit ziet).
O, d'r zullen genoeg "ratten" zijn, die ervoor zogenaamd "goedbedoeld" voor gaan zorgen dat deze meisjes dit nooit zullen vergeten.quote:Op maandag 2 mei 2016 15:05 schreef Ticootje het volgende:
Maar als mattie de kinderen heeft erkent en aangegeven dan dragen ze waarschijnlijk ook zijn achternaam. Blijft dat niet altijd in bepaalde papieren zichbaar? Als de geboorteakte wordt opgevraagd ofzo?
De moeder zal dan dus ooit ook open kaart moeten spelen net de meisjes hoe en wat.
Lekker boeiend. Die koters zijn niet van hem. Optyfen ermee.quote:Op maandag 2 mei 2016 15:05 schreef Ticootje het volgende:
Maar als mattie de kinderen heeft erkent en aangegeven dan dragen ze waarschijnlijk ook zijn achternaam. Blijft dat niet altijd in bepaalde papieren zichbaar? Als de geboorteakte wordt opgevraagd ofzo?
De moeder zal dan dus ooit ook open kaart moeten spelen net de meisjes hoe en wat.
Dat lijkt me wel ja, geen idee in het huidige digitale bestaan in hoeverre zoiets te veranderen is, maar als je echt een ouderwetse papieren akte hebt dan kan daar hoogstens iets doorgehaald worden en/of notitie gemaakt.quote:Op maandag 2 mei 2016 15:05 schreef Ticootje het volgende:
Net alsof dat iets uitmaakt. Nu het zo uitgebreid op internet staat wordt dit nooit meer vergeten.quote:Op maandag 2 mei 2016 15:08 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
O, d'r zullen genoeg "ratten" zijn, die ervoor zogenaamd "goedbedoeld" voor gaan zorgen dat deze meisjes dit nooit zullen vergeten.
Het is al openbaar...quote:Op maandag 2 mei 2016 15:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel ja, geen idee in het huidige digitale bestaan in hoeverre zoiets te veranderen is, maar als je echt een ouderwetse papieren akte hebt dan kan daar hoogstens iets doorgehaald worden en/of notitie gemaakt.
Dat ook ja, geheim houden voor die kids gaat uberhaupt niet meer lukken, maar volgens mij was het meer een 'stel dat' vraag. In hoeverre je bij een niet-BN'er dit kan wijzigen/'terugdraaien' zonder dat het vindbaar is.quote:
Op de een of andere manier had het stel gemakkelijk broer & zus kunnen zijn.quote:Op maandag 2 mei 2016 15:07 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Mattie heeft *ahum* het uiterlijk van een echte radio man
Vind ik ook jaquote:Op maandag 2 mei 2016 15:11 schreef female81 het volgende:
[..]
Op de een of andere manier had het stel gemakkelijk broer & zus kunnen zijn.
Mosterd na de maaltijdquote:Op maandag 2 mei 2016 15:11 schreef NoXia het volgende:
Dit topic zal over 18 jaar ook vast naar boven komen wanneer de dames op zoek zullen gaan.
Damian kan hier ook zijn familie geschiedenis terugvinden, net als het kind van meneer Kaktus.quote:Op maandag 2 mei 2016 15:11 schreef NoXia het volgende:
Dit topic zal over 18 jaar ook vast naar boven komen wanneer de dames op zoek zullen gaan.
Zo blijven de psychiaters iig aan het werk.quote:Op maandag 2 mei 2016 15:18 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Damian kan hier ook zijn familie geschiedenis terugvinden, net als het kind van meneer Kaktus.
Ook de meid van Bahr en het kleinkind van Rochel weten straks de ins en outs van de gehele stamboom.
Zouden die Bnn-ers daar nu echt geen rekening mee houden?
Die van mijn kinderen evengoed....quote:Op maandag 2 mei 2016 15:18 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Damian kan hier ook zijn familie geschiedenis terugvinden, net als het kind van meneer Kaktus.
Ook de meid van Bahr en het kleinkind van Rochel weten straks de ins en outs van de gehele stamboom.
Zouden die Bnn-ers daar nu echt geen rekening mee houden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |