abonnement Unibet Coolblue
pi_163118663
quote:
14s.gif Op zaterdag 18 juni 2016 11:11 schreef Sounddragon het volgende:
Wat doe je nou zo'n beetje aan boord tijdens de reizen? volop in het onderhoud? of gewoon je dagen een beetje beetje volmaken met klaverjassen en FOK!ken? :P
Haha we liggen nu nog te wachten op wat spullen voor we aan de oversteek kunnen beginnen. Komen hopelijk vanavond, wil over 6 weken toch wel naar huis :+ We hebben (nog) geen internet op alle schepen, zou in de loop van het jaar wel het geval moeten zijn.

Op zee ben ik minimaal 6 (max 12) uur per dag aan het 'sturen'. Dan heb ik de wacht op de brug. Verder maak ik m'n tijd vol met voornamelijk onderhoud idd. Ben (in deze rang) verantwoordelijk voor de veiligheidsmiddelen en veiligheidssystemen aan boord en ik ben de reisleidster (ik maak de reisvoorbereiding in overleg met de kapitein). Daarnaast beetje zelfstudie voor promotie/anderen helpen waar nodig, je vaart die boot immers toch met z'n allen. En in de vrije tijd beetje slap ouwehoeren met collega's in de dayroom ('recreatie ruimte'), sporten (sporthokje is niet zo groot hoor, maak je geen illusies :P), series/films kijken, boekjes lezen, risk, catan, etc.

En in de haven dan voornamelijk bezig met lading operaties en alles wat er bij komt kijken om die boot weer gereed te maken om te gaan varen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')