Je zou bijv. Lovea eens kunnen proberen of Naifquote:Op maandag 2 mei 2016 10:14 schreef Ggirl het volgende:
Slappe buik? Nee joh, gewoon weer een baby in gehuisvest, zie je niks van zo!
Hoe doen jullie dat eigenlijk met zonnebrand smeren? Ik weet niet zo goed waar ik mee moet beginnen te smeren bij T. Zijn huid lijkt nogal te reageren op 'smeerseltjes en parfummetjes'. Maar we wandelen en fietsen veel en dan is 't eigenlijk geen doen om de zon compleet te vermijden.
Wij smeren Naïf (etos te koop) dat werkt goed. Geen gekkigheid erin en wurm met zijn eczeemhuid kan hem goed hebben. Zijn gezicht, nekje en armpjes (indien korte mouwen) smeer ik nu in. Geeft geen vlekken op dragers (indien je draagt) en kleding. Ook mijn eigen gezicht moet ik weer insmeren. Zwangerschapsmasker komt weer beetje tevoorschijn en ik ben heul niet zwanger!quote:Op maandag 2 mei 2016 10:14 schreef Ggirl het volgende:
Slappe buik? Nee joh, gewoon weer een baby in gehuisvest, zie je niks van zo!
Hoe doen jullie dat eigenlijk met zonnebrand smeren? Ik weet niet zo goed waar ik mee moet beginnen te smeren bij T. Zijn huid lijkt nogal te reageren op 'smeerseltjes en parfummetjes'. Maar we wandelen en fietsen veel en dan is 't eigenlijk geen doen om de zon compleet te vermijden.
30 + mijlpaal! Vreselijk knap!quote:Op maandag 2 mei 2016 09:37 schreef Krisvc het volgende:
Mijn flubber is permanent vrees ik. Maar sinds m'n bevalling ben ik 30+ kilo kwijt en ik heb er nog 7 te gaan. Ik kan wel leven met die flubber geloof ik.
Zijn jullie kleintjes ook zo gek op muziek? L. gaat helemaal los als er muziek op staat. Dansen, klappen, hupsen, totaal gefascineerd luisteren. Mooi vind ik dat.
Heb je al eens gekeken naar babymassage? En rondjes draaien met de benen?quote:Op maandag 2 mei 2016 08:42 schreef Lamb29 het volgende:
IMA ik geloof ook niet zo in die sprongetjes, maar mijn DNA zit wel heel klassiek op 5/6 WK nu & is minder tevreden.
Maar het kan ook nog wat buikpijn zijn. Hij zou graag weer een flinke poepluier kweken maar het lukt niet. Of buikpijn door de Nystatine. Of clusteren... Naja geen idee maar sneu is t wel. Hoewel t in verhouding nog steeds een heel rustig en tevreden jongetje is. Meer mopperen en wurmen met armen en benen, maar huilen ging van 10 naar 20 min per dag. En vooral wanneer het aanhappen niet lukt.. Of door de zure mondjes terug door het onrustig drinken.
Oh en hij is moe... hazenslaapjes gisteren ipv paar goede rondes
Die is altijd al flubberquote:Op maandag 2 mei 2016 08:02 schreef silliegirl het volgende:
Ik haak trouwens nog even aan met een heel andere vraag: hoe lang duurde het bij jullie voor je buik weer ging lijken op hoe het was voor je bevalling?
Ik ben inmiddels wel weer aardig op gewicht, maar mijn buik. Mijn huid is zeg maar 4 maten te groot en nu hangt er zo'n flubbertje bij mn buik
. Iemand enig idee of dat nog wat bij gaat trekken?
in het gisteren!quote:Op maandag 2 mei 2016 07:32 schreef silliegirl het volgende:
Mijn W is 6 maanden vandaag!Waar is de tijd gebleven..
9 manden mood swingsquote:Op zondag 1 mei 2016 21:16 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Ik geloof niet heel vast in sprongetjes, maar ik wil geloof ik een uitzondering maken voor de 9-maanden variant.. Ik dacht eerst een tand, maar die is wel door.. Het is steeds gillen, boos, huilen en dan ineens weer helemaal blij en vrolijk..
Volgens mij pas als je buikspieren weer netjes naast elkaar zitten.quote:Op maandag 2 mei 2016 11:12 schreef Lamb29 het volgende:
Wanneer mag je eigenlijk starten met buikspier oefeningen? Mij terugplooi was netjes maar lijkt nu uit te lubberenhier nog plus 7 kilo ongeveer. Hoop er 10 af te krijgen. Maar nu niet actief ivm bv
quote:Op maandag 2 mei 2016 11:16 schreef Lamb29 het volgende:
Ja ik masseer al veel idd! O had veel heel veel krampjes dus weer deden het als automatische piloot ook weer bij E. Zijn beentjes opvouwen doen we ook veel, zo ligt hij graag.
schuine buikspieren na een week of 6 geloof ik?quote:Op maandag 2 mei 2016 11:12 schreef Lamb29 het volgende:
Wanneer mag je eigenlijk starten met buikspier oefeningen? Mij terugplooi was netjes maar lijkt nu uit te lubberenhier nog plus 7 kilo ongeveer. Hoop er 10 af te krijgen. Maar nu niet actief ivm bv
Oh handdoek kunnen we wel weer doen idd! In kraamweek gedaan ivm misselijk van vruchtwater.quote:Op maandag 2 mei 2016 11:19 schreef Stippelrientje het volgende:
[..]![]()
Zure mondjes terug....geeft hij dat vaak?
Misschien kan je zijn matrasje al iets laten hellen door een handdoek eronder opgevouwen aan het hoofdkantje te leggen. Of blokjes onder het ledikant.
Ik kreeg de tip om wurm te laten liggen op zijn zij na de voeding. Dan is de maag en slokdarm en mond nog op een lijn en kan de lucht er gemakkelijk uit en krijg je geen klotsende maagjes met ineens recht op zetten. Zo had hij ook minder lucht in zijn buikje.
En dan zijn mijn tips even op![]()
Hier pas Kriebels toen O 4 wasquote:Op maandag 2 mei 2016 11:22 schreef Stippelrientje het volgende:
Ik keek gisteren naar mijn mannen die samen aan het keuvelen waren in de draagdoek bij het lokale dierenpark. Wurm lijkt ineens zo groot. Wijst dingen aan, jaagt de geiten de stuipen op het lijf door ineens keihard BEEEEEEEEEEEEEeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh te geiten. (plaatje bij het praatje gisteren in het draagtopic gezet)
Kreeg ik me toch het gevoel van.... kleine baby!! waar ben je? Nieuwe maken!!![]()
![]()
![]()
![]()
Hebben meer dat gevoel soms? Of gehad? Of absoluut niet?
*nieuwschierig is!
Dat laatste? Soms. We zouden heel graag nog een kindje krijgen in de toekomst. Het ene moment denk ik 'kort op elkaar lijkt me tof als dat mag lukken' en het andere moment denk ik 'voorlopig niet, eerst maar eens de boel op een rij en optimaal van Twix genieten'.quote:Op maandag 2 mei 2016 11:22 schreef Stippelrientje het volgende:
Ik keek gisteren naar mijn mannen die samen aan het keuvelen waren in de draagdoek bij het lokale dierenpark. Wurm lijkt ineens zo groot. Wijst dingen aan, jaagt de geiten de stuipen op het lijf door ineens keihard BEEEEEEEEEEEEEeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh te geiten. (plaatje bij het praatje gisteren in het draagtopic gezet)
Kreeg ik me toch het gevoel van.... kleine baby!! waar ben je? Nieuwe maken!!![]()
![]()
![]()
![]()
*nieuwschierig is!
Hij is wel aan het inlopen denk ik toch!.... Met 7 a 7,5 maand gingen wij net naar maatje 74 geloof ik. Daar zit hij nu nog in met 9 maanden.quote:Op maandag 2 mei 2016 11:44 schreef Malteser het volgende:
[..]
Dat laatste? Soms. We zouden heel graag nog een kindje krijgen in de toekomst. Het ene moment denk ik 'kort op elkaar lijkt me tof als dat mag lukken' en het andere moment denk ik 'voorlopig niet, eerst maar eens de boel op een rij en optimaal van Twix genieten'.
Nu is mijn jongetje niet groot (we gaan nu bij 7,5 maand qua bovenkleding naar maat 68) maar hij ontwikkelt wel als een malle. Zitten, kruipen, optrekken, kletsen, enz. Dan denk ik wel eens 'stop de tijd!'
Dat is ook zo, dat kost hem veel energie. En als hij wakker is, staat hij 'aan'. Twix is altijd in beweging en actief. Dus hij verbruikt ook veel energie.quote:Op maandag 2 mei 2016 11:48 schreef Stippelrientje het volgende:
[..]
Hij is wel aan het inlopen denk ik toch!.... Met 7 a 7,5 maand gingen wij net naar maatje 74 geloof ik. Daar zit hij nu nog in met 9 maanden.
Hij heeft dan ook veel energie verloren en te verdelen met zijn gehoest, gekuch, geslijm, gesnotter, gepuf en meer van die minder fijne dingen! Tijd voor een keer een update foto van je mooie mannetje
Hier wisselt het. Op goede dagen wil ik er nu nog wel 1, maar na een aantal slapeloze nachten wil ik er niet eens aan denken...quote:Op maandag 2 mei 2016 11:22 schreef Stippelrientje het volgende:
![]()
![]()
![]()
*nieuwschierig is!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |