abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_161887362
quote:
1s.gif Op maandag 2 mei 2016 09:12 schreef FlyDutchMan het volgende:
Kan je beter naar een gaybar gaan. Daar lopen heteroseksuele vrouwen rond die uit willen gaan zonder de standaard vleeskeuring. Dat is een mooie plek om in een minder dreigende setting je interactie met vrouwen te oefenen. Niet dat je dan opeens met veel gemak scoort, maar gewoon wat lol hebben met meisjes lijkt me een goede beginstap voor TS.
En anders zijn er genoeg mannen die je wel willen ontmaagden.
  dinsdag 3 mei 2016 @ 00:03:37 #152
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_161888602
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2016 21:22 schreef -Deluzion- het volgende:
Ken jij een betere manier dan? ik heb meerdere dingen geprobeerd zoals
Leven in volledige isolatie,
Bijna niet meer eten zodat ik niks kan voelen,
Mezelf niet zien als mens.
24/7 games spelen
Plastisch chirurgie

Therapie en zo ook geprobeerd

"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
pi_161888844
quote:
1s.gif Op maandag 2 mei 2016 08:24 schreef tailfox het volgende:
Als je geen geld hebt voor de hoeren zou ik ook al helemaal niet aan een relatie beginnen
:)
pi_161889173
Ik denk dat het beter is als syndroom geen sex heeft.
Straks plant hij zich nog voort :')
Geerd: "Ik zou ze allemaal keihard doen ! ! ! !"
pi_161889921
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2016 08:42 schreef Klokov het volgende:
TS, tussen de regels door staat gewoon dat je een pity fuck wil. Leuk man, zal vast wonderen doen voor je eigenwaarde. Zwelg niet weg in zelfmedelijden en passiviteit maar verander wat je kan veranderen om je kansen te vergroten. Het is waarschijnlijk niet direct leuk maar op termijn zal je blij zijn dat je toch wat van je leven hebt gemaakt.
Luister naar hem, als hij dat zelf is op zn profielfoto is hij best knap :@ en ziet hij er uit alsof hij veel meisjes heeft gehad en er verstand van heeft

quote:
16s.gif Op maandag 2 mei 2016 08:21 schreef syndroom het volgende:
Ik vind het vooral jammer dat vrouwen zulke hoge eisen stellen, je moet per se hoogopgeleid zijn, veel geld verdienen, succesvol of erg sociaal zijn. Zonder deze eigenschappen laten vrouwen je keihard links liggen. Solidariteit ho maar :r
Dus jij voldoet niet aan die eisen? Dus je bent laagopgeleid, arm, niet succesvol en asociaal? Niet echt het perfecte plaatje nee. Waar voldoe jij dan wel aan?
pi_161890062
quote:
1s.gif Op maandag 2 mei 2016 22:25 schreef FlyDutchMan het volgende:

[..]

Drugsmisbruik overwogen?
Afgesproken met fok moderators dat ik daar geen uitspraken over doe.
ik word gedreven door krachten die voor de meesten onbekend zijn.
I have not come to unite, but to divide." ~Jesus Christ
  dinsdag 3 mei 2016 @ 07:34:59 #157
456432 Kamina
Tenacious!
pi_161890437
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2016 21:51 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

De psych kan het niks schelen wat er gebeurd met mij. Ze verdient flink geld door medicijnen voor te schrijven.
Als ik een ding geleerd heb in de hulpverlening is dat je er alleen voor staat en er maar beter kan zorgen dat je niet depressief wordt. Die gasten bij altrecht zijn er niet om te helpen. Alleen om geld aan je te verdienen.
Als jij werkelijk zou vertellen aan je psycholoog wat je hier vertelt, dan zou diegene direct alarm slaan en je medicatie ontzeggen.

Maar iets zegt me dat je dat het meest vreest; niet meer kunnen gebruiken. Ik geloof niet dat jij geholpen wil worden, en daar kan geen hulpverlening je bij helpen.

Verre, verre van normaal, zulk gedrag en denkbeelden.
1 + 1 = blauw
pi_161890795
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 mei 2016 07:34 schreef Kamina het volgende:

[..]

Als jij werkelijk zou vertellen aan je psycholoog wat je hier vertelt, dan zou diegene direct alarm slaan en je medicatie ontzeggen.

Maar iets zegt me dat je dat het meest vreest; niet meer kunnen gebruiken. Ik geloof niet dat jij geholpen wil worden, en daar kan geen hulpverlening je bij helpen.

Verre, verre van normaal, zulk gedrag en denkbeelden.
Niks willen voelen, want gevoelens zijn te confronterend, belemmert hem dan ook om aan zijn issues te werken. Ik denk dat hulpverleners nog geen kwart weten van wat er in hem omgaat en wat hij heeft meegemaakt. Het wantrouwen is ook erg jammer. Dan kan je inderdaad niet verwachten dat therapie gaat helpen. Zorg dan dat je van hulpverlener verandert, want er zitten wel goede tussen. Maar iets zegt me dat hij inderdaad niet geholpen wil worden, en daarom alle hulpverleners op een bepaalde manier wegzet.

Al is het verder niet compleet onrealistisch om te denken dat sommige mensen niet te helpen zijn, want dat is zo. Maar als een zombie door het leven gaan lijkt me voor niemand nodig. Misschien dat je niet alles kunt bereiken in het leven wat je zou willen, maar dit is geen kwaliteit van leven. Dan kan je net zo goed dood zijn, of er alles aan doen om er wat van te maken. Dat laatste is eng natuurlijk, zeker als je liever alles ontwijkt.

Afijn, we hebben het hier over iemand die al vanaf vrij jong zichzelf heeft geïsoleerd door middel van World of Warcraft. Dan heb je het jezelf ook wel heel moeilijk gemaakt om normaal te functioneren en goede sociale vaardigheden te ontwikkelen. Als daar dan ook nog trauma, BDD en depressie bij komen... persoonlijkheidsproblematiek zou me ook niks verbazen.

Geen fijn traject om daar allemaal mee te moeten dealen. Dus als dit is wat hij wil, snap ik dat wel. Overleven, in plaats van leven. Zo'n traject is enorm zwaar en BDD is een ziekte waarbij het risico op suïcide relatief hoog is.
  dinsdag 3 mei 2016 @ 08:34:39 #159
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_161890818
Na een gastworp, nu een gastslot.

Deluzion heeft zijn R&P-topic, Syndroom het hazenpad.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')