Ja hahhaquote:Op maandag 2 mei 2016 17:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Die een tweeling dacht te hebben, maar bleek niet zijn tweeling te zijn.
Lachte me dood.quote:
Welke.quote:Op maandag 2 mei 2016 17:50 schreef Mortaxx het volgende:
Inso had zo'n sample pre workout. Dat voel je wel
blastquote:Op maandag 2 mei 2016 17:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Welke.
En het is tegenwoordig niets meer vergeleken met vroeger.
Lijkt me kut juist als je hart al in je keel zit terwjl je nog moet beginnenquote:
Dan ga je hart.quote:Op maandag 2 mei 2016 17:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lijkt me kut juist als je hart al in je keel zit terwjl je nog moet beginnen
Ik heb het met Ritalin op wel een keer gedaan trouwens. Je merkt inderdaad verschil maar echt een chill gevoel? mwahquote:
Je sport toch ook niet voor chill gevoelquote:Op maandag 2 mei 2016 18:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb het met Ritalin op wel een keer gedaan trouwens. Je merkt inderdaad verschil maar echt een chill gevoel? mwah
Eensquote:Op maandag 2 mei 2016 18:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je sport toch ook niet voor chill gevoel
Omdat mensen er 30 van hadden genomen.quote:Op maandag 2 mei 2016 18:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Eens
Mja die troep die jij zei die ze verboden hadden na een aantal hartaanvallen zou ik echt niet hoeven hoor tijdens trainen
Hoe heette het ook alweer?quote:Op maandag 2 mei 2016 18:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Omdat mensen er 30 van hadden genomen.
Haat hun nog steeds.
Was geen troep.
Nee, combinatie van asperges en zalm wel.. maar niet met bladerdeeg. Heb nu zo'n natteboel bladerdeeg in mn hoofd en neequote:Op maandag 2 mei 2016 18:04 schreef Divje het volgende:
[..]
https://maggi.nl/recepten(...)#dXbKHfgrM8OEATyU.97
wat voor jou?
Zulke mensen die het voor iedereen verpestenquote:Despite, according to a friend, having been diagnosed with an irregular heartbeat[16] - and advised not to consume methylhexanamine, it is believed that she consumed the substance through drinking an energy drink, which was subsequently adjusted to exclude methylhexanamine.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |