Hij zal zich vast wel herkennen jaquote:
Jep. En ook die van transgender kinderen vond ik goed. Eigenlijk vind ik vrijwel al zijn docu's wel interessant. Ik vind Louis ook een toffe gozer. Ik heb tijd terug ook college tour gekeken met hem als gast.quote:Op maandag 2 mei 2016 17:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tof
Ik vond die over kinderen met anti-psychotica in Amerika ook goeie
Aah juist.quote:Op maandag 2 mei 2016 17:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Kanker
https://nl.wikipedia.org/wiki/Apathie
Klopt. Maar dat hoeft ook niet persequote:Op maandag 2 mei 2016 17:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Niet alles wat door kan voor zelfspot is grappig.
Is ook nieuwe docu van Michael Moore uit. Ook in de bios trouwens. Die maakt ook leukequote:Op maandag 2 mei 2016 17:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jep. En ook die van transgender kinderen vond ik goed. Eigenlijk vind ik vrijwel al zijn docu's wel interessant. Ik vind Louis ook een toffe gozer. Ik heb tijd terug ook college tour gekeken met hem als gast.
Waar gaat het over?quote:Op maandag 2 mei 2016 17:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is ook nieuwe docu van Michael Moore uit. Ook in de bios trouwens. Die maakt ook leuke
Gaat hij naar verschillende landen in Europa en gaat hij kijken hoe zij bepaalde problemen oplossen waar Amerika veel last van heeft.quote:
Oh ik vind het wel interessant klinken hoor. Ga hem zeker wel een keer downloadenquote:Op maandag 2 mei 2016 17:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gaat hij naar verschillende landen in Europa en gaat hij kijken hoe zij bepaalde problemen oplossen waar Amerika veel last van heeft.
VInd jij denk ik niet zo interessant
Dit zal het toppunt van objectiviteit zijn Michael Moore kennende.quote:Op maandag 2 mei 2016 17:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gaat hij naar verschillende landen in Europa en gaat hij kijken hoe zij bepaalde problemen oplossen waar Amerika veel last van heeft.
VInd jij denk ik niet zo interessant
quote:Op maandag 2 mei 2016 17:33 schreef Insomnia_ het volgende:
Die man wordt steeds meer een parodie op zichzelf.
Jammer wel.
Die man is ook zo extreem politiek gekleurd.quote:Op maandag 2 mei 2016 17:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]Denk dat het interessanter voor Amerikanen is dan voor Europeanen. Schijnt wel beetje oppervlakkig te zijn
Ach als het niks is zet ik hem weer uitquote:Op maandag 2 mei 2016 17:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]Denk dat het interessanter voor Amerikanen is dan voor Europeanen. Schijnt wel beetje oppervlakkig te zijn
ik snap de hype nietquote:Op maandag 2 mei 2016 17:36 schreef Crack_ het volgende:
Tering godverdomme godverdomme wat een goede aflevering
Echt?quote:Op maandag 2 mei 2016 17:36 schreef Crack_ het volgende:
Tering godverdomme godverdomme wat een goede aflevering
ZIjn maar weinig docu-makers die niet een beetje gekleurd zijn tochquote:Op maandag 2 mei 2016 17:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Die man is ook zo extreem politiek gekleurd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |