ligt eraanquote:Op maandag 2 mei 2016 14:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ben het trouwens niet eens met de TT
waar heenquote:Op maandag 2 mei 2016 14:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja ik ben het weekend alleen weg. Heb er dan niets aan.
ik mag er niets over zeggenquote:Op maandag 2 mei 2016 16:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Café de Vink kort en klein geslagen zeker?
nee van de rechterquote:Op maandag 2 mei 2016 16:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Van je advocaat, ik snap het.
Ben je zwanger?quote:Op maandag 2 mei 2016 16:53 schreef Crack_ het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHH GOT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik weet het.quote:Op maandag 2 mei 2016 16:53 schreef Crack_ het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHH GOT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Nog 3 uurtjes wachtenquote:Op maandag 2 mei 2016 16:53 schreef Crack_ het volgende:
Meer kan ik niet zeggen, kan geen uitdrukking niks doen verder anders verklap ik misschien al iets. Dus enkel "AAAAAAAAAAAAH"
Ik heb net de Extreme Love: Dementia binnengehaald. Vanavond maar even kijken wat dat is.quote:Op maandag 2 mei 2016 17:19 schreef Amarantha het volgende:
Vanavond nieuwe Louis Theroux docu kijken en Game of ThronesMooi avondje.
Prima prima, zo naar werkquote:
Hey amaquote:Op maandag 2 mei 2016 17:20 schreef Amarantha het volgende:
Ik kan trouwens pas op maandagavond laat Game of Thrones kijken. Zou het waarderen als er sowieso tot die tijd niet gepraat wordt zonder spoilers![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
jaquote:[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]![]()
quote:Op maandag 2 mei 2016 17:21 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Hey ama
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.HAHAHASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 2 mei 2016 17:21 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Hey ama
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Word jij nooit moe van jezelf?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Ben benieuwd. Eigenlijk zou je alle docu's van die man moeten zien.quote:Op maandag 2 mei 2016 17:20 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ik heb net de Extreme Love: Dementia binnengehaald. Vanavond maar even kijken wat dat is.Your beauty never ever scared me.![]()
Ben ook wel benieuwd, heb een hoop docu's van hem al eens gezien, sommige vond ik niet zoquote:Op maandag 2 mei 2016 17:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ben benieuwd. Eigenlijk zou je alle docu's van die man moeten zien.![]()
Interessante docu`s ja.quote:Op maandag 2 mei 2016 17:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ben benieuwd. Eigenlijk zou je alle docu's van die man moeten zien.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
okquote:Op maandag 2 mei 2016 17:22 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ja, maar dat krijg je al gauw he met overgewicht.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Niet alles wat door kan voor zelfspot is grappig.quote:Op maandag 2 mei 2016 17:22 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Ja, maar dat krijg je al gauw he met overgewicht.![]()
Er is nu een nieuwe he. Niet die over scientology hoor, dit is gewoon een normale zoals die anderen. Deze heet: Drinking to Oblivion.quote:Your beauty never ever scared me.![]()
Waar gaat tie over? Scientology is zelfs in Pathe te zien. die leek me niet boeiend inderdaadquote:Op maandag 2 mei 2016 17:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Er is nu een nieuwe he. Niet die over scientology hoor, deze was gewoon een normale zoals die anderen. Deze heet: Drinking to Oblivion.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Alcohol verslaving.quote:Op maandag 2 mei 2016 17:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waar gaat tie over? Scientology is zelfs in Pathe te zien. die leek me niet boeiend inderdaadYour beauty never ever scared me.![]()
quote:Hij brengt veel tijd door met drie patiënten op het levercentrum van King’s College Hospital in Londen. Wat voor effect heeft de verslaving op hun leven en het leven voor hun geliefden? Stoppen met drinken is loodzwaar voor deze mensen, ook al gaan ze er dood aan.Your beauty never ever scared me.![]()
beter mijd je dan het internetquote:Op maandag 2 mei 2016 17:20 schreef Amarantha het volgende:
Ik kan trouwens pas op maandagavond laat Game of Thrones kijken. Zou het waarderen als er sowieso tot die tijd niet gepraat wordt zonder spoilers![]()
![]()
![]()
insomnia_quote:Op maandag 2 mei 2016 17:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waar gaat tie over? Scientology is zelfs in Pathe te zien. die leek me niet boeiend inderdaadSometimes you make me cry, but my love for you will never die.![]()
Tofquote:
Ik vond die over kinderen met anti-psychotica in Amerika ook goeie“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”![]()
Ik merk niks verder. Wel net per ongeluk op GoT topic geklikt (stond onder deze) maar snel weg geklikt.quote:Your beauty never ever scared me.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: