Sumo is chill.quote:Op maandag 2 mei 2016 00:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Daar niet, viel tegen die ene keer dat ik er was.
Niet zo erg als ik had verwacht, maar zou me daar niet vies vol eten.
Kcal begrijp ik niet.quote:Op maandag 2 mei 2016 00:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sumo![]()
Denk dat ik daar op dit moment voor 5k kcal eet lolz
Grappig is dat jaquote:Op maandag 2 mei 2016 00:09 schreef Lokasenna het volgende:
De magere mensen winnen juist meestal die eetwedstrijden.
Wat begrijp je niet?quote:
Tsja, ik zal wel moeten als ik m`n lichaam wat wil veranderen hequote:
Dat doet vrijwel iedereen daarquote:Op maandag 2 mei 2016 00:11 schreef Insomnia_ het volgende:
Na tijdje ging ik alleen maar die vlees tjappen.
Dan zou ik er juist helemaal niet heen gaan als je alleen daarvoor gaat.quote:
Gewoon gezonder eten en meer bewegen, toch?quote:Op maandag 2 mei 2016 00:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tsja, ik zal wel moeten als ik m`n lichaam wat wil veranderen he
Als je papzakgenen had zou je het misschien wel begrijpen.quote:Op maandag 2 mei 2016 00:12 schreef Ezell het volgende:
[..]
Gewoon gezonder eten en meer bewegen, toch?
Het is dat ik geluk heb met mijn genen. Anders was ik een papzak.![]()
quote:Op maandag 2 mei 2016 00:12 schreef Ezell het volgende:
[..]
Gewoon gezonder eten en meer bewegen, toch?
Het is dat ik geluk heb met mijn genen. Anders was ik een papzak.![]()
Dan eet je ook beter jaquote:Op maandag 2 mei 2016 00:12 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
kun je net zo goed naar een normaal restaurant
Dat zou raar zijn.quote:
Eerst paar gangetjes sushi.quote:Op maandag 2 mei 2016 00:12 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
kun je net zo goed naar een normaal restaurant
Ik ben gewoon perfect.quote:Op maandag 2 mei 2016 00:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]Jij hebt zieke genen
En ik eet gezond, train veel. Maar dan moet ika alsnog op kcal letten?
als je ook sushi eet is het een ander verhaal maar als je echt voornamelijk vlees gaat eten dan kun je net zo goed ergens anders gaan etenquote:Op maandag 2 mei 2016 00:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Eerst paar gangetjes sushi.
En gerechtjes zijn wel lekker daar dus ja
En als je alleen sushi eet kun je ook goede sushi eten.quote:Op maandag 2 mei 2016 00:14 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
als je ook sushi eet is het een ander verhaal maar als je echt voornamelijk vlees gaat eten dan kun je net zo goed ergens anders gaan eten
Oh ja tuurlijkquote:Op maandag 2 mei 2016 00:14 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
als je ook sushi eet is het een ander verhaal maar als je echt voornamelijk vlees gaat eten dan kun je net zo goed ergens anders gaan eten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |