lief van jequote:Op zondag 1 mei 2016 23:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja bloemen ook maar dat doe ik meestal als ik dr zie
Mijn beide omas breien niet.quote:Op zondag 1 mei 2016 23:50 schreef Ezell het volgende:
[..]
[..]
Lijkt mij vet leuk om zelf oma te zijn. Lekker breien.
mijn oma's zijn echt totaal niet zoquote:Op zondag 1 mei 2016 23:51 schreef Ezell het volgende:
[..]
Lachen toch. Met The Bold and The Beautiful op televisie en parkietjes in de achtergrond.
The bold and the beautifulquote:Op zondag 1 mei 2016 23:51 schreef Ezell het volgende:
[..]
Lachen toch. Met The Bold and The Beautiful op televisie en parkietjes in de achtergrond.
Sochtends eerst golfen met schoonvaderquote:
hoezo 1 mei vrij en waarom inhalen??quote:Op zondag 1 mei 2016 23:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Sochtends eerst golfen met schoonvader
#1meigenotinhaalvrijedaggenot
oh mijn oma hier is vroeg 70 en doet al alsof ze zwaar bejaard is.quote:
Mijn oma ook. In de 90 alquote:
1 mei heeft heel europa buiten nederland vrij bijna voor dag van arbeid.quote:
mijne doet van die roei oefeningen met een apparaat. En nog andere apparatenquote:Op zondag 1 mei 2016 23:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mijn oma ook. In de 90 alGewoon baantjes trekken
Ach elke chefkok is dikquote:Op zondag 1 mei 2016 23:52 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja maar dat moet ik niet te veel doen anders blijf ik zo'n lekker dikkerdje
Waarom heeft Nederland dat nietquote:Op zondag 1 mei 2016 23:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
1 mei heeft heel europa buiten nederland vrij bijna voor dag van arbeid.
en veel landen mogen die dag dan de komende werkdag inhalen als de feestdag in het weekend valt
Ja, dat zijn van die dingen die ik nooit begrepen heb.quote:
Wel veelquote:
bedanktquote:
Ja k lees wel eens wat afgelopen tijd. Maar zo te zien allemaal goed toch, enige wat teltquote:Op zondag 1 mei 2016 23:49 schreef Ezell het volgende:
[..]
Wel erg ver. Er is heel veel veranderd in de afgelopen twee jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |