Misschien had ie een weddenschap dat hij er op mag als hij wintquote:Op maandag 2 mei 2016 23:08 schreef Arn0 het volgende:
Volgend jaar mag zijn vrouw thuisblijven, ben al die gebaartjes en knikjes naar haar wel beu
Net als Jimmy White zeker.quote:Op maandag 2 mei 2016 23:13 schreef Arn0 het volgende:
Ding zal het vast wel eens winnen, daar twijfel ik niet aan.
Maar White had de pech dat hij in de Hendry-era zat. Niets is gegarandeerd natuurlijk, maar denk dat we wel steeds meer verschillende kampioenen gaan zien met zo een breed en goed spelersveld.quote:Op maandag 2 mei 2016 23:18 schreef Zorro het volgende:
[..]
Net als Jimmy White zeker.
Blij dat ik niet meer gekeken heb. Volgend jaar beter.
Eerst Davis, toen Hendry. Je kunt gewoon pech hebben, maar dit...quote:Op maandag 2 mei 2016 23:19 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Maar White had de pech dat hij in de Hendry-era zat. Niets is gegarandeerd natuurlijk, maar denk dat we wel steeds meer verschillende kampioenen gaan zien met zo een breed en goed spelersveld.
Dat werd ook gezegd van Judd Trumpquote:Op maandag 2 mei 2016 23:13 schreef Arn0 het volgende:
Ding zal het vast wel eens winnen, daar twijfel ik niet aan.
Haha, dat is toch ook nog niet uitgesloten?quote:
Achternaam.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 06:51 schreef daniela_007 het volgende:
Is Ding voornaam of achternaam? Bij de stand wordt normaal gesproken achternamen gebruikt.
quote:This is a Chinese name; the family name is Ding.
Aha, waarom heet hij dan niet Junhui Ding? Achternamen staan normaal gesproken altijd na voornaam?quote:
Niet in China. Daar beginnen ze met de familienaam. Net zoals in meer Aziatische landen.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:12 schreef daniela_007 het volgende:
[..]
Aha, waarom heet hij dan niet Junhui Ding? Achternamen staan normaal gesproken altijd na voornaam?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |