Op zich eigenaardig, want Sir Finley Mrrgglton + justicar werkt wel volgens mij.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 14:12 schreef Noppie2000 het volgende:
'Starting hero power'
Wel jammer, maar ja
Klopt, ze hadden eigen basic hero power moeten gebruiken ofzoquote:Op zaterdag 7 mei 2016 14:15 schreef Molurus het volgende:
[..]
Op zich eigenaardig, want Sir Finley Mrrgglton + justicar werkt wel volgens mij.
Nou ja, mn murloc deck is zo al sterk genoeg.Justicar is toch maar traag.
Idd... murloc deck kun je het beste rush spelen.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 14:16 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Klopt, ze hadden eigen basic hero power moeten gebruiken ofzoMaar Justicar is inderdaad meer voor Control decks, denk niet dat je dat snel bereikt met murlocs
Owh, ik dacht dat het van een bot was dus had hem al declinedquote:Op zondag 8 mei 2016 12:41 schreef Timwonnacott het volgende:
Even een aantal mensen toegevoegd die (nog?) actief zijn in het topic. Merkte dat de vriendenlijst weer steeds leger werd naarmate mensen ook hier zijn verdwenen, dus mocht je een request hebben gehad van ene Luniar, dat ben ik dus.
Zo brutaal (Al doe ik vaak hetzelfde)quote:Op zondag 8 mei 2016 12:43 schreef Blistering het volgende:
[..]
Owh, ik dacht dat het van een bot was dus had hem al declinedWil je mij nog een keer toevoegen? Apple#2623
Hmm, ik dacht dat dat niet werkte met dingen zoals sir finley en justicar?quote:Op zondag 8 mei 2016 13:46 schreef Noppie2000 het volgende:
Dat kan met elke kaart die je Hero Power wijzigt, voor het geval iemand dat niet wist
Juist welquote:Op zondag 8 mei 2016 13:51 schreef Molurus het volgende:
[..]
Hmm, ik dacht dat dat niet werkte met dingen zoals sir finley en justicar?
Misschien zit ik ernaast hoor, zo s proberen.
Overigens is m'n murloc deck nu wel echt knallen zeg, keihard aan het winstreaken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
Ik kan het je aanradenquote:
Mocht je de juiste kaarten trekken 😋 Heb ook zo'n deck, maar komt tegen aggro vrij vaak voor dat ik bijvoorbeeld wel twee equalities heb, maar dat ik geen consecrations of pyromancers trek. Vrij zuur.quote:Op zondag 8 mei 2016 22:35 schreef Remzz het volgende:
Ik heb een redelijk leuk N'zoth/Cthun Paladin deck met heel veel healing, dat is redelijk te doen tegen Zoo(equality/wild pyro is heel sterk).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |