abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_161838331
quote:
Ik heb altijd uit respect meegedaan aan de Dodenherdenking op 4 mei. Dit jaar heb ik besloten om er niet meer aan mee te doen. Ik vind dat de Dodenherdenking zijn waarde heeft verloren door de hypocrisie van de samenleving. Voor mij heeft 4 mei geen zin wanneer we het opkomende fascisme en moslimhaat in Nederland gewoon zijn gang laten gaan. Daarnaast vind ik dat de geschiedenis van mijn voorouders ook herdacht moet worden. Ik wil niet meedraaien in een eurocentrische samenleving waar witte geschiedenis belangrijker is dan de niet-witte geschiedenis, waar Nederland een zeer belangrijke rol in heeft gespeeld. Ik kan niet met een stalen gezicht de slachtoffers van fascisme herdenken wanneer wij elke maand nazi’s laten rond marcheren in de Nederlandse steden onder het mom van vrijheid van meningsuiting. Hoe kunnen wij het ermee eens zijn dat dit vreselijke verleden nooit meer mag gebeuren terwijl wij ondertussen bommen op Syrië gooien? Ik doe niet meer mee aan Dodenherdenking. Ik denk dat het een veel mooier signaal is als wij een betere toekomst kunnen achterlaten voor de jongere generatie door het hedendaags fascisme te bestrijden en door te dekoloniseren. Juist omdat wij moeten leren van het verleden en niet moeten vergeten.
Hashtag ‪#‎geen4meivoormij‬ op Twitter: https://twitter.com/hashtag/geen4meivoormij?src=hash
Moslims :')

wat is dezen
  zondag 1 mei 2016 @ 00:40:29 #2
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_161838364
Nu wordt ie helemaal mooi :')
  zondag 1 mei 2016 @ 00:42:29 #3
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_161838410
Zeer terechte klacht. Wilde 'm ook openen, maar te lui. En oh ja, kon m'n horloge erop gelijk zetten met dat er weer gesproken werd over 'witte Nederlanders'. :')

pi_161838447
Laten we ook uitgebreid de Armeense genocide gaan herdenken gewoon om de moslims te fucken.
pi_161838459
Sinterklaas moet weg. 4 mei moet weg. Waar we altijd gezellig samen stil zijn. We magge niks meer van die lui.
  zondag 1 mei 2016 @ 00:46:55 #6
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_161838508
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2016 00:44 schreef Nober het volgende:
Laten we ook uitgebreid de Armeense genocide gaan herdenken gewoon om de moslims te fucken.
Of de vervolgingen van Koptische christenen in Egypte. Of de jodenhaat die door profeet Mootje zelf in zijn tijd in gang werd gezet. Noem maar wat.
pi_161838522
Allah Ahkbar!!!!!!!!
pi_161838533
quote:
2s.gif Op zondag 1 mei 2016 00:39 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Moslims :')

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

wat is dezen
Wat ik schokkender vind is dat die persoon denkt dat het (buiten jou) iemand interesseert wat hij al dan niet doet op 4 mei.
pi_161838583
Je druk maken om tokkies :')
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_161838597
PSVCL al gespot?
  zondag 1 mei 2016 @ 00:52:13 #11
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_161838632
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2016 00:44 schreef Nober het volgende:
Laten we ook maar eens gaan herdenken dat we dit trieste volk hebben binnengehaald.
pi_161838668
Mensen zonder inhoud die geilen op de fame voor het eigen individu welke zij wensen te bewerkstelligen middels het beginnen van een ware hashtag-aids-epidemie. :')
pi_161838694
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2016 00:50 schreef Aiciu het volgende:
Je druk maken om tokkies :')
Buona nuova UI signore.
pi_161838699
Mwah, ik heb er nog wel ergens respect voor. De politionele acties in Indonesië komen praktisch nauwelijks aan bod in het Nederlands onderwijs, terwijl die hele kolonie daar een flink onderdeel is geweest van de Nederlandse geschiedenis.

Daarnaast stemt een enorm deel van Nederland op een partij die volledige bevolkingsgroepen als minderwaardig wegzet, en vluchtelingen liever ziet sterven. Om daarna opeens wel heel betrokken te zien bij deze dagen is gewoon hypocriet. Met leuzen als 'Dit nooit weer' is het gewoon pacifisme waarneer het uitkomt :')

Dat daarna de auteur in een soort decentrale houding schiet waarbij hij een soort scheiding maakt tussen witte en zwarte geschiedenis is gewoon dom, dan houdt je die polarisatie die je wilt voorkomen in stand. Om daarna ook nog aan te geven daarom niet aan 4 mei te doen zet je jezelf automatisch buitenspel bij de mensen bij wie de horizon niet veel verder gaat dan die ene overgrootvader.

Goede bedoelingen, volledig achterlijke vorm.
pi_161838741
Oh nu krijgen de gutmenschen dus allemaal respect voor de #voormijgeen4mei menschen. En dan wordt 4 mei geclaimd door de Nederland Mijn Vaderland types. De gutmenschen zitten nu in een lastig parket, want 4 mei is ook wel hun ding, en dat moeten ze dan laten varen, of er heel geforceerd een multikul tint aan geven.
  zondag 1 mei 2016 @ 01:00:54 #16
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_161838784
Trouwens, wat bedoelt die sukkel in de laatste zinnen dat we moeten dekoloniseren? :') Er bestaan geen koloniën meer of leeft diegene nog in de tijd van Che Guevara? :')
pi_161838865
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2016 00:58 schreef DrDentz het volgende:
Oh nu krijgen de gutmenschen dus allemaal respect voor de #voormijgeen4mei menschen. En dan wordt 4 mei geclaimd door de Nederland Mijn Vaderland types. De gutmenschen zitten nu in een lastig parket, want 4 mei is ook wel hun ding, en dat moeten ze dan laten varen, of er heel geforceerd een multikul tint aan geven.
Je zult mij wel bedoelen, maar is het nou zo erg om op 4 mei ook doden te herdenken die je zelf belangrijk acht?

Hier werd nog gesteld dat we Armenen moeten herdenken om moslims te fucken. Persoonlijk lijkt me dat uitstekend op 4 mei, niet om een bevolkingsgroep te fucken, maar om mensen te herdenken die onnodig om gekomen zijn tijdens een oorlog. Zeker omdat er tegenwoordig vast wel Nederlanders zijn met voorouders uit Armenië.

Wat dat betreft zou een wat internationaal pacifistisch tintje aan 4 mei niet geheel misstaan. Oorlogen en burgerslachtoffers zijn overal erg, niet alleen die op Nederlands grondgebied.
pi_161838888
Voor de rest is de schrijver overigens een domme lul, zonder enig tact.
  zondag 1 mei 2016 @ 01:11:10 #19
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_161838961
Maarja, waar gaat dit nou eigenlijk over. Zijn allochtonen überhaupt wel eens betrokken geweest bij de dodenherdenking (behalve dan het voetballen met kransen)
Buiten dat ze aangeven geen deel meer te nemen aan iets waar ze toch al geen deel aan namen is het niets meer dan wederom een stukje provocatie. Kijk die tatta's eens een hypocriet volk zijn.
pi_161839011
quote:
3s.gif Op zondag 1 mei 2016 01:00 schreef Gary_Oak het volgende:
Trouwens, wat bedoelt die sukkel in de laatste zinnen dat we moeten dekoloniseren? :') Er bestaan geen koloniën meer of leeft diegene nog in de tijd van Che Guevara? :')
Ondertussen gaat Suriname bankroet en hebben ze steun van NL nodig. Herkolonisatie lijkt me meer gepast.
pi_161839080
quote:
1s.gif Op zondag 1 mei 2016 01:15 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Ondertussen gaat Suriname bankroet en hebben ze steun van NL nodig. Herkolonisatie lijkt me meer gepast.
Tijd om de boel te herkoloniseren
pi_161839091
Witte geschiedenis is nog altijd belangrijker aangezien driekwart of meer blank is in Nederland.

Verder houd gewoon je bek, als je niet meedoet.
Geerd: "Ik zou ze allemaal keihard doen ! ! ! !"
  zondag 1 mei 2016 @ 01:23:54 #23
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_161839101
quote:
1s.gif Op zondag 1 mei 2016 01:15 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Wat mij betreft laten we ze gewoon. Met zelfstandigheid komt verantwoordelijkheid. De Antillen mogen ook wel weg.
pi_161839105
Blanke blaca's die komen praten over misstanden-dit dat om neger-punten te scoren. :')
pi_161839113
Btw blanke anne fleurs die dit reetweeten, kill yourself
Geerd: "Ik zou ze allemaal keihard doen ! ! ! !"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')