Moslimsquote:Ik heb altijd uit respect meegedaan aan de Dodenherdenking op 4 mei. Dit jaar heb ik besloten om er niet meer aan mee te doen. Ik vind dat de Dodenherdenking zijn waarde heeft verloren door de hypocrisie van de samenleving. Voor mij heeft 4 mei geen zin wanneer we het opkomende fascisme en moslimhaat in Nederland gewoon zijn gang laten gaan. Daarnaast vind ik dat de geschiedenis van mijn voorouders ook herdacht moet worden. Ik wil niet meedraaien in een eurocentrische samenleving waar witte geschiedenis belangrijker is dan de niet-witte geschiedenis, waar Nederland een zeer belangrijke rol in heeft gespeeld. Ik kan niet met een stalen gezicht de slachtoffers van fascisme herdenken wanneer wij elke maand nazi’s laten rond marcheren in de Nederlandse steden onder het mom van vrijheid van meningsuiting. Hoe kunnen wij het ermee eens zijn dat dit vreselijke verleden nooit meer mag gebeuren terwijl wij ondertussen bommen op Syrië gooien? Ik doe niet meer mee aan Dodenherdenking. Ik denk dat het een veel mooier signaal is als wij een betere toekomst kunnen achterlaten voor de jongere generatie door het hedendaags fascisme te bestrijden en door te dekoloniseren. Juist omdat wij moeten leren van het verleden en niet moeten vergeten.
Hashtag #geen4meivoormij op Twitter: https://twitter.com/hashtag/geen4meivoormij?src=hash
Of de vervolgingen van Koptische christenen in Egypte. Of de jodenhaat die door profeet Mootje zelf in zijn tijd in gang werd gezet. Noem maar wat.quote:Op zondag 1 mei 2016 00:44 schreef Nober het volgende:
Laten we ook uitgebreid de Armeense genocide gaan herdenken gewoon om de moslims te fucken.
Wat ik schokkender vind is dat die persoon denkt dat het (buiten jou) iemand interesseert wat hij al dan niet doet op 4 mei.quote:Op zondag 1 mei 2016 00:39 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Moslims![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wat is dezen
Laten we ook maar eens gaan herdenken dat we dit trieste volk hebben binnengehaald.quote:Op zondag 1 mei 2016 00:44 schreef Nober het volgende:
Laten we ook uitgebreid de Armeense genocide gaan herdenken gewoon om de moslims te fucken.
Je zult mij wel bedoelen, maar is het nou zo erg om op 4 mei ook doden te herdenken die je zelf belangrijk acht?quote:Op zondag 1 mei 2016 00:58 schreef DrDentz het volgende:
Oh nu krijgen de gutmenschen dus allemaal respect voor de #voormijgeen4mei menschen. En dan wordt 4 mei geclaimd door de Nederland Mijn Vaderland types. De gutmenschen zitten nu in een lastig parket, want 4 mei is ook wel hun ding, en dat moeten ze dan laten varen, of er heel geforceerd een multikul tint aan geven.
Ondertussen gaat Suriname bankroet en hebben ze steun van NL nodig. Herkolonisatie lijkt me meer gepast.quote:Op zondag 1 mei 2016 01:00 schreef Gary_Oak het volgende:
Trouwens, wat bedoelt die sukkel in de laatste zinnen dat we moeten dekoloniseren?Er bestaan geen koloniën meer of leeft diegene nog in de tijd van Che Guevara?
Tijd om de boel te herkoloniserenquote:Op zondag 1 mei 2016 01:15 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ondertussen gaat Suriname bankroet en hebben ze steun van NL nodig. Herkolonisatie lijkt me meer gepast.
Wat mij betreft laten we ze gewoon. Met zelfstandigheid komt verantwoordelijkheid. De Antillen mogen ook wel weg.quote:Op zondag 1 mei 2016 01:15 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ondertussen gaat Suriname bankroet en hebben ze steun van NL nodig. Herkolonisatie lijkt me meer gepast.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |