Er was toch maar 1 iemand in het verliezende team met een pin?quote:Op woensdag 1 juni 2016 23:25 schreef Sorella het volgende:
Zaten erg dicht bij elkaar deze keer, ben benieuwd wie de pin in gaat zetten
Ik d8 twee pinnen te zien bij het verliezende team.quote:Op woensdag 1 juni 2016 23:36 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Er was toch maar 1 iemand in het verliezende team met een pin?
quote:Op donderdag 2 juni 2016 12:46 schreef Sorella het volgende:
[..]
Ik d8 twee pinnen te zien bij het verliezende team.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 2 juni 2016 12:50 schreef gelestipjes het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leftist Vegan Long Haired Witch
Revolutionary Anarchist
No material girl, No extremist, Critical Thinker.
XXX Straight Edge XXX
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. zit er nog in.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Vind hem wel heel goed.quote:Op zondag 5 juni 2016 22:19 schreef golfer het volgende:
Dat verschrikkelijke kapsel van die jongen, die Harry. Ik noem hem hier steeds Hairy.
Vond het ook wat vreemd.quote:Op zondag 5 juni 2016 22:41 schreef gelestipjes het volgende:
Wel raar dat als de immunity pin wordt gebruikt, dat dan iemand anders die plek moet opvullen in de pressure test. De slechtste 3 staan toch altijd in de pressure test? Dan had ik het eerlijker gevonden als de cook off dan tussen 2 mensen gaat ipv 3.
Matt met z'n oorbellen en z'n schildklierprobleem-bolle-ogen.quote:Op maandag 6 juni 2016 00:37 schreef Crientj het volgende:
Hoe zat het dan met dinges (help, ik kom niet op zijn naam), die eerder zijn pin speelde? Toen was er niemand anders die voor hem moest koken.
Oh.. Wacht, dat was een verloren teamchallenge, waardoor er niemand anders was die dan in zijn plaats moest koken.
ik kan me eigenlijk uberhaupt niet herinneren dat ze het ooit eerder zo gedaan hebben, dat iemand die helemaal niet bij de 3 slechtsten zat dan ineens toch daarin terecht kan komen door iemand met een immunity pin.quote:Op maandag 6 juni 2016 00:37 schreef Crientj het volgende:
Hoe zat het dan met dinges (help, ik kom niet op zijn naam), die eerder zijn pin speelde? Toen was er niemand anders die voor hem moest koken.
Oh.. Wacht, dat was een verloren teamchallenge, waardoor er niemand anders was die dan in zijn plaats moest koken.
Jawel hoor, gebeurde altijd al als er 3 mensen in de eliminatie zaten en er iemand de pin gebruikte.quote:Op maandag 6 juni 2016 10:52 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
ik kan me eigenlijk uberhaupt niet herinneren dat ze het ooit eerder zo gedaan hebben, dat iemand die helemaal niet bij de 3 slechtsten zat dan ineens toch daarin terecht kan komen door iemand met een immunity pin.
Maar goed, zo veel immunity pins worden er natuurlijk ook weer niet uitgedeeld, en dan moet je met die pin ook nog bij de slechtste 3 zitten, dus het zal ook niet heel vaak kunnen voorkomen. Desalniettemin nogal lullig voor Elise.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |