nee gewoon chiller met phone in bed of op bankjequote:Op zaterdag 30 april 2016 23:10 schreef supersof het volgende:
[..]
zit je nooit op je pc/laptop omdat je caps kapot is?
Ik heb chocolaquote:Op zaterdag 30 april 2016 23:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Lekker, maar nu totaal geen zin in. Ik pak ook cracker met kaas
lekker een warme douche genomen en daarna meteen in bed?quote:
Ik was in de aldi en daar zag ik witte chocola met passievrucht, zag er mega lekker uit en van dat goede merk chocola. Maar twee euro had ik er niet voor over. Nu ik dit typ heb ik spijtquote:
kersenpitzak ohhquote:Op zaterdag 30 april 2016 23:12 schreef supersof het volgende:
[..]
lekker een warme douche genomen en daarna meteen in bed?
Heb je een kruik?
nee die pitten stinken danquote:
Nee, en neequote:Op zaterdag 30 april 2016 23:12 schreef supersof het volgende:
[..]
lekker een warme douche genomen en daarna meteen in bed?
Heb je een kruik?
Sorry.quote:Op zaterdag 30 april 2016 23:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oke, bedankt
Dat heb ik toch niet en nu ook zin in
Oh, nou die van mij niet hoor. Volgens mij, ik weet zo niet wat je bedoeld dus of die van mij ruiken niet of ik vind het absoluut geen stank en weet nu niet wat je bedoeldquote:
ik hou het lekker bij mijn kruikquote:Op zaterdag 30 april 2016 23:13 schreef Divje het volgende:
[..]
Niet als je een Lavenderr zakje hebt.
gewoon die geur die ervan af komt als hij warm is. Of die van ons was gewoon oudquote:Op zaterdag 30 april 2016 23:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, nou die van mij niet hoor. Volgens mij, ik weet zo niet wat je bedoeld dus of die van mij ruiken niet of ik vind het absoluut geen stank en weet nu niet wat je bedoeld
Klinkt lekkerquote:Op zaterdag 30 april 2016 23:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik was in de aldi en daar zag ik witte chocola met passievrucht, zag er mega lekker uit en van dat goede merk chocola. Maar twee euro had ik er niet voor over. Nu ik dit typ heb ik spijt![]()
Alsjebliefteen verhaaltje
Nee hij heeft geen naamquote:
Ohquote:
ja zou kunnenquote:Op zaterdag 30 april 2016 23:14 schreef supersof het volgende:
[..]
gewoon die geur die ervan af komt als hij warm is. Of die van ons was gewoon oud
wat?quote:
hehehehequote:Op zaterdag 30 april 2016 23:15 schreef Divje het volgende:
[..]
Ohdan had je er wel zo'n leuk gezichtje op kunnen tekenen.
Kan nu ook
en dan een dildo eraan schroevenquote:Op zaterdag 30 april 2016 23:15 schreef Divje het volgende:
[..]
Ohdan had je er wel zo'n leuk gezichtje op kunnen tekenen.
Kan nu ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |