Die zijn erg lekker inderdaad. Wel die fruitsmaakjes danquote:Op zaterdag 30 april 2016 20:47 schreef Lokasenna het volgende:
Ik was altijd dol op die Napoleon snoepjes.
Waren ook kei-lekker.quote:Op zaterdag 30 april 2016 20:45 schreef Crack_ het volgende:
Maar die snoepjes waren kei populair.. en ineens weg?
Die zijn er tegenwoordig in veel meer smaken dan alleen die citroen & kersquote:Op zaterdag 30 april 2016 20:47 schreef Lokasenna het volgende:
Ik was altijd dol op die Napoleon snoepjes.
Was stuk goedkoper dan nu jaquote:Op zaterdag 30 april 2016 20:52 schreef Divje het volgende:
Ohh die tijd dat je met 2 gulden naar het postkantoor ging, om met je neus tegen 't raampje snoepjes van 5 cent uit te kiezen, want dan kon je wel 40 snoepjes krijgen![]()
We hadden in het dorp van mn ouders zo'n grote buitenspeeltuin waar je dan 50ct per kind moest betalen oid, kon je ook zo los snoepjes kopen. Echt geniaalquote:Op zaterdag 30 april 2016 20:52 schreef Divje het volgende:
Ohh die tijd dat je met 2 gulden naar het postkantoor ging, om met je neus tegen 't raampje snoepjes van 5 cent uit te kiezen, want dan kon je wel 40 snoepjes krijgen![]()
Postkantoor had hier geen snoep hoorquote:Op zaterdag 30 april 2016 20:52 schreef Divje het volgende:
Vandaar dat je dik bent. Hoe rijk ben je?quote:Op zaterdag 30 april 2016 20:53 schreef Lokasenna het volgende:
Ik kreeg vroeger een gulden voor elke dag dat ik mijn avondeten had opgegeten. Wist nooit wat ik er mee moest doen.
30 gulden per maand als je goed je best doetquote:Op zaterdag 30 april 2016 20:53 schreef Lokasenna het volgende:
Ik kreeg vroeger een gulden voor elke dag dat ik mijn avondeten had opgegeten. Wist nooit wat ik er mee moest doen.
Jij at toch nooit je avondeten op? Want is veel als dat zeven dagen zou zijnquote:Op zaterdag 30 april 2016 20:53 schreef Lokasenna het volgende:
Superarm.quote:Op zaterdag 30 april 2016 20:54 schreef Divje het volgende:
[..]
Vandaar dat je dik bent. Hoe rijk ben je?
Meestal kreeg ik twee of drie gulden, want ik vond alles vies.quote:Op zaterdag 30 april 2016 20:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jij at toch nooit je avondeten op? Want is veel als dat zeven dagen zou zijn
Drolliequote:Op zaterdag 30 april 2016 20:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Meestal kreeg ik twee of drie gulden, want ik vond alles vies.
Wat voor boerendorp was dat dan?quote:Op zaterdag 30 april 2016 20:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Postkantoor had hier geen snoep hoor
Epischquote:Op zaterdag 30 april 2016 20:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
We hadden in het dorp van mn ouders zo'n grote buitenspeeltuin waar je dan 50ct per kind moest betalen oid, kon je ook zo los snoepjes kopen. Echt geniaal
Ik heb er ook nog nooit van gehoord hoorquote:Op zaterdag 30 april 2016 20:55 schreef Divje het volgende:
[..]
Wat voor boerendorp was dat dan?
[..]
Epischbij 't zwembad hadden ze ook altijd van die zakjes met snoepjes voor een gulden. Muizen, kikkertjes, paar dropjes enz.
Heel heel heel soms zat er dan een zakje chips bij, als je zoiets bij iets anders rkeeg ofzoquote:Op zaterdag 30 april 2016 20:55 schreef Divje het volgende:
[..]
Wat voor boerendorp was dat dan?
[..]
Epischbij 't zwembad hadden ze ook altijd van die zakjes met snoepjes voor een gulden. Muizen, kikkertjes, paar dropjes enz.
Was in Emmerhout wel zo.quote:Op zaterdag 30 april 2016 20:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb er ook nog nooit van gehoord hoorEn ik woonde niet in een boerendorp
Ah, jij woonde dus in het boerendorpquote:
Ja, dat is wat wij nu geleerd hebben op school. Niet belonen als ze wel eten maar eten gewoon weghalen en dan honger en dan zouden kinderen wel vanzelf moeten gaan eten.quote:Op zaterdag 30 april 2016 20:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wel altijd 7 boterhammen overdag, anders had ik te veel honger om eigenwijs te zijn.
Ja fuckerquote:Op zaterdag 30 april 2016 20:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ah, jij woonde dus in het boerendorp
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |