Ik zou het graag zijn, maar ben een onrendabele junk dus dan kom je al gauw niet verder dan het lokale kraakpand.quote:
quote:Op zaterdag 30 april 2016 03:16 schreef Insomnia_ het volgende:
Lekker hindu kaste systeem
lekker schijten op straat
Vind het een smerig volk.quote:Op zaterdag 30 april 2016 03:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]![]()
Dat is juist het absurde wat het wel interessant maakt.
hehehequote:Op zaterdag 30 april 2016 03:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik zou het graag zijn, maar ben een onrendabele junk dus dan kom je al gauw niet verder dan het lokale kraakpand.
Designated shitting street.quote:Op zaterdag 30 april 2016 03:16 schreef Insomnia_ het volgende:
Lekker hindu kaste systeem
lekker schijten op straat
Precies. Beetje zoals Noord-Korea, echt een totaal andere wereld.quote:Op zaterdag 30 april 2016 03:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]![]()
Dat is juist het absurde wat het wel interessant maakt.
Lekker je favoriete politieke systeem sponsoren enzo.quote:Op zaterdag 30 april 2016 03:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
Precies. Beetje zoals Noord-Korea, echt een totaal andere wereld.
Zou daar ook wel heen willenquote:Op zaterdag 30 april 2016 03:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
Precies. Beetje zoals Noord-Korea, echt een totaal andere wereld.
Jawel, maar dat was met mijn ouders en was altijd binnen Europa.quote:Op zaterdag 30 april 2016 03:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
hehehe
Nooit op vakantie geweest ook?
meh, niet echtquote:Op zaterdag 30 april 2016 03:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Lekker je favoriete politieke systeem sponsoren enzo.
Oh jaquote:
quote:Op zaterdag 30 april 2016 03:18 schreef Fok-it het volgende:
En je er geen sjaaltjes moet jatten uit het hotel
Europa wordt ondergewaardeerd. Prachtig continent met zoveel te zienquote:Op zaterdag 30 april 2016 03:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
Jawel, maar dat was met mijn ouders en was altijd binnen Europa.
Misschien heeft ie het wel niet gedaan he.quote:Op zaterdag 30 april 2016 03:19 schreef deadprez het volgende:
[..]snap echt niet wat er in je hoofd omgaat als je zoiets doet, terwijl je weet dat je in fucking noord-korea bent
.
Ja ach, ik luister ook anarchistische bandjes als Leftover Crack die liedjes hebben over politieagenten doodschieten. Kan het verder aardig vinden met mijn buurman die bij de politie werkt.quote:Op zaterdag 30 april 2016 03:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Oh ja
Jij post alleen maar communistische kreten en liederen maar als het puntje bij paaltje komt wil je er weinig mee te maken hebben
En als je in KLB een liejde post tegen antifa krijg je een note.quote:Op zaterdag 30 april 2016 03:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja ach, ik luister ook anarchistische bandjes als Leftover Crack die liedjes hebben over politieagenten doodschieten. Kan het verder aardig vinden met mijn buurman die bij de politie werkt.
Als hij het niet gedaan heeft neem ik mijn uitspraken uiteraard terug.quote:Op zaterdag 30 april 2016 03:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Misschien heeft ie het wel niet gedaan he.
Maar nog steeds eigen schuld door er heen te gaan.
Doet er ook niet zo veel toe in zulke landen natuurlijk.quote:Op zaterdag 30 april 2016 03:21 schreef deadprez het volgende:
[..]
Als hij het niet gedaan heeft neem ik mijn uitspraken uiteraard terug.
Daar zul je dan nooit achterkomenquote:Op zaterdag 30 april 2016 03:21 schreef deadprez het volgende:
[..]
Als hij het niet gedaan heeft neem ik mijn uitspraken uiteraard terug.
Ja idd, de klb modjes zijn echt keilinksquote:Op zaterdag 30 april 2016 03:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En als je in KLB een liejde post tegen antifa krijg je een note.
quote:Op zaterdag 30 april 2016 03:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Doet er ook niet zo veel toe in zulke landen natuurlijk.
Nee, dat klopt. En daarom is het een walgelijk kutland.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |