Oh ja, daar kwam de naam me bekend van voorquote:Op zaterdag 30 april 2016 04:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Adam Levine is Maroon 5 lead dingest
Ryan Gosling acteur niet geheel onverdienstelijk
Dat zeker jaquote:
quote:Op zaterdag 30 april 2016 04:22 schreef dimmak het volgende:
[..]
Je hebt nooit verplicht The Notebook moeten kijken van een vriendinnetje?
En terecht.quote:Op zaterdag 30 april 2016 04:22 schreef dimmak het volgende:
Die gebruik ik tegenwoordig gewoon om te scoren/
Hmmm dan is het je vergevenquote:Op zaterdag 30 april 2016 04:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
Oh ja, daar kwam de naam me bekend van voor. Ryan Gosling zegt me echt niks, ken zo te zien ook geen van zijn films.
quote:Op zaterdag 30 april 2016 04:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En terecht.
En anders kun je Ps I love you doen
Janken.
[..]
Hmmm dan is het je vergeven
Ik heb wel echt een keislechte filmsmaak ja, daar ben ik me van bewust. Ben diehard fan van films van Kevin Smith; Mallrats, Clerks en Jay & Silent Bob en zo.quote:Op zaterdag 30 april 2016 04:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Filmbarbarendaar kotsen Flippie en ik op
Hehe, nee mijn vriendin is meer van de arthouse filmsquote:Op zaterdag 30 april 2016 04:22 schreef dimmak het volgende:
[..]
Je hebt nooit verplicht The Notebook moeten kijken van een vriendinnetje?
Blessedquote:Op zaterdag 30 april 2016 04:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
Hehe, nee mijn vriendin is meer van de arthouse films
Ah Toto69 smaak dusquote:Op zaterdag 30 april 2016 04:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik heb wel echt een keislechte filmsmaak ja, daar ben ik me van bewust. Ben diehard fan van films van Kevin Smitch; Mallrats, Clerks en Jay & Silent Bob en zo.
En verder American Pie en Don't Be a Menace en zo.
Nou, dat is ook niet echt een pretje verder.quote:
Ik zweer je. Die film en als ik dan mag uithuilen in je armen dan kun je niets meer fout doen.quote:
Jemig.quote:Op zaterdag 30 april 2016 04:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik heb wel echt een keislechte filmsmaak ja, daar ben ik me van bewust. Ben diehard fan van films van Kevin Smitch; Mallrats, Clerks en Jay & Silent Bob en zo.
En verder American Pie en Don't Be a Menace en zo.
Exact.quote:Op zaterdag 30 april 2016 04:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ah Toto69 smaak dus
Clerks is wel grappig trouwens
Genoteerd.quote:Op zaterdag 30 april 2016 04:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik zweer je. Die film en als ik dan mag uithuilen in je armen dan kun je niets meer fout doen.
Hahaquote:Op zaterdag 30 april 2016 04:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nou, dat is ook niet echt een pretje verder.
Ik kijk liever mijn hele leven alleen nog maar arthouse films dan dat ik nog 1x The Notebook moet zien.quote:Op zaterdag 30 april 2016 04:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nou, dat is ook niet echt een pretje verder.
Maar uitgemolken zijn films nooit leukquote:Op zaterdag 30 april 2016 04:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
Exact.![]()
JaKomt in 2018 een derde deel van uit.
En wees niet bang. Ik huil echt altijdquote:
Dat is wat ik me daarbij wel een beetje afvraag idd, of het niet uitgemolken over gaat komen. Maar op zich denk ik dat dat wel mee zal vallen; Kevin Smith staat daar niet echt om bekend.quote:Op zaterdag 30 april 2016 04:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar uitgemolken zijn films nooit leuk
Die titel klinkt al als iets dat ik alleen vol kan houden als na 2 nachten de pep uit begint te werken en ik halve liters en 3 gram cheape wiet heb.quote:Op zaterdag 30 april 2016 04:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha
Ga la vie d'adele eens met haar kijken, dan praat je wel anders
Nee. Of je wil dat je beeld over relaties verziekt moet worden.quote:Op zaterdag 30 april 2016 04:27 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb nooit the notebook gezien.
Zouden jullie het aanraden?
Typische vrouwenfilm. Zoet maar inhoudelijk wel iets sterker dan de gemiddelde vrouwenfilmquote:Op zaterdag 30 april 2016 04:27 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb nooit the notebook gezien.
Zouden jullie het aanraden?
vond ik best leukquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |