Nu ben ik sowieso geen passievolle muziekluisteraar ofzo, vind het wwel leuk maar qua alternatievere muziek moet je dan vaak al niet bij me aankloppenquote:
Als je me dood wilt hebben wel jaquote:Op zaterdag 30 april 2016 03:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Fok it doe je plezier met Frans Duijts
Jeetje, dan zie ik zijn vorige post maar als een groots compliment.quote:Op zaterdag 30 april 2016 03:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Fok it doe je plezier met Frans Duijts
Fijn ditquote:
Hehe, ieder z'n ding.quote:Op zaterdag 30 april 2016 03:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nu ben ik sowieso geen passievolle muziekluisteraar ofzo, vind het wwel leuk maar qua alternatievere muziek moet je dan vaak al niet bij me aankloppen
Alles is een groots compliment vergeleken met Fok-its muziek smaakquote:Op zaterdag 30 april 2016 03:51 schreef deadprez het volgende:
[..]
Jeetje, dan zie ik zijn vorige post maar als een groots compliment.
Wat is dit opeens wejoohquote:Op zaterdag 30 april 2016 03:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Alles is een groots compliment vergeleken met Fok-its muziek smaak
quote:De liefde laat geen ruimte voor angst; volmaakte liefde sluit angst uit, want angst veronderstelt straf. In iemand die angst kent, is de liefde geen werkelijkheid geworden.
quote:
quote:Op zaterdag 30 april 2016 03:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Grapje Fokkie
Van wat voor muziek houd je eigenlijk?
quote:Op zaterdag 30 april 2016 03:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Grapje Fokkie
Van wat voor muziek houd je eigenlijk?
Bedankt Hansquote:Op zaterdag 30 april 2016 04:01 schreef deadprez het volgende:
Het moment dat je de servers van FOK! ziet resetten en je je realiseert dat je als een levenloze nerd om 4:00 op een forum zit te posten.
Wat is nou punk rock?quote:Op zaterdag 30 april 2016 04:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]veel wel, leuke punk-rock bandjes, EDM, beetje rap
En als ik in een foute bui ben slechte jaren 90-muziek
Van die mennekes met hanenkammen en strakke broeken met gaten erin die er binnen 2 minuten een nummer uitknallen door slechts drie akkoorden te gebruikenquote:
ey maatquote:
Je hebt niet geheel toevallig een enigszins soort van bekend nummer waardoor ik een iets beter beeld heb?quote:Op zaterdag 30 april 2016 04:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
Van die mennekes met hanenkammen en strakke broeken met gaten erin die er binnen 2 minuten een nummer uitknallen door slechts drie akkoorden te gebruiken
Hipstersquote:Op zaterdag 30 april 2016 04:03 schreef deadprez het volgende:
En verder dingen als blink-182 en zo al vinden de mennekes met hanenkammen dat geen punk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |