Bron ook te vinden op tv rijnmond en NOS.quote:Op vrijdag 29 april 2016 19:24 schreef Pielemenneke het volgende:
Bron: DutchTurks.....
TS: PSVCL.....
Lijkt me een lulverhaal.
Edit: Als blijkt dat dit waar is en het word bewezen dan stel ik voor om de daders hard aan te pakken.
Staat nog tussen aanhalingstekens.quote:Op vrijdag 29 april 2016 20:02 schreef Knudde het volgende:
[..]
Bron ook te vinden op tv rijnmond en NOS.
Politie heeft de beelden veiliggesteld. Dus het is waar
'Feyenoord-aanhangers mishandelen vrouw in tram' http://www.rijnmond.nl/ni(...)ndelen-vrouw-in-tram #rtvrijnmond
Ben je nou serieus of aan het trollen?quote:Op vrijdag 29 april 2016 20:06 schreef DrDentz het volgende:
Bier is wel onderdeel van onze cultuur. Als je daar zo allergisch voor bent vraag ik me af of je wel geïntegreerd bent. Een beetje bier over je heen zo nu en dan daar is toch niets mis mee.
Cultureel erfgoed is dat. Zie bv De Zwarte Cross.quote:Op vrijdag 29 april 2016 20:06 schreef DrDentz het volgende:
Bier is wel onderdeel van onze cultuur. Als je daar zo allergisch voor bent vraag ik me af of je wel geïntegreerd bent. Een beetje bier over je heen zo nu en dan daar is toch niets mis mee.
Uhm hallo ik zou het ook niet fijn vinden om bier over mij heen te krijgen als ik aan het reizen ben. Ze vroeg gewoon waarschijnlijk op een normale toon of hij zijn bier ergens anders wilde neerleggen, niet dat hij het weg moest gooien of zo.quote:Op vrijdag 29 april 2016 20:06 schreef DrDentz het volgende:
Betekent dit dat we elke agressie vanuit moslim kant tegen autochtonen ook als racisme kunnen zien, maar dan tegen autochtonen?quote:Tunahan Kuzu van DENK geeft aan dat “Dit incident niet op zichzelf staat” en “Er een patroon zit in de toenemende aanvallen met een mogelijk islamofoob motief. Dit is een blinde vlek van de gevestigde politieke orde. Waar zijn de media, waar zijn de mondelinge vragen, waar zijn de talloze Kamervragen en de mediahype? Of is het nu zo dat een aanval op een moslima door hooligans, niet belangrijk genoeg is om aandacht aan te besteden?”, reageert Tunahan Kuzu op de mishandeling. Kuzu rekent erop dat burgemeester Aboutaleb en de autoriteiten in Rotterdam de daders opsporen en vervolgen.
"Jij doet bier weg nu, weg bij mij"quote:Op vrijdag 29 april 2016 20:22 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Uhm hallo ik zou het ook niet fijn vinden om bier over mij heen te krijgen als ik aan het reizen ben. Ze vroeg gewoon waarschijnlijk op een normale toon of hij zijn bier ergens anders wilde neerleggen, niet dat hij het weg moest gooien of zo.
Nee.! Zo werkt dat niet dat zijn gewoon incidenten want geen stageplaats etc..quote:Op vrijdag 29 april 2016 20:22 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Betekent dit dat we elke agressie vanuit moslim kant tegen autochtonen ook als racisme kunnen zien, maar dan tegen autochtonen?
hmm.. vage bron inderdaad. Eerst beelden en een fatsoenlijke bron, anders is dit gewoon hoaxig.quote:Op vrijdag 29 april 2016 17:59 schreef Richestorags het volgende:
Geen beelden, hoofddoek afgetrokken en als bonus dochters mishandeld, DENK dat het voor waar aanneemt. Ik zeg hoax.
Ik kreeg geen stageplaats enzo vriend ik zweer je wollahquote:Op vrijdag 29 april 2016 20:25 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]
Nee.! Zo werkt dat niet dat zijn gewoon incidenten want geen stageplaats etc..
Baseren zich ook op dezelfde bron.quote:Op vrijdag 29 april 2016 18:07 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]
http://nos.nl/artikel/210(...)-feyenoord-fans.html
Hier is een andere bron.
Hahah godverdommequote:Op vrijdag 29 april 2016 20:23 schreef Divje het volgende:
[..]
"Jij doet bier weg nu, weg bij mij"
Ik snap die man wel.
Geweld is nooit goed te keuren nee.quote:Op vrijdag 29 april 2016 20:26 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hahah godverdommenee maar ik ben tegen gebruik van geweld dus nee, al zei ze het zo, alsnog had hij en zijn freunden niet het recht om op zo'n manier kenbaar te maken dat ze niet zo blij waren van haar "jij, bier weg, weg bij mij!!1!" opmerking.
Pure magic dit.quote:Op vrijdag 29 april 2016 18:42 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Dit zijn geen ware feyenoordsupporters. In het programmaboekje van Feyenoord staat dat je zulke dingen niet mag doen.
Dit is een complot van de Joden.
Laat mij soms beetje srs zijnquote:Op vrijdag 29 april 2016 20:30 schreef Divje het volgende:
[..]
Geweld is nooit goed te keuren nee.
Wel mooi dat je zo serieus in ging op Dentz
Als ze vroeg om zijn blikje of bekertje bier ergens anders neer te leggen komt dat op hetzelfde neer als weggooien.quote:Op vrijdag 29 april 2016 20:22 schreef Opsonisatie het volgende:
Ze vroeg gewoon waarschijnlijk op een normale toon of hij zijn bier ergens anders wilde neerleggen, niet dat hij het weg moest gooien of zo.
Exact. Die lange arm van erdolf zit er weer lekker in en heeft het zelf niet door.quote:Op vrijdag 29 april 2016 20:22 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Betekent dit dat we elke agressie vanuit moslim kant tegen autochtonen ook als racisme kunnen zien, maar dan tegen autochtonen?
Hou je bek maar weer jeetje. Over analyzing much.quote:Op vrijdag 29 april 2016 20:31 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Als ze vroeg om zijn blikje of bekertje bier ergens anders neer te leggen komt dat op hetzelfde neer als weggooien.
Praat dan ook gewoon Nederlands gvdquote:Op vrijdag 29 april 2016 20:32 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hou je bek maar weer jeetje. Over analyzing much.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |