Dat zei Geronimo ook.quote:Op zaterdag 30 april 2016 12:53 schreef Wimperkruller het volgende:
[..]
'De buitenlanders pakken alles af'![]()
quote:Als zij hun hoofddoek niet draagde dan was er vast niks aan de hand geweest.
quote:Als zij hun hoofddoek niet draagde dan was er vast niks aan de hand geweest.
De praktijk wijst anders uit.quote:Op zaterdag 30 april 2016 13:07 schreef Odaiba het volgende:
Geen plaats voor moslims in Europa, zolang anders-gelovigen worden vervolgd in het Midden-Ooosten.
Oppakken, opsluiten, uitzetten.quote:Op zaterdag 30 april 2016 13:08 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
De praktijk wijst anders uit.
En nu?
Ik heb afkeer van Rotterdam en van Rotterdammers, van Feyenoord en van Feyenoorders, van PvdA en van PvdA'ers, van religie en van gelovigen, van islam en van moslims. Hoe kun je daar nou tegen zijn?quote:Op zaterdag 30 april 2016 12:21 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ah, daar is niks mis mee. Moslimhaat ben ik wel tegen.
Gewoon. "Alle moslims moeten dood!" Nee, ben ik tegen.quote:Op zaterdag 30 april 2016 13:10 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Ik heb afkeer van Rotterdam en van Rotterdammers, van Feyenoord en van Feyenoorders, van PvdA en van PvdA'ers, van van religie en van gelovigen, van islam en van moslims. Hoe kun je daar nou tegen zijn?
Wat? Ik haat tomaten, hoeven ze nog niet dood, wil ze gewoon niet op mijn bord.quote:Op zaterdag 30 april 2016 13:11 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Gewoon. "Alle moslims moeten dood!" Nee, ben ik tegen.
Niet heel moeilijk verder.
Da's geen haat.quote:Op zaterdag 30 april 2016 13:15 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Wat? Ik haat tomaten, hoeven ze nog niet dood, wil ze gewoon niet op mijn bord.
Ja hoor, lekker naar hun broeders toe. Hoeven ze niet meer in een land tussen heidenen te wonen.quote:Op zaterdag 30 april 2016 13:10 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Alle moslims? Ook als ze hier geboren zijn?
draagdequote:Op zaterdag 30 april 2016 13:03 schreef Odaiba het volgende:
Bij een moslimminderheid
[..]
Bij een moslimsmeerderheid
[..]
Moslims wegwensen uit je leven is ook geen haat.quote:
Je mag iedereen wegwensen uit je leven, zelfs je moeder. Betekent niet dat je de overheid moet stimuleren je moeder te pesten, of op een partij stemt die gericht is op uitzetting van je moeder.quote:Op zaterdag 30 april 2016 13:16 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Moslims wegwensen uit je leven is ook geen haat.
Jaja taalpuristen, bedankt voor jullie waakzaamheidquote:Op zaterdag 30 april 2016 13:17 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
"Als zij hun hoofddoek niet draagde" is sowieso echt heel mooi Nederlands.
Oké. En christenen? Waar gaan we die heen transporteren?quote:Op zaterdag 30 april 2016 13:16 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Ja hoor, lekker naar hun broeders toe. Hoeven ze niet meer in een land tussen heidenen te wonen.
Welke Christenen?quote:Op zaterdag 30 april 2016 13:20 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Oké. En christenen? Waar gaan we die heen transporteren?
Je beheert onze cultuur nogal subjectief.quote:Op zaterdag 30 april 2016 13:19 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Jaja taalpuristen, bedankt voor jullie waakzaamheid
Een aardappel is ook geen haat. Ik zei dat ik tegen moslimhaat ben.quote:Op zaterdag 30 april 2016 13:16 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Moslims wegwensen uit je leven is ook geen haat.
Kufars bespugen wel, daar gaat men over de grens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |