Dikke Honden Lullen zijn het.quote:
Hadden ze niet in de winkel. Voor gekeken. Gaat om een versie telefoon met dubbele sim en in de winkel was hij alleen single te verkrijgen.quote:Op vrijdag 29 april 2016 17:35 schreef Juup© het volgende:
Koop de volgende keer bij een gewone winkel en neem het product gelijk mee naar huis.
Verder terechte klacht
Dat dus, plak een DHL bordje op de meest gare pauperbak die je kunt vinden en je bent bij DHL helemaal het mannetje. Goh, wat is dat bedrijf diep gezonken zeg.quote:Op vrijdag 29 april 2016 19:58 schreef SR4 het volgende:
DHL Parcel
Gepensioneerden en negers die van hun laatste geld een brakke auto kopen en daarmee voor een hongerloontje pakketjes gaan bezorgen
PostNL belt ook altijd aan om een pakketje dat gewoon door de brievenbus past aan te geven, en als ik niet opendoe neemt ze het gewoon weer mee. De bitch.quote:Op zaterdag 20 januari 2018 15:02 schreef FlipjeHolland het volgende:
*kick*
DHL parcel geeft aan op hun site bij een brievenbuspakket dat de ontvanger (ik dus) niet thuis was. Nee, want het past in de brievenbus... Ook geen briefje gevonden dus vrijwel zeker niet geweest. Zeker geen zin om hier naartoe te rijden. Altijd gezeik met die sukkels. Dat zo'n bedrijf anno nu nog bestaat.
In dit geval hoeft er niet voor getekend te worden. Het vorige pakket lag ook gewoon in de bus en deze is precies hetzelfde. Ik denk dat de bezorger het wel goed vond voor vandaag en eerder naar huis is gegaan. Nu staat er bij de track & trace dat ze het maandag weer proberen, maar dan werk ik... Geen briefje gehad dus kan ook niet wijzigen naar een DHL ophaalpunt.quote:Op zaterdag 20 januari 2018 16:24 schreef Tamilselvi het volgende:
[..]
PostNL belt ook altijd aan om een pakketje dat gewoon door de brievenbus past aan te geven, en als ik niet opendoe neemt ze het gewoon weer mee. De bitch.
Is helaas niet altijd mogelijkquote:Op zaterdag 20 januari 2018 17:32 schreef Salvad0R het volgende:
gewoon bij afhaalpunt laten bezorgen tog. no stress
Niet weten hoe je 'koerier' schrijft.quote:
Is het zo erg daar? Ik dacht dat die Friezen wel e.e.a. zuiver wisten te houden van dat spul. Dus eigelijk is het net zoals in de grote steden op dat gebied.quote:
Zeker weten dat het pakketje niet ergens in de achtertuin of achter een of andere bloempot is verstopt? Is mij enkele malen overkomen; ben er niet weg van.quote:Op maandag 22 januari 2018 14:58 schreef FlipjeHolland het volgende:
Een stel oplichters zijn het. Eerst aangeven dat ik niet thuis was en nu dat ze het hebben afgeleverd. Beiden niet waar. Smerige leugenaars.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |