abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_161800513
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2016 15:04 schreef MrBradge het volgende:
Ik doe geen gel in m`n haar, hou ik totaal niet van.
zou je eens moeten doen.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_161800528
quote:
10s.gif Op vrijdag 29 april 2016 15:04 schreef Divje het volgende:
Allemaal ff op Krek's feestje poepen. Gemeen hoor.
o nee ieder zn goed recht hoor
begrijp wel dat iemand daar van kan genieten
pi_161800529
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2016 15:04 schreef Crack_ het volgende:

[..]

Ben gewoon trots op? :')

En school vond ik altijd wel belangrijk, of misschien alles wel belangrijk maar school is makkelijk om te kunnen laten zien dat je ergens goed in bent. School is bij mij heilig, ik gebruik school eigenlijk om andere te laten zien dat ik niet helemaal nutteloos ben. :') _O-
Mwah, het voelt meer als eindelijk klaar zijn met waar iedereen al een jaar of 10, 15 op rekent voor mij.

Bedoel niet dat jij er ook zo over zou moeten denken hoor crack, beleef het alleen zelf niet op die manier. :@
pi_161800540
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2016 15:02 schreef Crack_ het volgende:
Hebben jullie dat ook?! Voor als je klaar bent!? :D
IT Consultant
  vrijdag 29 april 2016 @ 15:06:25 #205
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_161800544
Kaneel, master of science.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_161800548
quote:
10s.gif Op vrijdag 29 april 2016 15:04 schreef Divje het volgende:
Allemaal ff op Krek's feestje poepen. Gemeen hoor.
Oh, nee hoor. Want ik ben daar zélf trots op. Dat andere mensen het niet zo veel boeit dat is dan niet erg. In mijn hoofd is school bij velen het enige wat boeit, en in mijn hoofd zouden veel vrienden op me neer kijken als ik dit niet zou halen.

Oke, vrienden niet. Maar sinds ik op uni zit merk ik wel écht dat mensen anders doen. Ook niet iedereen hoor, maar sommige mensen zo neerbuigend over alles op uni na -O- :{ . En mijn ouders hebben dat héél erg (alleen bij mij eigenlijk, niet bij broers/zussen) dus vandaar :D denk ik
Baby darling doll face honey
pi_161800553
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2016 15:05 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

zou je eens moeten doen.
Als mijn haar kort(er) is dan zit het met 1-2x kammen gewoon goed.
Heb niks met gel, vind het smerig aanvoelen, en schijnt ook ongezond te zijn voor je haar.
pi_161800563
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2016 15:06 schreef Crack_ het volgende:

[..]

Oh, nee hoor. Want ik ben daar zélf trots op. Dat andere mensen het niet zo veel boeit dat is dan niet erg. In mijn hoofd is school bij velen het enige wat boeit, en in mijn hoofd zouden veel vrienden op me neer kijken als ik dit niet zou halen.

Oke, vrienden niet. Maar sinds ik op uni zit merk ik wel écht dat mensen anders doen. Ook niet iedereen hoor, maar sommige mensen zo neerbuigend over alles op uni na -O- :{ . En mijn ouders hebben dat héél erg (alleen bij mij eigenlijk, niet bij broers/zussen) dus vandaar :D denk ik
o dan misschien wel
maar bij mij staat school echt heel laag in mijn prioriteitenlijst.
pi_161800573
Ik geniet ook meer als een familielid een diploma haalt dan dat ik het zelf zou halen.
Voor iemand anders kan ik echt blij zijn.
pi_161800576
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2016 15:06 schreef MrBradge het volgende:

[..]

Als mijn haar kort(er) is dan zit het met 1-2x kammen gewoon goed.
Heb niks met gel, vind het smerig aanvoelen, en schijnt ook ongezond te zijn voor je haar.
Nou dan vind ik het best raar hoe je het er zo vet uit kunt laten zien, als je helemaal niets daarvan gebruikt.
pi_161800591
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2016 15:07 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Nou dan vind ik het best raar hoe je het er zo vet uit kunt laten zien, als je helemaal niets daarvan gebruikt.
Vet eruit kunt laten zien?
Ik kwam op die foto net onder de douche vandaan, misschien lijkt het daarom dat het vet is?
pi_161800596
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2016 15:07 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Niet wassen
pi_161800618
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2016 15:08 schreef MrBradge het volgende:

[..]

Vet eruit kunt laten zien?
Ik kwam op die foto net onder de douche vandaan, misschien lijkt het daarom dat het vet is?
Oh nou ja, dat vroeg ik dus. Maar dan is het ook helemaal geen goede foto om te laten zien of je vettig haar hebt of juist niet.
pi_161800644
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2016 15:05 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Mwah, het voelt meer als eindelijk klaar zijn met waar iedereen al een jaar of 10, 15 op rekent voor mij.

Bedoel niet dat jij er ook zo over zou moeten denken hoor crack, beleef het alleen zelf niet op die manier. :@
Oh, nee. Die titel voelt voor mij wel echt als eindpunt, dan pas. Want dit is nog niet goed genoeg want heb nu nog niks oid :').

En zelfde geldt voor jou he :D
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2016 15:06 schreef JanCees het volgende:

[..]

IT Consultant
wat
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2016 15:07 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

o dan misschien wel
maar bij mij staat school echt heel laag in mijn prioriteitenlijst.
Echt? Wat staat bij jou hoog op je prioriteitenlijstje? :D

Ja, komt vooral door mijn ouders hoor. En dat mijn zus, broer en broertje ja, niet zo heel erg slim zijn moest ik het doen. En dat was te merken ook :'). Mijn vmbo diploma was gewoon 'ja goed gedaan on to the next', havo was wel helemaal trots, hbo hebben mn ouders niks mee gedaan. Echt niks

En zowel vmbo voelde als falen, dat heb ik goed gemaakt door havo enkel examenjaar te doen. Hbo voelt ook als falen voor mij (voornamelijk door mn ouders) dus moet ik nu weer goedmaken met uni :'). Zo voelt het echt

En mijn ouders vinden alles behalve uni niet zo boeiend want zij zijn heilig van overtuigd dat ik uni kan dus de rest is flut :')..
  vrijdag 29 april 2016 @ 15:11:06 #215
269692 Divje
brr brr patapim
pi_161800647
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2016 15:06 schreef Crack_ het volgende:

[..]

Oplossing: Geen vrienden, geen school. win/win
oh ah toma toma vem vem vem vem
pi_161800657
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2016 15:08 schreef JanCees het volgende:

[..]

Niet wassen
Ik was m`n haar 1x per 2 dagen. Lijkt mij vrij standaard?
pi_161800678
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2016 15:10 schreef Crack_ het volgende:

[..]

Oh, nee. Die titel voelt voor mij wel echt als eindpunt, dan pas. Want dit is nog niet goed genoeg want heb nu nog niks oid :').

[..]

wat

[..]

Ja, komt vooral door mijn ouders hoor. En dat mijn zus, broer en broertje ja, niet zo heel erg slim zijn moest ik het doen. En dat was te merken ook :'). Mijn vmbo diploma was gewoon 'ja goed gedaan on to the next', havo was wel helemaal trots, hbo hebben mn ouders niks mee gedaan. Echt niks

En zowel vmbo voelde als falen, dat heb ik goed gemaakt door havo enkel examenjaar te doen. Hbo voelt ook als falen voor mij (voornamelijk door mn ouders) dus moet ik nu weer goedmaken met uni :'). Zo voelt het echt

En mijn ouders vinden alles behalve uni niet zo boeiend want zij zijn heilig van overtuigd dat ik uni kan dus de rest is flut :')..
ja je bedoelt functie toch
pi_161800682
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2016 15:12 schreef JanCees het volgende:

[..]

ja je bedoelt functie toch
Nee, ik bedoel of je het zelf leuk vind dat je jezelf een naam kan geven.
pi_161800698
quote:

[..]

Maar waarom zou ik er dan zo blij mee moeten zijn? Heb niet het idee dat ik er hard voor heb hoeven werken ofzo. :$
pi_161800708
quote:

Familie
Financien
Dingen die ik leuk vind
Eigenlijk alles behalve school, ik ben er niet heel erg voor in de wieg gelegd.

Ik vind het ook alleen maar nuttig als je een doel hebt wat je er mee wilt bereiken. En dat heb ik niet. Dus ja.

Oh, mijn ouders zijn daar best makkelijk in.
pi_161800718
Maar als ik familielid zie die echt een doel heeft wat ie met zn papiertje wil bereiken.
Dan denk ik wel

Leuk/goed voor hem, goed voor familie.

Dan kan ik het wel leuk vinden
pi_161800719
quote:
10s.gif Op vrijdag 29 april 2016 15:12 schreef Crack_ het volgende:

[..]

Nee, ik bedoel of je het zelf leuk vind dat je jezelf een naam kan geven.
Oh zo

ja beetje wel maar niet heel erg ofzo
pi_161800743
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2016 15:12 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Maar waarom zou ik er dan zo blij mee moeten zijn? Heb niet het idee dat ik er hard voor heb hoeven werken ofzo. :$
Omdat het met een woord laat zien wat je zou moeten kunnen en hebt gehaald en ja weet niet? Betekent iets in de praktijk, een toevoeging.

Maar als je het idee hebt dat je er niet hard voor hebt moeten werken valt een stuk trots zijn ook wel weg denk ik.
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2016 15:13 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Familie
Financien
Dingen die ik leuk vind
Eigenlijk alles behalve school, ik ben er niet heel erg voor in de wieg gelegd.

Ik vind het ook alleen maar nuttig als je een doel hebt wat je er mee wilt bereiken. En dat heb ik niet. Dus ja.

Oh, mijn ouders zijn daar best makkelijk in.
:D mooi lijstje wel :7
pi_161800747
Mijn moeder haalde pas op dr 36e een bachelor
Die begrijpt het wel.
pi_161800782
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2016 15:15 schreef Crack_ het volgende:

[..]

Omdat het met een woord laat zien wat je zou moeten kunnen en hebt gehaald en ja weet niet? Betekent iets in de praktijk, een toevoeging.

Maar als je het idee hebt dat je er niet hard voor hebt moeten werken valt een stuk trots zijn ook wel weg denk ik.

Vond mijn middelbare school diploma ook totaal niet boeiend. En zo'n BSc tussendoor diploma ook totaal niet. En ik denk dat ik de volgende uitreiking ook weer vrolijk ga overslaan. Heb ook niet het gevoel dat wat ik het komende jaartje nog ga kunnen doen nu echt veel verschil gaat maken in wat ik kan en niet kan. :$
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')