best wel vettig vind ikquote:Op vrijdag 29 april 2016 14:55 schreef MrBradge het volgende:
[ afbeelding ]
Het is qua kammen wel een beetje drama
thanksquote:Op vrijdag 29 april 2016 14:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je ogen komen daar goed in uit.
goedzoquote:Op vrijdag 29 april 2016 14:55 schreef supersof het volgende:
[..]
omdat ik kaartjes heb besteld voor mij en mijn moeder voor een voorstelling en ze nu opeens aan actie hebben dat je je moeder gratis mee mag nemenen zij zei dat ze er niks mee kon doen dus vroeg naar haar baas.
nee ze bellen me volgende week terugquote:
Je eet wel uit een komquote:Op vrijdag 29 april 2016 14:57 schreef MrBradge het volgende:
Ik krijg die foto niet geuploadgoddomme
Dat zou echt mega flauw zijnquote:Op vrijdag 29 april 2016 14:58 schreef supersof het volgende:
[..]
nee ze bellen me volgende week terug
Goeie zelfzorgquote:Op vrijdag 29 april 2016 14:58 schreef supersof het volgende:
ik ga een heerlijke lange douche nemen met haarmasker en gezichtsmasker enzo jaaaa
doei doei
doe ik elke weekquote:
neequote:Op vrijdag 29 april 2016 15:02 schreef Crack_ het volgende:
Hebben jullie dat ook?! Voor als je klaar bent!?
whyyyyyyyquote:
vind het niet zo belangrijk allemaalquote:Op vrijdag 29 april 2016 15:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
whyyyyyyy
Ja, bij mij is het ook wel deel gewoon stoer doen met dat ik dat heb gehaald. Maar ben daar mega trots op.
Ben gewoon trots op?quote:Op vrijdag 29 april 2016 15:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja ik weet niet, zou er gewoon geen plezier aan beleven denk ik. Zou niet weten waarom.
quote:Op vrijdag 29 april 2016 14:58 schreef Crack_ het volgende:
Ja sorry Braddy, je hebt precies het haar waar ik het over had![]()
![]()
quote:
quote:Op vrijdag 29 april 2016 14:58 schreef Lokasenna het volgende:
Je doet er best veel gel ofzo in zeker? Of is het daar gewoon nat van het wassen?
Ik was toen echt nog geen 15 minuten onder de douche vandaanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |