mijnes ook nietquote:
Ik zou dat niet eens kunnen (of willen). Want dan gaat mijn haar heel kort krullenquote:Op vrijdag 29 april 2016 14:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Whut?
[..]
Ja, kan niet aanraden. Haar gaat alle kanten op staan en is mega veel werk. Nee, was leuk om te proberen maar nee.
[..]
dat is ook echt kuttie
ohja dat kan wel jaquote:Op vrijdag 29 april 2016 14:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
mijnes ook niet
maar doe altijd
gewoon even hand droogmaken opnemen klaar
haha liefquote:Op vrijdag 29 april 2016 14:47 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik zou dat niet eens kunnen (of willen). Want dan gaat mijn haar heel kort krullen
nee echt totaal nietquote:
Mag hier nog wel een CM of 10-15 af.quote:Op vrijdag 29 april 2016 14:48 schreef Lokasenna het volgende:
Ik hou wel ongeveer deze lengte denk ik. Lekker makkelijk om het vast te doen zo.
Ik weet niet waarom, maar ik heb nu zo'n vies vettig kapsel bij jou voor me. Misschien door je gewicht, in mijn hoofd zijn wat zwaardere mannen + beetje lang haar niet mooi. Op metalheads na, ok nee dat is ook niet mooi maar dat is ook niet viezig haarquote:Op vrijdag 29 april 2016 14:49 schreef MrBradge het volgende:
[..]
Mag hier nog wel een CM of 10-15 af.
Heb het een poos wat langer laten groeien (Zit nu tot onder m`n nek) Maar het word nu wel vervelend, dus ga binnenkort maar even richting de kapper
ik heb hier geen foto's van hoorquote:
M`n haar is absoluut niet vettigquote:Op vrijdag 29 april 2016 14:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom, maar ik heb nu zo'n vies vettig kapsel bij jou voor me. Misschien door je gewicht, in mijn hoofd zijn wat zwaardere mannen + beetje lang haar niet mooi. Op metalheads na, ok nee dat is ook niet mooi maar dat is ook niet viezig haar, vaak dan.
quote:Op vrijdag 29 april 2016 14:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom, maar ik heb nu zo'n vies vettig kapsel bij jou voor me. Misschien door je gewicht, in mijn hoofd zijn wat zwaardere mannen + beetje lang haar niet mooi. Op metalheads na, ok nee dat is ook niet mooi maar dat is ook niet viezig haar, vaak dan.
Waarom belde je ?quote:Op vrijdag 29 april 2016 14:51 schreef supersof het volgende:
heb net voor het eerst iemand gebeld en gevraagd naar haar baasvoelde me echt een zeur lol
picsquote:Op vrijdag 29 april 2016 14:52 schreef MrBradge het volgende:
[..]
M`n haar is absoluut niet vettigIk verzorg het wel gewoon goed, m`n gewicht is het minst hygiėnische aan mij zeg maar
Metalheads hebben vaak veel langer haar, wat niet zo vet op het gezicht hangt. Mensen die geen metalhead zijn hebben vaak van dat tussen haar, tot onder hun nek wat jij ook zegt (klinkt toch al vies dit)quote:Op vrijdag 29 april 2016 14:53 schreef MrBradge het volgende:
Toch vind ik jouw uitspraak wel een beetje vreemd hoor![]()
Metalheads + lang haar = oke, want niet viezig?
Dikke mensen + lang haar = niet oke, want viezig?
quote:Op vrijdag 29 april 2016 14:40 schreef Crack_ het volgende:
Je ogen komen daar goed in uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sofje? Had nog niet laten zien toch? Op 4 mei is het drie(!!!) maanden geleden dat ik het kort liet knippen, moest je na gaan hoe kort het was hahahah
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
omdat ik kaartjes heb besteld voor mij en mijn moeder voor een voorstelling en ze nu opeens aan actie hebben dat je je moeder gratis mee mag nemenquote:
viesvettigquote:Op vrijdag 29 april 2016 14:55 schreef MrBradge het volgende:
[ afbeelding ]
Het is qua kammen wel een beetje drama
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |