Ja dat is ook een handige tipquote:Op vrijdag 29 april 2016 15:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Of zo'n voortgangsbalkje toevoegen als die er nog niet is.
picsquote:Op vrijdag 29 april 2016 15:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb kersenfrisdrank van de Pool voor 69 cent (1,75 liter).
Smaakt niet verkeerd, maar is niet super.
Geen zin om telefoon te zoeken.quote:
Klinkt wel lekker, met of zonder prik? Vergelijkbaar met holy soda?quote:Op vrijdag 29 april 2016 15:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen zin om telefoon te zoeken.
[ afbeelding ]
Alleen is de mijne iets meer oranje ipv rodig.
te langquote:
Zonder.quote:Op vrijdag 29 april 2016 15:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Klinkt wel lekker, met of zonder prik? Vergelijkbaar met holy soda?
Alles meerkeuze, je klikt er zo doorheen. Letterlijk 10 minutenquote:
Hahahaah, ja maar ik dacht.. dit boeit eigenlijk totaal niet en ik keek op internet en daar was die shit veel duurder dus leek net alsof ik enkel wilde zeggen dat ik wiet had gehaaldquote:Op vrijdag 29 april 2016 18:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
IK HAD HET WEL GELEZEN HOOR< JUNKIE
Hehehe.quote:Op vrijdag 29 april 2016 18:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hahahaah, ja maar ik dacht.. dit boeit eigenlijk totaal niet en ik keek op internet en daar was die shit veel duurder dus leek net alsof ik enkel wilde zeggen dat ik wiet had gehaald. En dat vind ik stom dus maar edit
.
Ahw, maar goed dat het lekker was. En weet niet of je bij bepaalde dingen sneller moet overgeven dan bij andere atm, of dat het allemaal niks uit maakt. Maar als je verschil merkt kun je beter voor je zachte dingetjes voor je maag eten zodat ie niet zo'n schock krijgt van van kruiden en oh ohohohquote:Op vrijdag 29 april 2016 18:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehehe.
Ik kan trouwens zeggen dat mijn infused (?) rijst erg lekker was.
De tweede keer minder, omdat er gal bij zat.
Voel me echt compleet naar de tering.
Duurt me te lang.quote:Op vrijdag 29 april 2016 18:36 schreef Crack_ het volgende:
Ga nog keer GoTje kijken Kaneel. Ik heb nu drie keer gezien, kon al tekst mee zeggen.
Nee die humor snap ik eventjes niet hoorquote:Op vrijdag 29 april 2016 18:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Duurt me te lang.
Ik kijk allemaal slechte clipjes, zoals dit
Maar geen idee wat er verder goed op de maag ligt. Iig geen brood, geen yoghurt, geen rijst en een oreo's
Snap ikquote:Op vrijdag 29 april 2016 18:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee die humor snap ik eventjes niet hoor
Oke. Dan herhaal ik mn vraag gewoon nog maar een keer héquote:
IJs omdat lekker. Melk, yoghurt etc. skip ik omdat ik er buikpijn van krijg en me minder fit voel als ik het eet of drink.quote:
Ja maar zuivel is zo ontzettend breed. Tegenwoordig zo groot assortiment aan zuivel producten van soja etc etc. Of vind je het wel prima zo?quote:Op vrijdag 29 april 2016 19:50 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
IJs omdat lekker. Melk, yoghurt etc. skip ik omdat ik er buikpijn van krijg en me minder fit voel als ik het eet of drink.
Ik haal wel eens sojaproducten idd en die lactosevrije melk van Campina vind ik goed te doenquote:Op vrijdag 29 april 2016 19:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja maar zuivel is zo ontzettend breed. Tegenwoordig zo groot assortiment aan zuivel producten van soja etc etc. Of vind je het wel prima zo?![]()
En dan heb je nog lactose of geen lactose, 'zuivel' is zo breed joh
Ahhh oke oke, ja gewoon interesse hoor. Omdat ik zuivel zeg maar niet snapte eventjesquote:Op vrijdag 29 april 2016 19:53 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik haal wel eens sojaproducten idd en die lactosevrije melk van Campina vind ik goed te doen
Zuivel is inderdaad breed want we hebben het nog niets eens gehad over kaas etc.quote:Op vrijdag 29 april 2016 19:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ahhh oke oke, ja gewoon interesse hoor. Omdat ik zuivel zeg maar niet snapte eventjes. Maar wel jammer
. Of mis je het niet echt?
Moet je dan betalen met pijn oid?quote:Op vrijdag 29 april 2016 19:57 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Zuivel is inderdaad breed want we hebben het nog niets eens gehad over kaas etc.
Ik mis het niet heel erg, melk dronk ik sowieso niet heel vaak, maar karnemelk en yoghurt mis ik wel en dat neem ik soms dan ook gewoon
Als ik pech heb betaal ik met pijn en op vele andere manieren. Maar laten we het leuk houdenquote:
Je bent zelf een extreem vervelende aandoeningquote:Op vrijdag 29 april 2016 19:59 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik heb het niet bedacht
wel extreem vervelende aandoening
aanstellers zijn hetquote:Op vrijdag 29 april 2016 20:00 schreef wietparkiet het volgende:
vooral als gasten op het werk lactose intolerant zijn
#firstworldproblems
Coeliakie of lactose intolerantie?quote:Op vrijdag 29 april 2016 19:59 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik heb het niet bedacht
wel extreem vervelende aandoening
ja nog één ding, weet niet of het door lactose komt maar daar kun je als je iets hebt gegeten met lactose naderhand pilletje slikken, of op voorhand. Weet niet meerquote:Op vrijdag 29 april 2016 19:59 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Als ik pech heb betaal ik met pijn en op vele andere manieren. Maar laten we het leuk houden![]()
Het is weekend
Hebben jullie van ieder recept allergenen en shit?quote:Op vrijdag 29 april 2016 20:00 schreef wietparkiet het volgende:
vooral als gasten op het werk lactose intolerant zijn
#firstworldproblems
Ja klopt, die pilletjes ken ik wel, maar ik vermijd het gewoon zo veel mogelijk en het gaat bijna altijd goedquote:Op vrijdag 29 april 2016 20:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Coeliakie of lactose intolerantie?
[..]
ja nog één ding, weet niet of het door lactose komt maar daar kun je als je iets hebt gegeten met lactose naderhand pilletje slikken, of op voorhand. Weet niet meer
En weekend, leren![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |