Ja dat is ook een handige tipquote:Op vrijdag 29 april 2016 15:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Of zo'n voortgangsbalkje toevoegen als die er nog niet is.
picsquote:Op vrijdag 29 april 2016 15:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb kersenfrisdrank van de Pool voor 69 cent (1,75 liter).
Smaakt niet verkeerd, maar is niet super.
Geen zin om telefoon te zoeken.quote:
Klinkt wel lekker, met of zonder prik? Vergelijkbaar met holy soda?quote:Op vrijdag 29 april 2016 15:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen zin om telefoon te zoeken.
[ afbeelding ]
Alleen is de mijne iets meer oranje ipv rodig.
te langquote:
Zonder.quote:Op vrijdag 29 april 2016 15:44 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Klinkt wel lekker, met of zonder prik? Vergelijkbaar met holy soda?
Alles meerkeuze, je klikt er zo doorheen. Letterlijk 10 minutenquote:
Hahahaah, ja maar ik dacht.. dit boeit eigenlijk totaal niet en ik keek op internet en daar was die shit veel duurder dus leek net alsof ik enkel wilde zeggen dat ik wiet had gehaaldquote:Op vrijdag 29 april 2016 18:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
IK HAD HET WEL GELEZEN HOOR< JUNKIE
Hehehe.quote:Op vrijdag 29 april 2016 18:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hahahaah, ja maar ik dacht.. dit boeit eigenlijk totaal niet en ik keek op internet en daar was die shit veel duurder dus leek net alsof ik enkel wilde zeggen dat ik wiet had gehaald. En dat vind ik stom dus maar edit
.
Ahw, maar goed dat het lekker was. En weet niet of je bij bepaalde dingen sneller moet overgeven dan bij andere atm, of dat het allemaal niks uit maakt. Maar als je verschil merkt kun je beter voor je zachte dingetjes voor je maag eten zodat ie niet zo'n schock krijgt van van kruiden en oh ohohohquote:Op vrijdag 29 april 2016 18:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehehe.
Ik kan trouwens zeggen dat mijn infused (?) rijst erg lekker was.
De tweede keer minder, omdat er gal bij zat.
Voel me echt compleet naar de tering.
Duurt me te lang.quote:Op vrijdag 29 april 2016 18:36 schreef Crack_ het volgende:
Ga nog keer GoTje kijken Kaneel. Ik heb nu drie keer gezien, kon al tekst mee zeggen.
Nee die humor snap ik eventjes niet hoorquote:Op vrijdag 29 april 2016 18:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Duurt me te lang.
Ik kijk allemaal slechte clipjes, zoals dit
Maar geen idee wat er verder goed op de maag ligt. Iig geen brood, geen yoghurt, geen rijst en een oreo's
Snap ikquote:Op vrijdag 29 april 2016 18:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee die humor snap ik eventjes niet hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |