Terechtquote:Op vrijdag 29 april 2016 15:19 schreef Insomnia_ het volgende:
En bij het grote deel van mijn familie gaan de gesprekken zo
"Goh, wat doe jij tegenwoordig?"
"Ja, ik studeer"
"Oh, welk beroep leer je"
Raarquote:Op vrijdag 29 april 2016 15:20 schreef Lokasenna het volgende:
Er zijn niet echt beroepen voor mijn diploma.
Bij mij ook niet.quote:Op vrijdag 29 april 2016 15:20 schreef Lokasenna het volgende:
Er zijn niet echt beroepen voor mijn diploma.
Ja, dat wel.quote:Op vrijdag 29 april 2016 15:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Bij mij ook niet.
Dus dan is het sowieso nutteloos voor ze.
Al hebben ze daar wel gelijk in
Ik ook, al vind ik het nu al steeds meer gaan voelen dat ik weer een aantal zwart/wit vragen goed heb beantwoord als ik weer ects binnen heb.quote:Op vrijdag 29 april 2016 15:21 schreef Lokasenna het volgende:
Maar heb het studeren ook nooit echt als iets nuttigs gezien, meer als iets om nieuwsgierigheid mee te bevredigen.
Ohjaquote:Op vrijdag 29 april 2016 15:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Op de uni beoefenen wij wetenschappen
Gewoon lekker in een dorpje wonen met biggen en bonen toch.quote:Op vrijdag 29 april 2016 15:26 schreef Lokasenna het volgende:
Maar niet ten koste van alles, zou er niet echt voor willen emigreren bijvoorbeeld.
Ik ook toevallig, want beschermde titel en moet bepaalde shit halen blabla dus moet wel. Maar sommige doen dat na hun studie, zoals met rechten. Als je dan daadwerkelijk advocaat wil worden ben je nog lang bezig als je studie is afgelopen en ben jg nog geen advocaatquote:
Is het nu helemaal onbruikbaar dan? Alsnog wel kuttiequote:Op vrijdag 29 april 2016 15:29 schreef AldoTheApache het volgende:
Godver2 mensen waren vet ver met mijn enquete maar zijn ze er 2 vragen voor het einde mee opgehouden
![]()
Daarom, het leven moet wel een beetje simpel blijven.quote:Op vrijdag 29 april 2016 15:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon lekker in een dorpje wonen met biggen en bonen toch.
Nou, wel redelijk jaquote:Op vrijdag 29 april 2016 15:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Is het nu helemaal onbruikbaar dan? Alsnog wel kuttie
Ahhh, das wel kuttekequote:Op vrijdag 29 april 2016 15:30 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Nou, wel redelijk ja![]()
![]()
Net de 2 cruciale eindvragen gemist
misschien moet je hem dan minder lang makenquote:Op vrijdag 29 april 2016 15:30 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Nou, wel redelijk ja![]()
![]()
Net de 2 cruciale eindvragen gemist
Of zo'n voortgangsbalkje toevoegen als die er nog niet is.quote:Op vrijdag 29 april 2016 15:37 schreef supersof het volgende:
[..]
misschien moet je hem dan minder lang maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |