Zie stevenmacquote:Op vrijdag 29 april 2016 13:57 schreef Nouri het volgende:
[..]
snap het ook niet zo goed
weinig doorgroeimogelijkheden ook bij zulke kleine bedrijven
Bij EMCO krijg je al meer dan WAJong, lekker schoffelen man.quote:Op vrijdag 29 april 2016 13:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik hoef ook geen lekker salaris. Wel een minimum salaris
Nee, was serieus bruto. Had het nog nagevraagd en kennelijk werd het vaak afgewezen vanwege die salaris indicatiequote:Op vrijdag 29 april 2016 13:57 schreef Lokasenna het volgende:
7.50 bruto mag helemaal niet toch?
Was het niet netto?
Is vies man.quote:Op vrijdag 29 april 2016 13:59 schreef Nouri het volgende:
ik ga in november lekker als zzp´er beginnen
#yolo
nicequote:Op vrijdag 29 april 2016 13:58 schreef supersof het volgende:
awwwh yesss,
hoef niet meer om 5:30 in apeldoorn te zijn donderdag![]()
Ga je je kontje verkopen?quote:Op vrijdag 29 april 2016 13:59 schreef Nouri het volgende:
ik ga in november lekker als zzp´er beginnen
#yolo
Huh, maar minimumloon is 9,30 ofzo.quote:Op vrijdag 29 april 2016 13:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, was serieus bruto. Had het nog nagevraagd en kennelijk werd het vaak afgewezen vanwege die salaris indicatie
Nu gelukkig pas om 14:00quote:
werken onder een baas is nog kutterquote:Op vrijdag 29 april 2016 13:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Is vies man.
Elk jaar VIES veel beasting betalen.
nee johquote:
Zoiets jaquote:Op vrijdag 29 april 2016 13:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Huh, maar minimumloon is 9,30 ofzo.
Ik niet denk ik.quote:Op vrijdag 29 april 2016 13:59 schreef Crack_ het volgende:
Misschien had ik ook wel recht op Wajong gehad, weet het eigenlijk wel bijna zeker.
Volgens mij mogen bedrijven bij een investering wel onder minimum zitten. Als je iemand echt beetje moet opleiden enzo, heeft LR ookquote:Op vrijdag 29 april 2016 13:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Huh, maar minimumloon is 9,30 ofzo.
Vies veel ZZP'ers tegenwoordig in de bloemenquote:Op vrijdag 29 april 2016 13:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Is vies man.
Elk jaar VIES veel beasting betalen.
volgens mij is 25% van de jongeren tegenwoordig zzpquote:Op vrijdag 29 april 2016 14:01 schreef JanCees het volgende:
[..]
Vies veel ZZP'ers tegenwoordig in de bloemen
die pakken toch wel, weet niet hoe dat zit
Ik ben ook zzpquote:Op vrijdag 29 april 2016 14:01 schreef Nouri het volgende:
[..]
volgens mij is 25% van de jongeren tegenwoordig zzp
Ja als ze hadden gezegd dat het voor trainingsperiode alleen onder minimumloon was dan had ik het wel gedaan. Nou ja, als ik de komende tijd nks vind neem ik hem misschien ook wel aan.quote:Op vrijdag 29 april 2016 14:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Volgens mij mogen bedrijven bij een investering wel onder minimum zitten. Als je iemand echt beetje moet opleiden enzo, heeft LR ook
En dan na een afgesproken aantal dagen/weken/maanden vol loon/ meer loon
zeer zeikerige probleemdrinker?quote:
lijkt me veelquote:Op vrijdag 29 april 2016 14:01 schreef Nouri het volgende:
[..]
volgens mij is 25% van de jongeren tegenwoordig zzp
Dat gelooft natuurlijk niemand.quote:Op vrijdag 29 april 2016 14:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja als ze hadden gezegd dat het voor trainingsperiode alleen onder minimumloon was dan had ik het wel gedaan. Nou ja, als ik de komende tijd nks vind neem ik hem misschien ook wel aan.
Dat jij het niet gelooft interesseert me dan ook bijzonder weinigquote:
geen ideequote:
Hm, mn ego is gewoon te grootquote:Op vrijdag 29 april 2016 14:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik niet denk ik.
Vanaf mn 13e altijd gewerkt, dan schijnen ze minder happig te zijn.
daarom reageer je er opquote:Op vrijdag 29 april 2016 14:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat jij het niet gelooft interesseert me dan ook bijzonder weinig
Sinds dat ik hier post loop je al te zeuren om een baantje, komt er iets langs en dan geef je ze de kans iemand anders aan te nemen. Waarom zou je het dan ineens alsnog wel doen?quote:Op vrijdag 29 april 2016 14:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat jij het niet gelooft interesseert me dan ook bijzonder weinig
ik heb hem even een berichtje gedaan op facebook met deze infoquote:
quote:Op vrijdag 29 april 2016 14:05 schreef supersof het volgende:
[..]
ik heb hem even een berichtje gedaan op facebook met deze info
als ik werkloos thuis zat zonder aardig diploma en wel de behoefte om weer te gaan werken had ik voor dat loon ook gewoon ergens de afwas gaan doenquote:Op vrijdag 29 april 2016 14:05 schreef Lokasenna het volgende:
Ik zou denk ik ook niet parttime gaan werken voor zo'n uurloon hoor.
Kun je toch niet op leven.
jij stond gisteren bij aanraders van vrienden op feestboekquote:Op vrijdag 29 april 2016 14:05 schreef supersof het volgende:
[..]
ik heb hem even een berichtje gedaan op facebook met deze info
ik kan geen stage vindenquote:Op vrijdag 29 april 2016 14:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
Sinds dat ik hier post loop je al te zeuren om een baantje, komt er iets langs en dan geef je ze de kans iemand anders aan te nemen. Waarom zou je het dan ineens alsnog wel doen?
afwassers verdienen een stuk meerquote:Op vrijdag 29 april 2016 14:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
als ik werkloos thuis zat zonder aardig diploma en wel de behoefte om weer te gaan werken had ik voor dat loon ook gewoon ergens de afwas gaan doen
Omdat ik op dat moment ook nog andere sollicitaties had lopen.quote:Op vrijdag 29 april 2016 14:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
Sinds dat ik hier post loop je al te zeuren om een baantje, komt er iets langs en dan geef je ze de kans iemand anders aan te nemen. Waarom zou je het dan ineens alsnog wel doen?
Ik krijg niet genoeg betaald? Nooit gezegd hoor?quote:Op vrijdag 29 april 2016 14:07 schreef Nouri het volgende:
[..]
ik kan geen stage vinden
schuld van de overheid
ik krijg niet genoeg betaald
haha als ik niks anders kan vinden dan doe ik het hoor
mijn foto´s worden doorgestuurd
JIJ DOE DAT
ik heb nog nooit mijn echt naam in de sc gepost
ik heb het idee dat fokkie niet altijd eerlijk naar zichzelf is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |