abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_166745905
Locatie maakt mij niet uit, de eerste datum die voor mij uitkomt pak ik aan.

Als ik die verhalen hoor krijg ik er alleen nog maar meer zin in.
pi_166826527
Krijg ik opeens mn dienstbril over de post met (denk ik) glaasjes voor in mijn CBRN masker.
Dat montuurtje blijft toch apart :')
pi_166833682
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2016 16:05 schreef mtchel112 het volgende:
Krijg ik opeens mn dienstbril over de post met (denk ik) glaasjes voor in mijn CBRN masker.
Dat montuurtje blijft toch apart :')
Ben 'r laatst wel achter gekomen dat de dienstbril wel een stuk prettiger zit bij schieten dan m'n normale montuur
pi_166836767
ook je prive bril aan de kant slingeren bij GAS GAS GAS is niet top...
------
Nothing but the rain
pi_166839976
Nou qua draagcomfort is hij wel superieur aan mijn privé bril.
Toch hebben mijn lenzen de voorkeur
pi_166844293
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2016 22:38 schreef sobertje het volgende:
ook je prive bril aan de kant slingeren bij GAS GAS GAS is niet top...
Dit was inderdaad suboptimaal. Ik ben ook nog aan het wachten op het oculair voor m'n gasmasker, dus schieten op 300 meter zat er niet in. Gelukkig heeft degene naast me op het verkeerde doel geschoten tijdens die oefening :D
pi_166957372
Waar het in de maanden februari tm juli heel langzaam ging, lijkt het nu in snelvaart te gaan.
Net mijn aanstellingsbrief gekregen en ik kan contact gaan opnemen om het kleden en de amo in te plannen.

2 februari gesolliciteerd, dus nog met een heel (veel) klein beetje hoop en geluk de amo van mid januari in (lekker koud).
  Moderator maandag 28 november 2016 @ 20:09:40 #208
257132 crew  Awsom
pi_166962019
^O^
pi_167138614
Helaas zat de amo van januari al vol. Dan maar hopen dat er eentje in juli is...
pi_167145768
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 11:04 schreef mtchel112 het volgende:
Helaas zat de amo van januari al vol. Dan maar hopen dat er eentje in juli is...
Als je een beetje soepel in je tijd zit kun je altijd aangeven dat je beschikbaar bent voor als er uitvallers zijn. Bij mij brak een vent een week voor de AMO z'n voet en toen kon ik meteen op komen draven omdat ik aangegeven had beschikbaar te zijn. Scheelde toch mooi een half jaar!!
pi_167153856
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 16:19 schreef Philipp11 het volgende:

[..]

Als je een beetje soepel in je tijd zit kun je altijd aangeven dat je beschikbaar bent voor als er uitvallers zijn. Bij mij brak een vent een week voor de AMO z'n voet en toen kon ik meteen op komen draven omdat ik aangegeven had beschikbaar te zijn. Scheelde toch mooi een half jaar!!
Zal dat toch maar even overwegen dan, hopen dat er iemand zn voet breekt ( :') )
Welke club zit jij?
pi_167164552
Ben benieuwd naar jullie ervaringen wat het sollicitatietraject betreft. Ik heb gesolliciteerd naar de vacature bij 30 NATRES. Ik heb een bevestiging gekregen dat alles ontvangen is, alsook de persoonlijkheidsvragenlijsten die ik online heb moeten invullen. Het laatste wat ik gehoord heb is dit:

"U ontvangt op termijn een uitnodiging om deel te nemen aan het selectietraject voor een functie die in 2017 vervuld gaat worden. Bij vragen kunt u contact met mij opnemen via onderstaande contactgegevens." op 31 oktober 2016

Heb gehoord van andere mensen die na de zelfde voorlichting gesolliciteerd hebben al uitgenodigd zijn voor de keuring.

Is het verstandig iets van me te laten horen, of kan ik beter afwachten?
Tell me and I forget. Teach me and I remember. Involve me and I learn.
pi_167165681
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2016 12:02 schreef davidsierra het volgende:
Ben benieuwd naar jullie ervaringen wat het sollicitatietraject betreft. Ik heb gesolliciteerd naar de vacature bij 30 NATRES. Ik heb een bevestiging gekregen dat alles ontvangen is, alsook de persoonlijkheidsvragenlijsten die ik online heb moeten invullen. Het laatste wat ik gehoord heb is dit:

"U ontvangt op termijn een uitnodiging om deel te nemen aan het selectietraject voor een functie die in 2017 vervuld gaat worden. Bij vragen kunt u contact met mij opnemen via onderstaande contactgegevens." op 31 oktober 2016

Heb gehoord van andere mensen die na de zelfde voorlichting gesolliciteerd hebben al uitgenodigd zijn voor de keuring.

Mijns inziens kan het geen kwaad om even te bellen en te informeren, kan zomaar zijn dat je dossier dan opeens weer bovenaan de stapel ligt. Bel gewoon even onder het mom van "ik ben zo enthousiast en vroeg me af hoe het ervoor stond"
pi_167177771
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2016 12:02 schreef davidsierra het volgende:

Ik heb ze inderdaad ook regelmatig gemaild, ik heb verder geen contact gehad met lui die op dezelfde voorlichting aanwezig waren (De meeste kwamen voor hun lol, of de C7 even vast te houden), dus heb ik geen idee of ik hierdoor eerder aan de beurt kwam in de administratieve molen.

Initiatief tonen is nooit verkeerd :)
pi_167187835
Ik ga er maar achteraan inderdaad! Helaas werken ze bij werving maar tussen 8-12 dus dat wordt morgen. Thanks :)
pi_167267888
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2016 13:02 schreef davidsierra het volgende:
Ik ga er maar achteraan inderdaad! Helaas werken ze bij werving maar tussen 8-12 dus dat wordt morgen. Thanks :)
Hou ons op de hoogte! :)
(als je dat zelf leuk vindt uiteraard :p)
pi_167295800
quote:
1s.gif Op zondag 11 december 2016 22:01 schreef mtchel112 het volgende:

[..]

Hou ons op de hoogte! :)
(als je dat zelf leuk vindt uiteraard :p)
Zal in januari uitnodiging voor de keuring ontvangen, dus nog even geduld.
Jij moet de AMO nog doen mtchel112 ? Voor welke eenheid wil je opkomen?
pi_167296488
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2016 09:27 schreef davidsierra het volgende:

[..]

Zal in januari uitnodiging voor de keuring ontvangen, dus nog even geduld.
Jij moet de AMO nog doen mtchel112 ? Voor welke eenheid wil je opkomen?
Oké spannend! Lekker jezelf zijn tijdens dat gesprek en dan komt het helemaal goed.
Ik ga bij 30bat a-cie :)
pi_167898442
12 januari mijn PGU ophalen en zondag 22 januari melden voor de ARB in Oirschot. Eindelijk na een traject van 2 jaar!
pi_167898569
quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2017 12:18 schreef brigitte-vb het volgende:
12 januari mijn PGU ophalen en zondag 22 januari melden voor de ARB in Oirschot. Eindelijk na een traject van 2 jaar!
Best wel belachelijk dat ze sollicitanten zo lang laten wachten. Ik zit hopelijk in de arb van juli, heeft het 1.5 jaar geduurd.

Heel veel plezier!!
pi_167898617
quote:
1s.gif Op donderdag 5 januari 2017 12:25 schreef mtchel112 het volgende:

[..]

Best wel belachelijk dat ze sollicitanten zo lang laten wachten. Ik zit hopelijk in de arb van juli, heeft het 1.5 jaar geduurd.

Heel veel plezier!!
Ben in de tussentijd een keer tijdelijk afgekeurd geweest, waardoor ik 1 jaar heb moeten wachten om opnieuw te mogen solliciteren. Maar de aanhouder wint en nu gaat het dan eindelijk beginnen :-D
pi_167901625
Ik dacht dat jij voor GLR ging?

quote:
0s.gif Op donderdag 5 januari 2017 12:28 schreef brigitte-vb het volgende:

[..]

Ben in de tussentijd een keer tijdelijk afgekeurd geweest, waardoor ik 1 jaar heb moeten wachten om opnieuw te mogen solliciteren. Maar de aanhouder wint en nu gaat het dan eindelijk beginnen :-D
------
Nothing but the rain
pi_167902042
quote:
1s.gif Op donderdag 5 januari 2017 14:25 schreef sobertje het volgende:
Ik dacht dat jij voor GLR ging?

[..]

Klopt, in eerste instantie wel. Maar uiteindelijk bleken die opleiding momenten niet goed te passen bij mijn baan in de zorg. Dus vandaar nu hier.
pi_167922410
Ik heb ook eindelijk de knoop doorgehakt en gesolliciteerd, heb nu net alle papieren opgestuurd en ontvangstbevestiging gekregen. Daarin staat dat je bij de eerste keuring een kopie van je zwemdiploma moet meenemen. Geen idee waar deze ligt haha, is dit echt een harde eis?
  Moderator vrijdag 6 januari 2017 @ 17:21:05 #225
257132 crew  Awsom
pi_167928764
Ja, je moet natuurlijk wel kunnen zwemmen.
Succes met zoeken. :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')