nee koffiequote:
dag ieniquote:
Raam open en gaan tochquote:Op vrijdag 29 april 2016 11:24 schreef -Miauw- het volgende:
Ik zou wel zo'n trechter willen die rechtstreeks loopt naar de afvalcontainer buiten
censuurquote:Op vrijdag 29 april 2016 11:06 schreef Saisai het volgende:
De R&P SC is een deur verder hè stelletje oversekste figuren
waarom niet? Heb daar gewoon trek inquote:
uiteindelijk gaat alleskapot denk ikquote:
De vernielingquote:
Daar staan vooralquote:Op vrijdag 29 april 2016 11:28 schreef Samzz het volgende:
Voor seks kun je ook beter naar SEX verwijzen.
daar wordt er enkel over geluldquote:Op vrijdag 29 april 2016 11:28 schreef Samzz het volgende:
ik ben voorquote:Op vrijdag 29 april 2016 11:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
De vernieling. En dan een wereld zonder mensen
.
heelfok toch?quote:
Nou, dat dan maar.quote:Op vrijdag 29 april 2016 11:28 schreef Samzz het volgende:
ik ook nietquote:
We zijn goed onderweg als jij nu al begint met koffiequote:
you got mequote:
Mwah, een goede zwarte pest zou mooi zijn, en dan ongeveer 100.000.000 mensen overhouden. En dat stabiel houden. Kan primaquote:Op vrijdag 29 april 2016 11:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
De vernieling. En dan een wereld zonder mensen
.
mooi, dan neem ik er nog 1quote:Op vrijdag 29 april 2016 11:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
We zijn goed onderweg als jij nu al begint met koffie
Prima juist dan toch? Met wat geluk scoor je nog wat punten. Kinderen en bejaarden tellen dubbel hequote:Op vrijdag 29 april 2016 11:31 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik woon op 1 hoog, smalle stoep![]()
Ach ja, waarom ook niet
maar seks is dus een taboe onderwerp voor jou?quote:
ook spannend iddquote:Op vrijdag 29 april 2016 11:33 schreef ieniminimuis het volgende:
Dat wordt dus zondag buiten spelen.
Hmm, en die 100.000.000 mogen 7 miljard mensen opruimen...quote:Op vrijdag 29 april 2016 11:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mwah, een goede zwarte pest zou mooi zijn, en dan ongeveer 100.000.000 mensen overhouden. En dat stabiel houden. Kan prima
Oj joh, gewoon met een shovel.quote:Op vrijdag 29 april 2016 11:35 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Hmm, en die 100.000.000 mogen 7 miljard mensen opruimen...
Dat wordt een vieze stinkboel
quote:Op vrijdag 29 april 2016 11:35 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Hmm, en die 100.000.000 mogen 7 miljard mensen opruimen...
Dat wordt een vieze stinkboel
quote:
I love the smell of Napalm in the morning?quote:
Ja, maar om nou zoveel zuur de wereld in te gooien. En dat moet dan ook nog eerst gemaakt worden.quote:
En daarna gaan we met de rest dansen op de vulkaanquote:Op vrijdag 29 april 2016 11:41 schreef ieniminimuis het volgende:
Of gewoon allemaal in een vulkaan flikkeren.
Ha! Het speelde gelijk in mijn hoofdquote:
Wel van die halve cocosnotencocktails met paraplutjes en bloemetjes kransen omquote:Op vrijdag 29 april 2016 11:43 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En daarna gaan we met de rest dansen op de vulkaan
En terecht Nick Cave is een fucking godquote:
Ligt een beetje aan welke vulkaan toch wel? Als we er 1 op IJsland nemen is dat niet zo gepastquote:Op vrijdag 29 april 2016 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wel van die halve cocosnotencocktails met paraplutjes en bloemetjes kransen om
jups!quote:Op vrijdag 29 april 2016 11:46 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
En terecht Nick Cave is een fucking god
Volgende week weer he?quote:
* -Miauw- meldt.quote:Op vrijdag 29 april 2016 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wel van die halve cocosnotencocktails met paraplutjes en bloemetjes kransen om
ik was nu net weer seiz 1 halverwege ter voorbereidingquote:
Goed plan!quote:Op vrijdag 29 april 2016 11:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik was nu net weer seiz 1 halverwege ter voorbereiding
Ik zit met mijn kop bij de zomer, lekkere drankjes, bikini's, zon en palmbomen. Alhoewel een flink stuk geroosterd rendier ook niet verkeerd is.quote:Op vrijdag 29 april 2016 11:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ligt een beetje aan welke vulkaan toch wel? Als we er 1 op IJsland nemen is dat niet zo gepast
Dan roosteren we een rendier op een groot kampvuur oid.
Santorini of Vesuvius maar dan?quote:Op vrijdag 29 april 2016 11:53 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik zit met mijn kop bij de zomer, lekkere drankjes, bikini's, zon en palmbomen. Alhoewel een flink stuk geroosterd rendier ook niet verkeerd is.
heerlijk, zonnetje schijntquote:
Ah, gyros, witte huisjes en blauwe daken, ik stem voor.quote:
zomervakantie naar lapland danquote:Op vrijdag 29 april 2016 11:53 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik zit met mijn kop bij de zomer, lekkere drankjes, bikini's, zon en palmbomen. Alhoewel een flink stuk geroosterd rendier ook niet verkeerd is.
En terecht. Kinderenquote:Op vrijdag 29 april 2016 11:56 schreef -Miauw- het volgende:
Mijn bovenbuurvrouw heeft haar neefje te logeren, ik hoor hem constant huilen![]()
Ik denk dat ze hem knijpt.
bel de kinderbeschermingquote:Op vrijdag 29 april 2016 11:56 schreef -Miauw- het volgende:
Mijn bovenbuurvrouw heeft haar neefje te logeren, ik hoor hem constant huilen![]()
zal hierover maar geen foute grappen makenquote:Op vrijdag 29 april 2016 11:56 schreef -Miauw- het volgende:
een jankend kindquote:
Misschien een idee voor de playlist van onze vulkaan party, 10 minuten lang een jankend kind?quote:
dan spring ik er ook inquote:Op vrijdag 29 april 2016 12:01 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Misschien een idee voor de playlist van onze vulkaan party, 10 minuten lang een jankend kind?
En daarna ritueel het vuur inquote:Op vrijdag 29 april 2016 12:01 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Misschien een idee voor de playlist van onze vulkaan party, 10 minuten lang een jankend kind?
quote:Op vrijdag 29 april 2016 12:02 schreef marcb1974 het volgende:
Gisteren 4 uur lang een baby in de trein, en om de zoveel minuten janken.
Ik was lichtelijk klaar om dat ding met verantwoordelijken van de trein te schoppen zeg maar
lieg niet. niemand vindt kinderen leukquote:Op vrijdag 29 april 2016 12:03 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee hoor, ik vind kinderen best leuk
Waar zeg ik dat precies? Ik word er een beetje moe van dat elke mogelijkheid om dubbelzinnige seksuele reacties te geven aan wordt gegrepen.quote:Op vrijdag 29 april 2016 11:33 schreef crv het volgende:
[..]
maar seks is dus een taboe onderwerp voor jou?
heb ik sekspun's gemist?quote:Op vrijdag 29 april 2016 12:05 schreef Saisai het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat precies? Ik word er een beetje moe van dat elke mogelijkheid om dubbelzinnige seksuele reacties te geven aan wordt gegrepen.
Leugensquote:Op vrijdag 29 april 2016 12:03 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee hoor, ik vind kinderen best leuk
Immuun geworden waarschijnlijk.quote:
Ik welquote:Op vrijdag 29 april 2016 12:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
lieg niet. niemand vindt kinderen leuk
quote:
Jammer dat je aan de andere kant van het land woontquote:Op vrijdag 29 april 2016 12:04 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
* Arch-Indar zoekt nog een oppas voor een paar avonden.
ik zat even in besprekingquote:
Hij brengt zijn kind dan wel. Ligt op de route.quote:Op vrijdag 29 april 2016 12:07 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Jammer dat je aan de andere kant van het land woont
Dat klinkt logischer dan wat ik net beweerdequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |